Hop til indhold

Hanne i Ølstykke

Featured Replies

Skrevet

Følger lige med her.......udvalget her oppe i Nordsjælland er jo ikke det største..;)

Skrevet

Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed.

Skrevet
Finger skrev, for 6 minutter siden:

Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed.

Det er altså mærkeligt, at folk som dig, "Finger", skal ha' mulighed for, at nedgøre én kvinde, som er luder - på sådan en nedgørende måde. 

Folk kan selv læse hendes annonce. Tx. 

Skrevet
Finger skrev, for 3 timer siden:

Unødvendigt indlæg !

Skrevet

Følger lige med her, har selv overvejet at møde hende det er lige på vejen frem eller tilbage fra job.

men vil gerne høre om der er andre som har mødt hende ?

Skrevet

Hej. 

Jeg har lige været forbi hende idag til en times underholdning med det hele på hendes program. 

Ja hun er over 50, men en pæn kvinde, brysterne er dejlige, og hun sutter godt. 4 stillinger og afslutning i munden, og ja hun sluger det hele. 

Jeg kan godt anbefale hende. 

Fraekm 

Skrevet
Fraekm skrev, for 16 minutter siden:

Hej. 

Jeg har lige været forbi hende idag til en times underholdning med det hele på hendes program. 

Ja hun er over 50, men en pæn kvinde, brysterne er dejlige, og hun sutter godt. 4 stillinger og afslutning i munden, og ja hun sluger det hele. 

Jeg kan godt anbefale hende. 

Fraekm 

Mange tak for info'en...

Måske at man skulle kigge forbi en af dagene..:rolleyes:

• 1 year later...
Skrevet
ling skrev, den 2/5/2017 at 16:43:

Hej Brødre.

Er der nogen brødre det har besøgt denne lækre kvinde https://annoncelight.dk/showad/224037

Hmm link virker ikke. 

Men kan du el Fraekm beskrive hende / hvem det er. Lyder godt. 

På forhånd tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.