Hop til indhold
Brutus

Til pigerne: Lyst og afhængighed

Recommended Posts

I skriver tit at i (primært) er GP pga lyst. Men bliver i også afhængige af jobbet, altså ikke økonomisk men lystbetonet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du glemte en valgmulighed! Det kan også skabe en afhængighed, som ikke handler om økonomi, men en afhængighed af den bekræftelse der er i at være luder. - Det er jeg i hvert fald skyldig i, at være afhængig af mænds lyst og begær efter mig... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Lysten, friheden, bekræftelsen - jeg er Energi afhængig.....at udveksle energi og mærke det sus er nok det jeg vil få sværest ved at undvære. Og at mærke en mands begær....det giver virkeligt et kick.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 31 minutter siden:

Du glemte en valgmulighed! Det kan også skabe en afhængighed, som ikke handler om økonomi, men en afhængighed af den bekræftelse der er i at være luder.

Njaah, det var nu faktisk det jeg mente, ikke glemte, ved at spørge til om det var det lystbetonede, som skaber afhængighed ..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 3 minutter siden:

Njaah, det var nu faktisk det jeg mente, ikke glemte, ved at spørge til om det var det lystbetonede, som skaber afhængighed ..;)

Men det er ikke nødvendigvis min egen lyst det handler om, den er der ikke altid, men deres lyst der giver mig et eller andet, noget andet end penge. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 33 minutter siden:

Men det er ikke nødvendigvis min egen lyst det handler om, den er der ikke altid, men deres lyst der giver mig et eller andet, noget andet end penge. 

Man kan vel heller ikke have lyst hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Energy skrev, for 1 minut siden:

Man kan vel heller ikke have lyst hver gang

Nej, og det er netop det, der adskiller kvinder fra mænd...følelser ctr. rationalitet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 20 minutter siden:

Nej, og det er netop det, der adskiller kvinder fra mænd...følelser ctr. rationalitet :D

Ved så ikke helt præcist hvad du mener, men hvis jeg måske mænd generelt skulle leve af sex (som hoved eller bi-indtægt) ville drivkraften nok  primært være penge og i en eller anden udstrækning en faglig stolthed/glæde ved at tilfredsstille kvinder.  Dette adskiller sig jo egentligt ret meget for et almindeligt arbejde.

Jeg tror ikke at jeg kunne blive afhængig af at disse kvinder begærer mig, vel sagtens fordi største parten næppe ville være kvinder jeg i anden sammenhæng ville finde attraktive. Det er måske det rationelle aspekt hos mig og måske mænd generelt. 

Var det sådant noget i den stil du mente med følelser kontra rationalitet. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Men det er ikke nødvendigvis min egen lyst det handler om, den er der ikke altid, men deres lyst der giver mig et eller andet, noget andet end penge. :D

Fedt men en bekendelse af at du som GP ikke altid har lyst, men at du kan blive tændt af mænds lyst og begær til dig. Jeg tænder lige så meget på at give som modtage, det giver mig den bedste oplevelse.

Har stadig et besøg hos dig tilgode :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

Ved så ikke helt præcist hvad du mener, men hvis jeg måske mænd generelt skulle leve af sex (som hoved eller bi-indtægt) ville drivkraften nok  primært være penge og i en eller anden udstrækning en faglig stolthed/glæde ved at tilfredsstille kvinder.  Dette adskiller sig jo egentligt ret meget for et almindeligt arbejde.

Jeg tror ikke at jeg kunne blive afhængig af at disse kvinder begærer mig, vel sagtens fordi største parten næppe ville være kvinder jeg i anden sammenhæng ville finde attraktive. Det er måske det rationelle aspekt hos mig og måske mænd generelt. 

Var det sådant noget i den stil du mente med følelser kontra rationalitet. ?

Det var vel mest skrevet i spøg...;)

Men alvorlig talt, burde behovet for bekræftelse og begær vel i grunden være ens for kvinder og mænd...

Muligvis er opfattelsen og lagringen af oplevelserne blot forskellige hos de to køn, grundet at kvinderne er mere følelsesmæssigt betonede, mens mænd er mere rationelt indstillet.

En GP´s "lyst" kan således være af ren seksuel karakter, men også en lyst til bekræftelse og begær, mens en mands lyst typisk primært er af ren seksuel karakter i et korterevarende forhold.

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være lyv hvis jeg påstod at det var en massiv sexdrive der fik mig til at starte i branchen.. Selvfølgelig startede jeg pga pengene.. Ikke noget pis der.. Da jeg så havde truffet min beslutningen omkring at starte var det spændingen der drev mig helt hen til min første arbejdsdag.. Hele optakten med at gøre sig klar og købe undertøjet, få taget billederne, vælge hvilke ydelser man vil tilbyde osv osv osv.. 

