Hop til indhold
Guest Vestegnen

Ju fra Kalasin Thai Massage

Recommended Posts

Guest Vestegnen

For et par år siden kunne jeg ikke gå ind på eroguide.dk uden at blive bombarderet med overordentligt positive anmeldelser af den smukke Ju, som jeg også har mødt.

I det seneste år har jeg ikke læst noget om hende. 

Mit spørgsmål er ret enkelt: Er hun stoppet? 

http://www.kalasin-thai-massage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har altid fundet Ju spændende, at besøge....men hvis man vil lidt mere end det på det officielle menukort, så er ingen chancer for at finde det, som er skrevet med små bogstaver...så har stedet sine begrænsninger....

Men lad mig slå fast; Ju giver god massage og har et fantastisk HJ i baglommen, samtidig med at hun er yderst smuk og charmerende....

Stedet er dog ikke anmeldt, sådan rigtigt det sidste år...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Ju giver god massage og har et rigtigt sødt væsen. Jeg har et par enkelte gange givet hende massage, efter min time var slut. Det var super hyggeligt og naturlig. vi snakker ret godt sammen og har fået fint venskab, uden der på noget tidspunkt har været seksuelle undertoner, derfor slapper jeg fuldstændig af i hendes selskab.

Ju har været fast på min top 10 siden 1. besøg :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, for 13 timer siden:

 Jeg har et par enkelte gange givet hende massage, efter min time var slut. Det var super hyggeligt og naturlig.

 

Må jeg spørge dig, om Ju så har været lettere afklædt eller helt nøgen?^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...