Hop til indhold

Recommended Posts

Længe har jeg fulgt med i hendes annoncer, samt læst om hende herinde, men tiden og budgettet har aldrig passet. Idag skete det så og jeg har netop været forbi Caya.

En hurtig aftale blev lavet over sms og jeg tog afsted. En smilende kvinde åbner døren og man føler sig velkommen med det samme. 

Som hun selv skriver, så er Caya en buttet kvinde, men er man til det, så er hun en af de bedste. Der er fuld nærvær, både før, under og efter akten.

 

Jeg kan kun anbefale Caya :)

 

Link: https://annoncelight.dk/showad/196700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ, ja hun har jo været på banen et stykke tid.
Men hun knævrer jo ad helvede til :)

En gang jeg besøgte hende var vi godt igang og hun red et frisk trav. Men det til trods var der alligevel en del hun ville snakke om, så jeg havde svært ved at bevare koncentrationen.

Det endte med at jeg udbrød: "Nu hiver jeg sgu snart pikken ud og stopper i halsen på dig, så vi kan få lidt ro til at knalde"
Det grinede vi begge en del af :D
Så ja, Caya er sgu god nok, hvis man er til piger med sul på kroppen.
  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

@Caya6 er helt sikkert en dejlig kvinde ... og hun giver en suveræn god oplevelse. Hun er fræk og har humor. Helt igennem et dejligt menneske at besøge. Kan helt sikkert genkende trådstarters oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...