Efter min første vagt var jeg rimelig ambivalent omkring det hele.. De fleste gæster havde været idioter og egentlig ikke opført sig særlig pænt fordi de vidste de kunne slippe af sted med mere fordi jeg var debuterende oveni det havde jeg haft travlt og var stresset over hele oplevelsen..

Faktisk lige indtil jeg sad med en hel månedsløn (altså i størrelsesordenen SU.. Hahaha..) i hånden bagefter.. Og det kun på 6-7 timers arbejde.. Jeg var solgt..

På min tredje vagt skete der et eller andet utroligt.. Jeg stod op for mig selv og fortalte en gæst at han altså skulle slappe lidt af eller smide nogle flere penge.. Da jeg kom ud derfra kunne jeg slet ikke lade være med grine over episoden fordi det var så ulig mig at snakke sådan til en anden person.. Og ligesom forsvarer mig selv på den måde der og hvor fanden kom den med flere penge lige fra og det gik op for mig at jeg i min sjæl fuldstændig og på godt og ondt havde accepteret mit valg.. Og det var en befrielse at står på egne ben og ikke være afhængig af andre.. 

Den her branche har givet mig noget helt fundamentalt i form af et bedre selvbilled og selvforståelse.. En helt enestående forståelse af mine egne evner ikke bare i sengen men også bare det sociale samspil.. Jeg har set hvordan jeg kan ændre folks selvbilled på ganske kort tid om det så kun er for et kort øjeblik så er det utrolig givende at kunne hjælpe på den måde.. 

Så nej.. For mig har det hverken noget at gøre med afhængighed af hverken lyst eller penge eller noget lignende.. For mig har det noget at gøre med at jeg føler at jeg giver nogen andre noget positivt.. Og den forståelse det her fag giver mig for mig selv og andre er også helt ufattelig fantastisk.. Og som de andre piger skriver er det jo vidunderligt at føle sig begæret men det ikke noget jeg "mangler" sådan i hverdagene fordi jeg har altid været pinagtigt klar over at mænd generelt har fundet mig attraktiv dog uden selv at kunne se hvad det var de fandt attraktivt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg er fuldkommen afhængig af det her job! Jo jo, pengene er rare... Men sexen! Ååårh al sexen! Bare lukke af for verden og begrave sig i pik, sved, savl og støn. At være en nymfe, fuldstændigt instinktivt væsen der reagerer og lever kun af lyst. 

Og de fede reaktioner bagefter, når I næsten ikke kan rejse jer bagefter, Heheh, det er også sjovt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror ikke at jeg kunne blive afhængig af at disse kvinder begærer mig, vel sagtens fordi største parten næppe ville være kvinder jeg i anden sammenhæng ville finde attraktive. Det er måske det rationelle aspekt hos mig og måske mænd generelt. 

Jeg tror helt bestemt det er en mande ting.. Jeg ved fra mig selv at det egentlig er lige meget om jeg selv finder manden der begærer mig attraktiv.. Der er noget helt utrolig tilfredsstillende i at føle en mands begær uanset hvordan han egentlig ser ud..

Men det stammer nok også fra det faktum at jeg på ingen måder nogensinde har mødt en mand jeg ville kategorisere som værende fysisk grim.. Selvfølgelig kan der være ting som fysiske handicap der spiller ind men det er heller ikke noget jeg finder frastødende eller som værende et turn-off fordi de har tit så meget mere at byde på og begærer så meget mere inderligt.. Når jeg tænker på en grim mand/kvinde så tænker jeg personlighed.. 

Jeg har dog mødt mange mænd der falder udenfor skønhedsidealerne.. Men tit og ofte har de en helt ubeskrivelig charme fordi de har skulle vinde hjerter på andre måder end med udseendet.. Det største turn-off for mig er faktisk mænd der ved de er lækre.!! Og de mænd jeg finder decideret lækre er også dem der nok få den dårligste service af mig fordi jeg bliver så forbandet selvbevidst.. Hahaha.. Altså jeg kigger hele tiden i spejlet for at tjekke om jeg nu suger maven nok ind osv osv osv.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

... Efter min første vagt var jeg rimelig ambivalent omkring det hele. De fleste gæster havde været idioter og egentlig ikke opført sig særlig pænt fordi de vidste de kunne slippe af sted med mere fordi jeg var debuterende ...

