Guest Liderlig-fyr Skrevet 2. Maj, 2017 Kiggede lige på min profil og der stod 0 advarselpoint. Nedenunder står der advarsel for afsporing af tråde. Er det ensbetydende med den tidligere advarsel er udløbet og man er nulstillet igen? eller har man stadig advarslen? eller hvordan og hvorledes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Maj, 2017 Stabilizer skrev, for 28 minutter siden: du skulle gerne have en rød cirkel på din advarsel med et 1-tal Kan også se det du mener men svaret på dit spørgsmål er at du har fået en advarsel med 1 point og den gælder stadig Administrator har til os sagt at der i princippet ikke er en forældelse på de advarselspoint men vi tæller ikke sådan point så nøje men mere har vi haft fat i en bruger engang om personangreb og han har fået en advarsel og han gør det igen ugen efter osv Er advarslen gammel er vi lidt mere overbærende det er altid en vurderingssag fra tilfælde til tilfælde Det lyder meget mærkeligt, for efter dette burde jeg slet ikke være her, da jeg har 5 røde cirkler med 8 advarsler. Jeg mener bestemt også, at det for et lille års tid siden blev meldt ud, at advarsler nu slettedes efter et år. Problemet var, hvilket bl.a. jeg påpegede, at man på et tidspunkt automatisk skrev sig selv helt ud af EG, hvis advarslerne blev akkumuleret og ikke løbende blev slettet, når de fyldte et år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. Maj, 2017 Borende X skrev, for 32 minutter siden: Det lyder meget mærkeligt, for efter dette burde jeg slet ikke være her, da jeg har 5 røde cirkler med 8 advarsler. Samler du på dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Maj, 2017 Prinz skrev, for 4 minutter siden: Samler du på dem? Ja, jeg har sat dem i glas og ramme. Nu hænger de over mit hovedgærde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. Maj, 2017 Borende X skrev, for 1 minut siden: Ja, jeg har sat dem i glas og ramme. Nu hænger de over mit hovedgærde. Gør de det Og hvor fortæller du så forstanderinden at de kommer fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg