Hop til indhold
Guest lurepikken

HH brystet god pris

Recommended Posts

Det er ikke fake, der er en pige, Jeg har haft ringet.

Hun snakker forståeligt Dansk. Jeg forstod hun var i et sommerhus et sted nær Svendborg.

Vidst nok med en veninde.

Men jeg blev afbrudt af et opkald på min tlf og har ikke ringet igen. Jeg var kun nysgerrig... :P

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke fake, der er en pige, Jeg har haft ringet.

Hun snakker forståeligt Dansk. Jeg forstod hun var i et sommerhus et sted nær Svendborg.

Vidst nok med en veninde.

Men jeg blev afbrudt af et opkald på min tlf og har ikke ringet igen. Jeg var kun nysgerrig... :P

 

Den må jeg hellere lige følge op på tror jeg ;-).....

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 4 timer siden:

He He He.......

Jeg er ved at omkomme af grin, det bliver sgu værre og værre med alle de fake annoncer efterhånden.....

Prøv lige og læs denne her folkens....:D:D:D:D

https://annoncelight.dk/showad/216858

Jamen lad os da høre om din oplevelse hos hende. Det er jo det vi har dette forum til. Anmeldelser er altid velkomne. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Jamen lad os da høre om din oplevelse hos hende. Det er jo det vi har dette forum til. Anmeldelser er altid velkomne. :-) 

Den kommer i morgen ;-). Har lavet aftale så håber ikke det bliver en skuffelse. Hun bekræfter at hendes billeder er 100% hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 20 timer siden:

Den kommer i morgen ;-). Har lavet aftale så håber ikke det bliver en skuffelse. Hun bekræfter at hendes billeder er 100% hende :-) 

Halløjsa!

Hvordan gik dit besøg? Spændt på hvad der mødte dig om det i det hele taget var nogen af de viste billeder der bare lignede hende en lille smule. ;-)

https://annoncelight.dk/showad/218318

https://annoncelight.dk/showad/216600

https://annoncelight.dk/showad/216903

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun besøgt. Og tak for forarbejdet 22....jeg låner lige dette link: https://annoncelight.dk/showad/216600

Kan sige at det er hende på det sort/hvide billede....resten er som så ofte bluf! HH-bryster er vist også en overdrivelse....nok nærmere en D-skål vil jeg tro. Pigen svarer ca til hendes skrevne alder (32 år) og faktisk meget køn med et utroligt flot smil. Hun er flot gyldenbrun og fra Argentina siger hun, hvilket nok skal passe. Hun er meget kvindelig....pæne bryster (naturel) og en go' røv. Hun har dog også lidt mave uden at være direkte stor. Jeg blev budt velkommen i et meget diskret sommerhus i nærheden af Svendborg....virker sød og gæstfri, og var iført lingeri og korset. Taler iøvrigt fint dansk.

Hun fik betalingen og akten kunne begynde. Men så skete der sgu noget jeg aldrig har oplevet før. Hun iførte sig engangs gummihandsker, som hvis man skulle til et lægetjek :shock:....Så greb hun en lille flaske og min pik blev aftøret i sprit, til trods at jeg havde fortalt at jeg kom lige fra bad :wacko:. Bagefter tørrede hun det meste af hendes ellers meget frække og mørke læbestift af! Nå, men hun er vel meget renlig tænkte jeg......men nej, handskerne blev på under hele akten!! Ikke at det egentlig gjorde mig noget, men mærkeligt det var det sgu!

Selv akten var der ikke noget at klage over....fantastisk blow til at starte med, og det var uden gummi (hvilket jeg nok også syntes var rimeligt efter den desinfektion). Bagefter op at ride og det gjorde hun ganske godt og på en meget fræk og liderlig måde. Hendes smukke ansigt tændte mig når hun stønnede med munden på vid gab. Bagefter en vild doggy og slut. Man kan mærke at hun kan li' det hun laver, hvilket er et plus for mig.

Ja, hvad skal jeg sige....en okay oplevelse men bestemt også lidt underlig. Så anbefaling....både og vil jeg sige. Man skal nok selv sorterer lidt i det. Man skal kunne li' kvindelige former, og så vil jeg sige at man lige skal tænke sig om en ekstra gang, inden man skraber løgene....eller i hvertfald undgå rifter :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 17 minutter siden:

eller i hvertfald undgå rifter :D

Eller kunne li det svier....avs for en tanke :P

God anmeldelse af en anderledes oplevelse.

