Hop til indhold

Ju fra Kalasin Thai Massage

Featured Replies

Skrevet

For et par år siden kunne jeg ikke gå ind på eroguide.dk uden at blive bombarderet med overordentligt positive anmeldelser af den smukke Ju, som jeg også har mødt.

I det seneste år har jeg ikke læst noget om hende. 

Mit spørgsmål er ret enkelt: Er hun stoppet? 

http://www.kalasin-thai-massage.dk/

Skrevet

Niksen er der stadigvæk.

Venligst 8000

Skrevet

Og kvaliteten er (var for en måned siden) stadigvæk lige høj!

Skrevet

Har altid fundet Ju spændende, at besøge....men hvis man vil lidt mere end det på det officielle menukort, så er ingen chancer for at finde det, som er skrevet med små bogstaver...så har stedet sine begrænsninger....

Men lad mig slå fast; Ju giver god massage og har et fantastisk HJ i baglommen, samtidig med at hun er yderst smuk og charmerende....

Stedet er dog ikke anmeldt, sådan rigtigt det sidste år...

Skrevet

Ju giver god massage og har et rigtigt sødt væsen. Jeg har et par enkelte gange givet hende massage, efter min time var slut. Det var super hyggeligt og naturlig. vi snakker ret godt sammen og har fået fint venskab, uden der på noget tidspunkt har været seksuelle undertoner, derfor slapper jeg fuldstændig af i hendes selskab.

Ju har været fast på min top 10 siden 1. besøg :-)

Skrevet
Baltazar skrev, for 13 timer siden:

Jeg har et par enkelte gange givet hende massage, efter min time var slut. Det var super hyggeligt og naturlig.

Må jeg spørge dig, om Ju så har været lettere afklædt eller helt nøgen?^_^

Skrevet

Hun var anstændig påklædt ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.