Mænd er nogle utaknemlige skarn! I stedet for at sætte pris på at få lov til at deflorere en "jomfru" :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg har altid haft et ambivalent forhold til sex- troede lidt at man skulle være 'en pæn pige'. Var 18, da jeg var sammen med en fyr første gang. Har prøvet en del forskelligt seksuelt, men har fundet ud af at jeg er 100% gfe, tænder på gensidig leg og tager kun på vagt, hvis jeg er tændt... Har dog et sundt sexdrive :)

Det er en ret svær branche at give slip på, da det kommer ind i en form for rutine og også fordi at det er skønt med alle de indputs man får :)

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 45 minutter siden:

Mænd er nogle utaknemlige skarn! I stedet for at sætte pris på at få lov til at deflorere en "jomfru" :D:P

Meget kan man sige om branchen men man er sku så godt som jomfru når man starter fordi det er helt andre principper og oplevelser end når man har sex i privaten.. Hehe.. Jeg har haft veninder der et startet og det ligesom at være "mor" for dem.. Jeg kalder dem også i sjov "mine babyGP'er".. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 31 minutter siden:

Det er en ret svær branche at give slip på, da det kommer ind i en form for rutine og også fordi at det er skønt med alle de indputs man får :)

jeg kan godt få øje på "fælden". Det handler jo om at skabe en fin balance imellem det virkelige liv, og det frække og eventyrlige univers, der som oftest føltes lettere, mere interessant.m.v  Og så kommer alle følge gevinsterne såsom: begær, komplimenter, selvtillid, frihed, og..........en rimelig god løn osv.

Nogen ønsker jo efter en del år at stoppe, men vender tilbage igen, vel sagtens fordi det kan efterlade et tomrum, som kan være svært at udfylde eller erstatte. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Meget kan man sige om branchen men man er sku så godt som jomfru når man starter fordi det er helt andre principper og oplevelser end når man har sex i privaten.. Hehe.. Jeg har haft veninder der et startet og det ligesom at være "mor" for dem.. Jeg kalder dem også i sjov "mine babyGP'er".. Hahaha.. 

Enig. Sexen, reglerne, kendskabet til hinanden, reglerne, rammerne m.v. skaber jo en fantasiverden der ikke kan sammenlignes med sexen på hjemmefronten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære The Voice

Jeg har altid opfattede dig, som mandlig medlem? har jeg ret?....eller er det sådan lidt "os tøser imellem snak" :D:D 

Jeg kan godt lide, du er enig med Jennifer...hæhæ :D 

I øvrigt, så tal, lige kun om dit eget sex på hjemmefronten....vores andres, kan altså godt være spændene (min fantasi spænder bredt) hihihihihi :D:D:D 

 

Ps. I øvrigt sidder jeg selvfølig på håndklæde, så jeg ikke pletter på stolen, af liderlighed, og jeg sidder og stønner bare, når jeg skriver ordet pik....eller savl ååååååååh pik pik pik......*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

HOST....

Så tager vi os lige sammen ik?

:D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

For glædespigerne, handler det mere om pengene. Det er hurtigere penge på bordet. Så det er ikke fordi at glædespigerne elsker at ha sex med mange forskellige mænd, its all about the money :D.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 13 minutter siden:

For glædespigerne, handler det mere om pengene. Det er hurtigere penge på bordet. Så det er ikke fordi at glædespigerne elsker at ha sex med mange forskellige mænd, its all about the money :D.

Jeg elsker at du kender alles motiv for at være del af denne branche.. Og bedre end vi selv gør åbenbart.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, den 1/5/2017 at 19:54:

I skriver tit at i (primært) er GP pga lyst. Men bliver i også afhængige af jobbet, altså ikke økonomisk men lystbetonet?

Jeg nyder meget min lille "persona", jeg kan tage på, når jeg er GP. Når jeg er Sofia, skal jeg kun tænke på at være glad, energisk og våd. Sofia har ingen eksamener, skænderier med udlejeren, kørekort der hænger i en tynd tråd etc. Hun er bare glad og afslappet hele tiden. Det er et dejligt lille frirum for mig, og sjovt nok tror jeg det er sundt for mig at have

Jeg vil ikke sige at jeg er afhængig af jobbet, men jeg hygger mig med det. Jeg ved ikke hvor længe jeg vil være i branchen, men så længe det er rart for mig, kan jeg ikke se noget problem i at arbejde meget eller lidt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Kære The Voice

Jeg har altid opfattede dig, som mandlig medlem? har jeg ret?....eller er det sådan lidt "os tøser imellem snak" :D:D 

Jeg kan godt lide, du er enig med Jennifer...hæhæ :D 

I øvrigt, så tal, lige kun om dit eget sex på hjemmefronten....vores andres, kan altså godt være spændene (min fantasi spænder bredt) hihihihihi :D:D:D 

 

Ps. I øvrigt sidder jeg selvfølig på håndklæde, så jeg ikke pletter på stolen, af liderlighed, og jeg sidder og stønner bare, når jeg skriver ordet pik....eller savl ååååååååh pik pik pik......*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

HOST....

Så tager vi os lige sammen ik?

:D 

Pas på du ikke får en vandskade i hjemmet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Jeg elsker at du kender alles motiv for at være del af denne branche.. Og bedre end vi selv gør åbenbart.. Hahaha.. 

Han kalder sig Sherlock Holmes ude i byen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...