Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Udløber advarsler?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Kiggede lige på min profil og der stod 0 advarselpoint. Nedenunder står der advarsel for afsporing af tråde.

Er det ensbetydende med den tidligere advarsel er udløbet og man er nulstillet igen? eller har man stadig advarslen? eller hvordan og hvorledes...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 28 minutter siden:

du skulle gerne have en rød cirkel på din advarsel med et 1-tal

Kan også se det du mener

men svaret på dit spørgsmål er at du har fået en advarsel med 1 point og den gælder stadig

Administrator har til os sagt at der i princippet ikke er en forældelse på de advarselspoint 

men vi tæller ikke sådan point så nøje men mere har vi haft fat i en bruger engang om personangreb og han har fået en advarsel og han gør det igen ugen efter osv

Er advarslen gammel er vi lidt mere overbærende

det er altid en vurderingssag fra tilfælde til tilfælde

Det lyder meget mærkeligt, for efter dette burde jeg slet ikke være her, da jeg har 5 røde cirkler med 8 advarsler. Jeg mener bestemt også, at det for et lille års tid siden blev meldt ud, at advarsler nu slettedes efter et år.

Problemet var, hvilket bl.a. jeg påpegede, at man på et tidspunkt automatisk skrev sig selv helt ud af EG, hvis advarslerne blev akkumuleret og ikke løbende blev slettet, når de fyldte et år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 32 minutter siden:

Det lyder meget mærkeligt, for efter dette burde jeg slet ikke være her, da jeg har 5 røde cirkler med 8 advarsler.

Samler du på dem? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Samler du på dem? :D 

Ja, jeg har sat dem i glas og ramme. Nu hænger de over mit hovedgærde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Ja, jeg har sat dem i glas og ramme. Nu hænger de over mit hovedgærde.

Gør de det :-o 

Og hvor fortæller du så forstanderinden at de kommer fra? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...