T.Hansen47 931 Skrevet 2. Maj, 2017 (edited) ok, jeg blev nysgerrig Det er helt sikkert ægte billeder.. Hun er en rigtig sød, rigtig lille og rigtig sexet dame, hvis man er til store kanonkugle silicone bryster, der sidder rigtigt flot og gerne må krammes og kysses Vi tog bare en hurtig omgang dansk / fransk, men det var godt. Desværre fik jeg krampe i mit dårlige ben, så jeg måtte afbryde og hoppe af midt i doggy.... efter det kunne jeg ikke fortsætte, troede jeg, men hun tryllede sgu liv i kæppen igen med behændigt mundarbejde, som hun fik lov til at fortsætte til jeg kom. Imens havde jeg god mulighed for at gi hende finger ( det måtte jeg godt ) og nulre boobs. God oplevelse med en sød og lækker dame der forøvrigt blev bedårende bekymret over den dumme krampe ! http://side6.dk/resultatside/?q=rebecca26 Redigeret 2. Maj, 2017 af T.Hansen47 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 2. Maj, 2017 Her selv kikket lidt efter hende og skal en tur i den retning på torsdag . det er lidt en skam med den tildens med at fylde brystet så det bliver til sådan en hård kugle, det ser måske godt ud på billed men de er ikke så dejlige et kramme som nogen der stadig har lidt blødhed. Det er det med yderpunkterne , for lidt og for meget . Men dejlig ser hun ud . VH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg