Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/227432

Advarsel! Spild af penge..

Hej folkens!

efter en længere pause kunne jeg ikke holde mig i skindet og faldt over denne annonce, stedet er et sted i Horsens som blev lukket af politiet for et par år siden, men nu er oppe og kører igen..

vil ikke skrive for meget da oplevelsen ikke er værd at tænke tilbage på.. 

eneste positive var er pigen lignede billeder utrolig meget.. et par punkter..

havde spurgt ind til kys om det var rigtig indlevelse.. ved godt der ikke altid er kemi, men man kan da i det mindste prøve lidt når der bliver betalt ekstra for der.. (rolig nu piger! Men vi betaler for en ydelse... ikke jer der betaler) det var de kedeligste tantekys med trutmund og helt tætte læber! Fandt så ud af hvorfor da vi nåede til "superfransk" hun havde et kondom i munden.. nu er jeg ikke født i går og sagde også til hende hvad hun havde gang i.. så blev hun lidt hys og tog kondomet af igen.. Yes tid til SUPERFRANSK!..... forhuden helt trukket OP ikke tilbage... så hun slikkede lidt på forhuden i 30 sek og så fandt hun kondomet frem igen.. suk.. okay hun havde en lækker krop så sexen kunne sgu da ikke være helt ringe.. først hende ovenpå gik så 15-20 sek, "change"! Hende på ryggen lukkede øjne og hovedet til siden, tænker en lolitadukke ville have mere indlevelse! Så fik hende hurtigt om på alle 4 og så fik hun den doggy til jeg kom for udløsning ville jeg fandme have! :P 

først da vi var færdige ville hun plapre løs om alt muligt, tænker det var for at man skulle få et lidt bedre indtryk for at hun ville kunne undgå sådan et anmeldelse her..

 

summa summarum, spar jeres penge!

 

the captain!

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...