Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG i Vejle - onsdag den 10. maj med 36 årig jurist og 37 årig lærer

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Enig VSTGN, har lige tjekket annoncens fotos, .......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er nedenstående der trækker 

Citat

36 årig jurist og 37 årig lærer, mulighed for analsex og sex uden kondom.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Mon ikke det er nedenstående der trækker 


 

For mig ville det kun trække op, hvis hun læste op fra Karnovs lovsamling, mens jeg iført dommerkappe fik lov til at kneppe hende bagi med hammeren fra højesteret

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, Lige nu:

For mig ville det kun trække op, hvis hun læste op fra Karnovs lovsamling, mens jeg iført dommerkappe fik lov til at kneppe hende bagi med hammeren fra højesteret

jo jo, men så er det jo nok rollespil du skal gå efter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at det er begyndt at være om onsdagen, da jeg normalt har fri. overvejer kraftigt at kigge forbi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Av av, det kunne jeg godt tænke mig at deltage i.

Det ser ud til at være et par erfarne piger, der ved hvad de vil.

Det skal prøves .......

De ser begge rigtige dejlige ud, selvom de ikke er purunge længere. Erfaring det tænder mig bestemt !

Håber vi ses guys .........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skriver at pigerne er absolut topklasse, så skyldes det ikke at jeg har nærstuderet deres fotos, som Alkoholikeren muligvis ikke er tilfreds med, og det skyldes heller ikke at der er mulighed for analsex og sex uden gummi, som The Voice mere end antyder - begge dele er frivilligt, som deltager bestemmer man selv.

Nej det skyldes at jeg har hygget mig med begge piger til diverse GB's - oftest med Sarah men også et par gange med Mia - og jeg har kun meget sjældent oplevet lige så stor indlevelse og engagement, som netop disse to piger kan præstere og så er de fulde af godt humør, og har en dejlig fræk tankegang, så at opleve dem sammen, har jeg meget svært ved at forestille mig kan blive meget bedre.

Bortset fra det, så apropos kommentaren om deres fotos, så synes jeg ærlig talt de ser ret dejlige ud på de fotos, og de ser bestemt ikke ringere ud IRL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Dejligt Ferdinand, at du kan ligge et godt ord ind for de to piger. Det gør at man bliver mere rolig og mere overbevist om, at skulle deltage.

Det er altid svært at se hele "sandheden" ud fra nogle billeder og beskrivelse !

Billeder og tekst siger jo desværre ikke så meget om pigernes "ydeevne" og lyst til sex. Det kan man først få rigtig vished for, når man har haft pikken oppe i dem !

Næstbedst er en god anbefaling, som den du giver her Ferdinand.

Tak for det. Håber vi ses til det her GB. Måske du vil jage dit lem om i numsen på en af pigerne, mens jeg tager fissen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia har det der fantastiske kom-og-tag-mig blik og et lille lusket smil på læberne. Det kan jeg godt li'! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Superinfo NoSecret !

Det er lige det jeg leder efter !

Selvom man er en mand og næsten kun tænker på at kneppe, vil man gerne eftertragtes af et "pik-sultent blik" der siger "kom-og-tag-mig" i min fisse ........ NU !

Jeg vil bestemt se om jeg kan nå dette arrangement !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 05/04/2017 at 12:35:

Dejligt Ferdinand, at du kan ligge et godt ord ind for de to piger. Det gør at man bliver mere rolig og mere overbevist om, at skulle deltage.

Det er altid svært at se hele "sandheden" ud fra nogle billeder og beskrivelse !

Billeder og tekst siger jo desværre ikke så meget om pigernes "ydeevne" og lyst til sex. Det kan man først få rigtig vished for, når man har haft pikken oppe i dem !

Næstbedst er en god anbefaling, som den du giver her Ferdinand.

Tak for det. Håber vi ses til det her GB. Måske du vil jage dit lem om i numsen på en af pigerne, mens jeg tager fissen ?

Hej Hybris - som en skrev tidligere på tråden, så er smag og behag jo forskelligt - så naturligvis er det så min smag som kommer til udtryk i det jeg skriver, jeg har da mødt mange superdejlige piger, og de skal bestemt ikke forklejnes, men lige præcist disse 2 sammen, det må simpelthen blive fantastisk i min optik.

