Hop til indhold
Brutus

Rigtige mænd.

Recommended Posts

På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen.

Tøser, er de lækre?:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 5 minutter siden:

På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen.

Tøser, er de lækre?:D:D

 

Jeg har set et par af udsendelserne - Jeg kan godt lide deres humor, så synes da egentligt at udsendelser er sjove. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 8 minutter siden:

På DR1 kører en udsendelsesrække, som hedder Rigtige mænd. Om en lille flok håndværkere i naturen. Af alle dem jeg kender er det kun kvinderne, som ser udsendelsen.

Tøser, er de lækre?:D:D

 

En af dem er ok hot (jeg er til fyre og bidrager også lige ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver.

Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag.

Bare mit held :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver.

Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag.

Bare mit held :)

Eller så er de bare godt opdraget hjemme fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

En af dem er ok hot (jeg er til fyre og bidrager også lige ;))

Enig @DK fyr 34 den ene er ok dejlig og han er noget flirtende af natur :wub:deeeeeejligt ;) 

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 19 minutter siden:

Eller så er de bare godt opdraget hjemme fra. 

Så må det have været en streng og tugtig opdragelse, idet de ikke har afvist mig ved efterfølgende besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke set nogen af udsendelserne. Men jeg får et indtryk af, at det er nogle folk med vaskebrætsmaver.

Vel, dem kan jeg ikke hamle op med, men jeg har aldrig hørt klager fra de piger, jeg har besøgt. De har heldigvis været mindre interesserede i det fysiske og mere i mennesket bag.

Bare mit held :)

Næ, det er faktisk en folk mænd der har lidt for mange kilo på kroppen, spiser usundt og får for lidt motion. er

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Næ, det er faktisk en folk mænd der har lidt for mange kilo på kroppen, spiser usundt og får for lidt motion. er

Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer :)

Du kan finde dem via dr´s app. Det er faktisk ret sjove

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Så er de jo helt menneskelige. Det er man jo ellers ikke vant til fra realitetsprogrammer :)

De er ret forskellige fra de normale reality"stjerner" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...