Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG i Vejle - onsdag den 10. maj med 36 årig jurist og 37 årig lærer

Recommended Posts

@Rescue51 Tak for dit indlæg og gode råd. Man skal jo lære hele tiden og jeg ved da i hvert fald nu, at der skal arbejdes lidt med formuleringen, hvis jeg skal hjælpe med et nyt GB arrangement.

Nu nævner du et par gange pikstørrelse - og det har vi altså ikke nævnt noget om i annoncen. Det var mere tænkt på alder, højde og drøjde - men jeg kan også sagtens se og forstå, at det kan opfattes som pikstørrelse.

Vi har da begrundet håb om, at vi finder 5 mænd, da vi har fået en del, efter vores vurdering, seriøse henvendelser. Men vi er selvfølgelig opmærksom på problemet med udeblivelser.

Hvis det er okay med hende, så skriver jeg gerne lidt om, hvordan det hele så gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, for 1 time siden:

@Rescue51 Tak for dit indlæg og gode råd. Man skal jo lære hele tiden og jeg ved da i hvert fald nu, at der skal arbejdes lidt med formuleringen, hvis jeg skal hjælpe med et nyt GB arrangement.

Nu nævner du et par gange pikstørrelse - og det har vi altså ikke nævnt noget om i annoncen. Det var mere tænkt på alder, højde og drøjde - men jeg kan også sagtens se og forstå, at det kan opfattes som pikstørrelse.

Vi har da begrundet håb om, at vi finder 5 mænd, da vi har fået en del, efter vores vurdering, seriøse henvendelser. Men vi er selvfølgelig opmærksom på problemet med udeblivelser.

Hvis det er okay med hende, så skriver jeg gerne lidt om, hvordan det hele så gik.

Det er korrekt at I ikke har skrevet noget om pik-str. - Men der står: fyre der har værktøjet i orden og ved hvordan man skal bruge det - jeg tror rigtig mange vil opfatte begrebet at have værktøjet i orden, på den måde at de gerne må være veludrustede, det var muligvis ikke hensigten, men jeg tror alligevel de fleste opfatter det sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 15 timer siden:

Kære GBFyn/Claus 

Jeg har lavet en del gb de senere år, og har prøvet lidt af hvert i forhold, hvordan man undgår at " fyre" ikke bare melder sig til og så ikke komner alligevel og må bare sige, at der på ingen måde er nogen garanti for et større fremmøde uanset, hvordan man gør. 

Der er desværre rigtig mange useriøse fyre derude, men heldigvis også seriøse. Dem der er seriøse og dem jeg møder i de gb jeg er en del af er til gengæld herlige fyre, der er med til at gøre gb rigtig gode og sjove. 

Det er dog mit indtryk at selvom I beder om pikbillede mv, så hjælper det ikke nødvendigvis, men vil ofte skræmme fyre væk, da det vil opfattes meget personligt pånær dem, der elsker at sende billeder af deres pik, og det er der mange der gør. 

Nu er fem jo ikke så mange, så mon ikke det skal lykkes for jer. Det håber jeg det gør. Personligt ville jeg ikke selv sende noget af mit udstyr eller af mig, da gb ofte også handler om diskretion. Ydermere kan jeg personligt godt lige gb, hvor man ikke udvælges på størrelse af en genstand og kropsbygning mv. 

Glæder mig til at høre om jeres arrangement ved lejlighed. 

 

God vind

rescue 

Velskrevet og enig ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...