Mht. den sandwich du omtaler, så er jeg klar hvis du kommer - jeg har iøvrigt bemærket, at det med at lave en sandwich, det er slet ikke så nemt, det kræver at fyrene ved hvodan, og absolut også at pigen ved det - Jeg har tidligere selv deltaget i en sandwich med Sarah - og hun kan det, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er det faktisk lige før jeg synes det er frækkere at se på end at deltage, så også der har jeg store forventninger, da der stort set altid bliver lavet en sandwich eller 2 når hun er på proggrammet - jeg kan derimod ikke huske om jeg har oplevet Mille lave sandwich - men det kommer jo meget an på hvilke fyre der er tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Ferdinand skrev, for 5 timer siden:

Hej Hybris - som en skrev tidligere på tråden, så er smag og behag jo forskelligt - så naturligvis er det så min smag som kommer til udtryk i det jeg skriver, jeg har da mødt mange superdejlige piger, og de skal bestemt ikke forklejnes, men lige præcist disse 2 sammen, det må simpelthen blive fantastisk i min optik.

Mht. den sandwich du omtaler, så er jeg klar hvis du kommer - jeg har iøvrigt bemærket, at det med at lave en sandwich, det er slet ikke så nemt, det kræver at fyrene ved hvodan, og absolut også at pigen ved det - Jeg har tidligere selv deltaget i en sandwich med Sarah - og hun kan det, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er det faktisk lige før jeg synes det er frækkere at se på end at deltage, så også der har jeg store forventninger, da der stort set altid bliver lavet en sandwich eller 2 når hun er på proggrammet - jeg kan derimod ikke huske om jeg har oplevet Mille lave sandwich - men det kommer jo meget an på hvilke fyre der er tilstede.

Jeg vil helt sikkert deltage, hvis jeg kan afse tiden til det. Det arbejdes der på i øjeblikket.

Jeg nyder også at se på, når der bliver kneppet igennem.

Det kan kun blive en super event, når der er så søde nogle piger på programmet og deres skudsmål er så flotte !

Vi ses - håber jeg !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil helt sikkert deltage, hvis jeg kan afse tiden til det. Det arbejdes der på i øjeblikket.

Jeg nyder også at se på, når der bliver kneppet igennem.

Det kan kun blive en super event, når der er så søde nogle piger på programmet og deres skudsmål er så flotte !

Vi ses - håber jeg !

så må vi se om du kan få tid, så vi kan hjælpes med den sandwich

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 8 timer siden:

så må vi se om du kan få tid, så vi kan hjælpes med den sandwich

Hvis ikke, så er det også fint med et par stykker med filet ... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, den 05/06/2017 at 10:05:

Hvis ikke, så er det også fint med et par stykker med filet ... :P

ja, men mon ikke pigerne er mest tilfredse, hvis de får noget "pølse"

Del dette indlæg


Link til indlæg

sad lige og læste på en anden tråd, hvor man kunne tilmelde sig og være heldig at blive udvalgt, mon ikke vi er et par stykker som er glade for at vi ikke bliver vurderet på højde, drøjde og pikstr. her ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, den 5/3/2017 at 23:07:

Når jeg skriver at pigerne er absolut topklasse, så skyldes det ikke at jeg har nærstuderet deres fotos, som Alkoholikeren muligvis ikke er tilfreds med, og det skyldes heller ikke at der er mulighed for analsex og sex uden gummi, som The Voice mere end antyder - begge dele er frivilligt, som deltager bestemmer man selv.

Nej det skyldes at jeg har hygget mig med begge piger til diverse GB's - oftest med Sarah men også et par gange med Mia - og jeg har kun meget sjældent oplevet lige så stor indlevelse og engagement, som netop disse to piger kan præstere og så er de fulde af godt humør, og har en dejlig fræk tankegang, så at opleve dem sammen, har jeg meget svært ved at forestille mig kan blive meget bedre.

