Hop til indhold
Benny Bomstærk

Billig hj evt mere i trekantsområdet

Recommended Posts

Har endelig fået lavet en profil efter at have læst med i flere år. Tak for delt viden. 

Er der nogen der kan pege i retning af en billig udløsning i trekantsområdet? Jeg er presset økonomisk men nu også i løgene. Helst kvinder under 100kg. 

Mvh

BB

Redigeret af Benny Bomstærk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... jeg ved at et "hj" betyder et håndjob, men "evt mere i trekantsområdet", den forstår jeg ikke.
Hvad er det du vil have hun skal gøre ved dig i dit trekantsområde?
Og hvor har du dit trekantsområde - er det din mås du vil have onduletet af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sammel nogle flere flasker, Glæden over at have sparet penge er noget mindre en at have haft en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Hmm... jeg ved at et "hj" betyder et håndjob, men "evt mere i trekantsområdet", den forstår jeg ikke.
Hvad er det du vil have hun skal gøre ved dig i dit trekantsområde?
Og hvor har du dit trekantsområde - er det din mås du vil have onduletet af hende?

Vejle - Kolding - Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 5/5/2017 at 12:27:

Hmm... jeg ved at et "hj" betyder et håndjob, men "evt mere i trekantsområdet", den forstår jeg ikke.
Hvad er det du vil have hun skal gøre ved dig i dit trekantsområde?
Og hvor har du dit trekantsområde - er det din mås du vil have onduletet af hende?

Beklager, troede trekantsområdet var geografisk almen viden. Jeg gør mig ellers umage for at skrive overskrifter der er skarpe for brugerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, den 5/5/2017 at 12:28:

Sammel nogle flere flasker, Glæden over at have sparet penge er noget mindre en at have haft en god oplevelse. 

Men det er jo ikke det jeg efterlyser - men tak for input

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benny Bomstærk skrev, for 2 minutter siden:

Beklager, troede trekantsområdet var geografisk almen viden. Jeg gør mig ellers umage for at skrive overskrifter der er skarpe for brugerne. 

Kender udemærket godt den geografiske placering af trekantsområdet - har selv boet der - men det var lidt pga. en anden tråde hvor det blev diskutere om en trekant (kvindens) og hvordan den skal være barberet, og nogen mente at manden også have en trekant - dog men en snabel i midten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benny Bomstærk skrev, den 2/5/2017 at 14:52:

Har endelig fået lavet en profil efter at have læst med i flere år. Tak for delt viden. 

Er der nogen der kan pege i retning af en billig udløsning i trekantsområdet? Jeg er presset økonomisk men nu også i løgene. Helst kvinder under 100kg. 

Mvh

BB

Denne kvinde vejer godt nok over 100 kg, men til gengæld har hun nogle fornuftige priser. 350 kr. for et blowjob og du kan møde hende i Kolding i dag. What's not to like?

 

https://annoncelight.dk/showad/216625

Redigeret af Beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benny Bomstærk skrev, for 9 timer siden:

Men det er jo ikke det jeg efterlyser - men tak for input

Det var nok til den kække side at skrive, men forskellen mellem et hj der giver minder og et der får en til at fornægte sexkøb frem over, er oftes kun et par 100kr og lidt forarbejde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 5 timer siden:

Det var nok til den kække side at skrive, men forskellen mellem et hj der giver minder og et der får en til at fornægte sexkøb frem over, er oftes kun et par 100kr og lidt forarbejde :)

Et handjob der giver minder :lol::lol:

Er det sådan et der er udført så brutalt, at man har vabler de næste 14 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extroox skrev, for 3 timer siden:

Et handjob der giver minder :lol::lol:

Er det sådan et der er udført så brutalt, at man har vabler de næste 14 dage.

Asian feeling I Kabukichõ, spørg efter Nonoka, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...