aaisha 1601 Skrevet 3. Maj, 2017 Hej, oprindeligt ville jeg spørge til, HVIS nu man ved en fejl får trykket på "aktiver annonceprofil", hvad sker der så? som vist på screenshots loades siden først uden "aktiver annonceprofil", og når jeg så liiige skal til at klikke på brevikonet, så hopper det hele til siden og loader "aktiver annonceprofil" nu er det ikke "hvis nu" længere, for jeg faldt i fælden og fik trykket lige som det hele rykkede til venstre der står nu "administrer annonceprofil" men jeg skal ikke lave nogen annonce, så hvad gør jeg? mvh aaisha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Nj Skrevet 3. Maj, 2017 Mit bedste bud er bare at lad det være. Hvis ikke du administrere din annonceprofil, så har du jo heller ingen annonce. Du er i hvert fald ikke til at finde derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 3. Maj, 2017 Miss Nj skrev, 1 time siden: Du er i hvert fald ikke til at finde derinde godt at vide - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg