Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

Skal på mit første  besøg (hos thai-massage) snart - overvejer bl.a. Amita. Jeg har ingen erfaring med købesex fra tidligere.

Vil gerne starte med at betale for alm. Massage og så se om der er stemning til mere. Hvor i Århus kan man det? Amita? Winner? Eller?.. synes det lyder som om at man skal beslutte sig fra starten nogle steder. 

Gode råd til en nybegynder modtages gerne.

Redigeret af Gettingoff

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Gettingoff skrev, for 32 minutter siden:

Gode råd til en nybegynder modtages gerne.

Oh my God :rolleyes: det bliver en lang aften, og hva gør man ikk for at hjælpe en Nybegynder :shock: 

Vil lige orienterer dig fra start at muligheden for at blive afhængig af den slags er stor :-o 

Jeg vil bruge de næste 20 min på at finde ud af hvor det er bedst at sende dig hen?

Det er jo ret vigtig du starter med en go oplevelse, og tro mig der er mange her

som har goe ideér og som nok også vil komme med goe Indslag, håber jeg :) 

Jeg personligt har altid, altså hvis det er et nyt sted, startet med at bestille

massage, og derefter lade forholdene vise resten, men sådan er vi så

forskellige og Hurra for det :)  jeg tar lige en halv Time og tænker

hva der ku være bedst for dig, Ny :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Ja det er jo så også den indgangsvinkel jeg påtænker  - at lægge ud med og betale for at få alm. massage og så se hvor det bærer hen - om der er stemning for en fuld pakke måske..... ;)

Redigeret af Gettingoff

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smut en tur til Siam, Jyllands Allé, der får du god massage, lidt fræk pirring undervejs, og alt hvad du har lyst til derefter ...

God fornøjelse - uanset hvad du beslutter dig for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Julius: Er der lukkede rum hos Siam eller kun forhæng? - ret vigtigt hvis mere end helt alm. "pæn" massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Gettingoff skrev, for 49 minutter siden:

Tak for svar. Ja det er jo så også den indgangsvinkel jeg påtænker  - at lægge ud med og betale for at få alm. massage og så se hvor det bærer hen - om der er stemning for en fuld pakke måske..... ;)

Sorry men jeg kan ikk lige lurer hvor det er bedst for dig pt. Der er jo mange muligheder? Amita som du selv var ind på, ku måske være en mulighed,

men jeg ved ikk hvem du møder? Så mit umiddelbart forslag ender pt. Med PP hvis det er de rigtige piger der er der? Winner på Trøjborg, ku også

være en mulighed, med store Silikonebryster, spør efter Much :P så er der jo også Grønnegade, NN og ikke mindst  Jens Baggesensvej 3, og nok

andre goe muligheder, men med Fp kan du næsten ikk undgå det bliver en go oplevelse :P 

Go Tur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, for 29 minutter siden:

Til Julius: Er der lukkede rum hos Siam eller kun forhæng? - ret vigtigt hvis mere end helt alm. "pæn" massage

Der er kun forhæng, men der foregår det samme bag alle forhæng, så du er ikke alene til mere end det "pæne" ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at Beautiful Spirit Thaimassage. Jens Baggesens Vej 3 tlf 9197 8131 er et godt begyndersted.

Forholdsvis stort rum til massage, ingen forhæng.

God massage af ung pige. Tilbud om fuld pakke,  ingen sure miner da jeg fra valgte dette.

Vent med at slå til tilbud om fuld pakke, til du er helt tryg i situationen. Start evt. med et handjob.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morning

som newbie ville jeg kigge efter. 

Hedemannsgade

Jens Baggesensvej

eller Amita på Silkeborgvej. ( Appel )

Alle tre steder er der gode lokaler og mulighed for bad og sjov.

Much hos Vinner er også nævnt i denne tråd, men der skal du være erfaren for at der kommer noget godt ud af det. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...