Hop til indhold
ling

Hanne i Ølstykke

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat
Finger skrev, for 6 minutter siden:

Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed.

Det er altså mærkeligt, at folk som dig, "Finger", skal ha' mulighed for, at nedgøre én kvinde, som er luder - på sådan en nedgørende måde. 

Folk kan selv læse hendes annonce. Tx. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 3 timer siden:

Hvor meget betaler flodhesten for at man servicerer hende? 182 cm/105 kg er ikke frodig, men fed.

Unødvendigt indlæg !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger lige med her, har selv overvejet at møde hende det er lige på vejen frem eller tilbage fra job.

men vil gerne høre om der er andre som har mødt hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

 

Jeg har lige været forbi hende idag til en times underholdning med det hele på hendes program. 

 

Ja hun er over 50, men en pæn kvinde, brysterne er dejlige, og hun sutter godt. 4 stillinger og afslutning i munden, og ja hun sluger det hele. 

 

Jeg kan godt anbefale hende. 

 

Fraekm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraekm skrev, for 16 minutter siden:

Hej. 

 

Jeg har lige været forbi hende idag til en times underholdning med det hele på hendes program. 

 

Ja hun er over 50, men en pæn kvinde, brysterne er dejlige, og hun sutter godt. 4 stillinger og afslutning i munden, og ja hun sluger det hele. 

 

Jeg kan godt anbefale hende. 

 

Fraekm 

Mange tak for info'en...

Måske at man skulle kigge forbi en af dagene..:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...