Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Katia i Sydhavnen, hun er en høj (ca 180), flot og sød pige. Absolut vellignende fotos. Brysterne er hjulpet på vej, de er dejligt bløde fortil, men lidt hårde i bunden - de sidder dog ualmindelig perfekt på hende. Hun taler et glimrende engelsk.

Da jeg lavede aftalen fik jeg at vide "no sex" da hun havde sin periode, så aftalen blev en times massage med B2B, økoblow og COB for 900. Hun er nem at lave aftaler med også på SMS.

Adressen fremgår (ca) af annoncen og det er rimeligt diskret. Blev modtaget med kindkys og et stort smil. Hun fremstår som sagt absolut som på sine billeder: ung, høj, smuk med store faste bryster og brede hofter. En del tatoveringer men ingen meget store.

Efter et hurtigt bad fik jeg besked på at lægge mig på maven, hvorefter jeg fik ca 15 min middelhård oliemassage kobineret med B2B. Derefter om på ryggen, hvoreftet pikken kom i fokus med slik af alt fra nosser til hovede og masser af økoblow. Der blev tørret en del både på pikken og på egen mund, men på en diskret og kærlig måde. Blow vekslede med B2B med hendes fantastiske bryster, som jeg også fik både kysset og krammet. Der blev også kysset dybt og vådt undervejs. Situationen muliggjorde ikke sex så det kan jeg ikke kommentere på men hun virker som om hun var med på det meste indenfor menuen, hvis man spørger pænt.

Efter ca 20 min mere kunne jeg ikke holde det tilbage mere og kom mellem de smukke bryster. Derefter lå vi og kælede og sludrede lidt. Et hurtigt bad og afsted igen efter alt i alt ca 50 min, men absolut det værd.

Udseende: 9,5/10

Opførsel: 9/10

Stedet: 9/10

Pris/kvalitet: 9/10

Kommer jeg igen: Meget gerne, næste gang med sex

Som jeg forstod det er hun her indtil den 25.5., men hun har vist været her en del gange det seneste år, så mon ikke hun kommer igen?

 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...