stivpik93 19 Skrevet 1. Maj, 2017 Er der nogle der dumme nok til at tro det hende her man møder? hahahaha https://annoncelight.dk/showad/227384 hvor desperate tror de bagmænd og kvinder vi er.. altså ham der besøger hende er med troen om at møde hende på billederne er jo IDIOT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Maj, 2017 Der skal nok være nogen der er dumme nok til at tro det. Nettet vrimler med annoncer der har "uægte" billeder som blikfang/lokkemiddel. Men hvad synes du om hende? Du har vel været hos hende siden indlægget er placeret i anmeldelser? Eller er jeg også bare dum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 1. Maj, 2017 Jeg har et bud .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 1. Maj, 2017 Er det en man burde kende da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Maj, 2017 tzatiki skrev, for 7 minutter siden: Er det en man burde kende da? Jeg kender hende ikke - men ville da gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 1. Maj, 2017 Kan afslørre at hun også har haft en profil på Sugardaters - mariaa22 eller noget i den dur... hun har travlt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 1. Maj, 2017 Mere info i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg