ling 16 Skrevet 2. Maj, 2017 Hej Brødre. Er der nogen brødre det har besøgt denne lækre kvinde https://annoncelight.dk/showad/224037 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 2. Maj, 2017 Følger lige med her.......udvalget her oppe i Nordsjælland er jo ikke det største.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger 213 Skrevet 2. Maj, 2017 Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 2. Maj, 2017 Finger skrev, for 6 minutter siden: Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed. Det er altså mærkeligt, at folk som dig, "Finger", skal ha' mulighed for, at nedgøre én kvinde, som er luder - på sådan en nedgørende måde. Folk kan selv læse hendes annonce. Tx. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 2. Maj, 2017 Finger skrev, for 3 timer siden: Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed. Unødvendigt indlæg ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 7. Maj, 2017 Følger lige med her, har selv overvejet at møde hende det er lige på vejen frem eller tilbage fra job. men vil gerne høre om der er andre som har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraekm 45 Skrevet 11. Maj, 2017 Hej. Jeg har lige været forbi hende idag til en times underholdning med det hele på hendes program. Ja hun er over 50, men en pæn kvinde, brysterne er dejlige, og hun sutter godt. 4 stillinger og afslutning i munden, og ja hun sluger det hele. Jeg kan godt anbefale hende. Fraekm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 11. Maj, 2017 Fraekm skrev, for 16 minutter siden: Hej. Jeg har lige været forbi hende idag til en times underholdning med det hele på hendes program. Ja hun er over 50, men en pæn kvinde, brysterne er dejlige, og hun sutter godt. 4 stillinger og afslutning i munden, og ja hun sluger det hele. Jeg kan godt anbefale hende. Fraekm Mange tak for info'en... Måske at man skulle kigge forbi en af dagene.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 313 Skrevet 6. November, 2018 ling skrev, den 2/5/2017 at 16:43: Hej Brødre. Er der nogen brødre det har besøgt denne lækre kvinde https://annoncelight.dk/showad/224037 Hmm link virker ikke. Men kan du el Fraekm beskrive hende / hvem det er. Lyder godt. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg