DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Maj, 2017 (edited) For noget tid siden var her en eller flere tråde omkring Telia der udfasede deres tilbud om taletid. Telia ophørte med at udbyde og supportere taletid pr. d. 30. april og i den forbindelse har jeg selv skiftet udbyder og har nu TDC og dermed et nyt nummer. Hvad med jer andre? Gik I over til abonnement for at kunne beholde jeres gamle nummer? God aften i blæsevejr til alle... Redigeret 1. Maj, 2017 af DK fyr 34 tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Maj, 2017 Jeg fik resten af taletiden udbetalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Maj, 2017 Vestegnen skrev, for 24 minutter siden: Jeg fik resten af taletiden udbetalt og fundet en anden taletidsudbyder? Eller overgået til abonnement? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Maj, 2017 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: og fundet en anden taletidsudbyder? Eller overgået til abonnement? Naarh, jeg har tidligere brugt Telia Taletid til - skal vi sige - alternative opkald Min primære abonnement hos Telmore har jeg haft i mange år. Nu bruger jeg Yousee taletid til de andre opkald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Maj, 2017 Vestegnen skrev, for 31 minutter siden: Naarh, jeg har tidligere brugt Telia Taletid til - skal vi sige - alternative opkald Min primære abonnement hos Telmore har jeg haft i mange år. Nu bruger jeg Yousee taletid til de andre opkald ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg