Hop til indhold
DenUsikre

Hvilket sexlegetøj skal jeg købe?

Recommended Posts

Hej

Jeg er en ung mand der har en kæreste.

Jeg overvejer at købe noget billigt sexlegetøj på www.lovetoy.dk - men er sgu i tvivl om hvad jeg skal vælge?

Har i nogle gode råd eller tips og tricks? Jeg har ikke særlig meget erfaring på dette område.

På forhånd tak

Mvh
DenUsikre

Redigeret af DenUsikre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en alternativ form for reklame?

Hvis ikke, så kommer det vel an på hvilken leg du gerne vil lege? :D Er vi ude i noget brutalt anal eller en lille vibratorer?

Og ofre lige lidt flere penge og køb sexlegetøj uden alt for meget kemi-gøgl! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for Jeres svar.

Ja det var sammen med kæresten jeg tænkte -  med noget jeg lige kunne overaske hende med uden det blev for voldsomt :) Derfor jeg spørger :) 

Jeg kunne sagtens spørge hende, men så synes jeg ikke det har overraskelses momentet længere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
DenUsikre skrev, for 4 timer siden:

Tak for Jeres svar.

Ja det var sammen med kæresten jeg tænkte -  med noget jeg lige kunne overaske hende med uden det blev for voldsomt :) Derfor jeg spørger :) 

Jeg kunne sagtens spørge hende, men så synes jeg ikke det har overraskelses momentet længere :) 

Mit råd til dig er først at bruge dit "eget legetøj", d.v.s. ikke alene din pik, men også fingre, hænder, tunge..., for derved at finde frem til hvad din pige godt kan lide(hvis du ikke ligefrem ved hvad det er præcis hun/i vil have).

Når du har fundet ud af hvad du og hun kan lide, så køb gerne noget legetøj...

Men se dig for og brug tid på at finde forskellige mærker, varianter o.s.v. Pris og kvalitet hænger klart sammen - og der er bare ikke noget værre end legetøj der strejker når man er midt i legen, just saying...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...