Bortset fra det, så apropos kommentaren om deres fotos, så synes jeg ærlig talt de ser ret dejlige ud på de fotos, og de ser bestemt ikke ringere ud IRL

Kan kun bekræfte. Jeg har selv hoppet på Mia og hun vil bare have pik og masser af pikke ! :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 11 timer siden:

sad lige og læste på en anden tråd, hvor man kunne tilmelde sig og være heldig at blive udvalgt, mon ikke vi er et par stykker som er glade for at vi ikke bliver vurderet på højde, drøjde og pikstr. her ;o)

Hej Ferdinand

Jeg gætter du, at det er vores opslag "Debutant gang bang på Midtfyn" som du refererer til.

Jeg forstår egentlig godt, at det kan opfattes på den måde, men når nu hun kun ønsker 5 mænd, da det er hendes debut og hun vil være sikker på, at alle får en super god oplevelse, hvordan skal hun så næsten ellers gøre det? Som vi også skriver i et svar i den tråd:

"Desuden kan man jo desværre også læse, at det ofte er sådan, at der er en del udeblivelser ved GB. Vi håber, måske lidt naivt, at de mænd som sender oplysninger og måske et par billeder, er mere seriøse"

I øvrigt er det faktum, at hun har valgt at hygge med mig lejlighedsvis det absolut bedste bevis for, at hun IKKE udvælger ud fra hverken udseende, veltrænet krop eller pikstørrelse ;)

Mvh
Claus

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, for 8 timer siden:

Hej Ferdinand

Jeg gætter du, at det er vores opslag "Debutant gang bang på Midtfyn" som du refererer til.

Jeg forstår egentlig godt, at det kan opfattes på den måde, men når nu hun kun ønsker 5 mænd, da det er hendes debut og hun vil være sikker på, at alle får en super god oplevelse, hvordan skal hun så næsten ellers gøre det? Som vi også skriver i et svar i den tråd:

"Desuden kan man jo desværre også læse, at det ofte er sådan, at der er en del udeblivelser ved GB. Vi håber, måske lidt naivt, at de mænd som sender oplysninger og måske et par billeder, er mere seriøse"

I øvrigt er det faktum, at hun har valgt at hygge med mig lejlighedsvis det absolut bedste bevis for, at hun IKKE udvælger ud fra hverken udseende, veltrænet krop eller pikstørrelse ;)

Mvh
Claus

jamen jo, det var jeres arrangement - og helt fint, I gør naturligvis som i vil ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 44 minutter siden:

jamen jo, det var jeres arrangement - og helt fint, I gør naturligvis som i vil ;o)

Vi hører bestemt gerne, hvis du har et bedre forslag til, hvordan vi burde/kunne have skrevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GBFyn skrev, for 16 minutter siden:

Vi hører bestemt gerne, hvis du har et bedre forslag til, hvordan vi burde/kunne have skrevet det.

Kære GBFyn/Claus 

Jeg har lavet en del gb de senere år, og har prøvet lidt af hvert i forhold, hvordan man undgår at " fyre" ikke bare melder sig til og så ikke komner alligevel og må bare sige, at der på ingen måde er nogen garanti for et større fremmøde uanset, hvordan man gør. 

Der er desværre rigtig mange useriøse fyre derude, men heldigvis også seriøse. Dem der er seriøse og dem jeg møder i de gb jeg er en del af er til gengæld herlige fyre, der er med til at gøre gb rigtig gode og sjove. 

Det er dog mit indtryk at selvom I beder om pikbillede mv, så hjælper det ikke nødvendigvis, men vil ofte skræmme fyre væk, da det vil opfattes meget personligt pånær dem, der elsker at sende billeder af deres pik, og det er der mange der gør. 

Nu er fem jo ikke så mange, så mon ikke det skal lykkes for jer. Det håber jeg det gør. Personligt ville jeg ikke selv sende noget af mit udstyr eller af mig, da gb ofte også handler om diskretion. Ydermere kan jeg personligt godt lige gb, hvor man ikke udvælges på størrelse af en genstand og kropsbygning mv. 

Glæder mig til at høre om jeres arrangement ved lejlighed. 

 

God vind

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...