Må man spørge hvad du gav for den omgang :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har vist kun halve og hele timer, men det var lidt svært at blive klog på. De vil jo som så mange andre, sælge så meget som muligt. Jeg takkede pænt nej til en time til 1200....sagde at det var over mit buget, og at jeg mest var til dansk og fransk. Så gik der lidt tid og hun skrev tilbage at jeg kunne få en halv time for 700, og den købte jeg så, da min nysgerrighed overvandt fornuften......T.Hansen, det er DIN SKYLD at jeg fik vasket min pik med sprit igår, pga dit indlæg i forgårs!!! :D:D 

Det gik som det plejer....dansk/fransk, og jeg var ude efter ca 20 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

T.Hansen, det er DIN SKYLD at jeg fik vasket min pik med sprit igår, pga dit indlæg i forgårs!!! :D:D 

Jamen hvad skal jeg sige.... undskyld eller tillykke :P

Jeg troede jo ikke der var nogen der lod sig lokke......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 3/5/2017 at 23:50:

Så blev hun besøgt. Og tak for forarbejdet 22....jeg låner lige dette link: https://annoncelight.dk/showad/216600

Kan sige at det er hende på det sort/hvide billede....resten er som så ofte bluf! HH-bryster er vist også en overdrivelse....nok nærmere en D-skål vil jeg tro. Pigen svarer ca til hendes skrevne alder (32 år) og faktisk meget køn med et utroligt flot smil. Hun er flot gyldenbrun og fra Argentina siger hun, hvilket nok skal passe. Hun er meget kvindelig....pæne bryster (naturel) og en go' røv. Hun har dog også lidt mave uden at være direkte stor. Jeg blev budt velkommen i et meget diskret sommerhus i nærheden af Svendborg....virker sød og gæstfri, og var iført lingeri og korset. Taler iøvrigt fint dansk.

Hun fik betalingen og akten kunne begynde. Men så skete der sgu noget jeg aldrig har oplevet før. Hun iførte sig engangs gummihandsker, som hvis man skulle til et lægetjek :shock:....Så greb hun en lille flaske og min pik blev aftøret i sprit, til trods at jeg havde fortalt at jeg kom lige fra bad :wacko:. Bagefter tørrede hun det meste af hendes ellers meget frække og mørke læbestift af! Nå, men hun er vel meget renlig tænkte jeg......men nej, handskerne blev på under hele akten!! Ikke at det egentlig gjorde mig noget, men mærkeligt det var det sgu!

Selv akten var der ikke noget at klage over....fantastisk blow til at starte med, og det var uden gummi (hvilket jeg nok også syntes var rimeligt efter den desinfektion). Bagefter op at ride og det gjorde hun ganske godt og på en meget fræk og liderlig måde. Hendes smukke ansigt tændte mig når hun stønnede med munden på vid gab. Bagefter en vild doggy og slut. Man kan mærke at hun kan li' det hun laver, hvilket er et plus for mig.

Ja, hvad skal jeg sige....en okay oplevelse men bestemt også lidt underlig. Så anbefaling....både og vil jeg sige. Man skal nok selv sorterer lidt i det. Man skal kunne li' kvindelige former, og så vil jeg sige at man lige skal tænke sig om en ekstra gang, inden man skraber løgene....eller i hvertfald undgå rifter :D.

Hej big

Tak for anmeldelsen og "advarslen". Selvom du ikke skriver og mener det som en advarsel taget jeg det nu som sådan. Er sgu ikke helt til sex med en kvinde iført handsker. Det er sgu for underligt. Man kan så bare undre sig over hun spritter kalorius af og derefter tager den i munden. Skulle du (eller andre) fejle noget der smitter den vej gør sprit nok ikke den store forskel. 

P. S. Var det sådan RIGTIGT husholdningssprit eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 33 minutter siden:

Hej big

Tak for anmeldelsen og "advarslen". Selvom du ikke skriver og mener det som en advarsel taget jeg det nu som sådan. Er sgu ikke helt til sex med en kvinde iført handsker. Det er sgu for underligt. Man kan så bare undre sig over hun spritter kalorius af og derefter tager den i munden. Skulle du (eller andre) fejle noget der smitter den vej gør sprit nok ikke den store forskel. 

P. S. Var det sådan RIGTIGT husholdningssprit eller hvad?

Det var vist bare helt almindeligt desinfektionssprit som der hænger på sygehuse, toiletter mv. så ikke noget farligt i det. Og nej det skal heller ikke forstås som en advarsel, for selve det jeg kom efter var til UG i den gode ende af skalaen. Eneste minus var selve optakten med sprit og handsker - som jeg så også synes var noget underligt. Fik sgu næsten en følelse af at være beskidt, til trods at jeg lige havde været i bad inden jeg kørte :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Det var vist bare helt almindeligt desinfektionssprit som der hænger på sygehuse, toiletter mv. så ikke noget farligt i det. Og nej det skal heller ikke forstås som en advarsel, for selve det jeg kom efter var til UG i den gode ende af skalaen. Eneste minus var selve optakten med sprit og handsker - som jeg så også synes var noget underligt. Fik sgu næsten en følelse af at være beskidt, til trods at jeg lige havde været i bad inden jeg kørte :huh:

Ok, det er nok ret harmløst og tror nu heller ikke det svier selvom man skulle have en rift. Kunne ellers lige se for mig at hun står med store gummihandsker og en liter sprit og nærmest dypper kalorius ned i flasken.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...