Hop til indhold

Fist og Sprøjt

Featured Replies

Skrevet

Hej

har tidligere efterlyst piger der modtager fist og kan sprøjte. Synes de fleste jeg kan finde herinde kun tilbyder den ene del, altså enten kun fist eller også kun sprøjt - men tænder på kombinationen.

Ligeledes skal det siges jeg er til tyndere piger/kvinder, så selvom de gerne må have lidt på siderne skal de ikke være overvægtige.

Anyone?

Skrevet

Kigger lige med. 

Kan huske en pige ved navn Nonni. Hun kunne sgu begge dele. Men er vidst stoppet. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 9 timer siden:

Hvad gav du for sådan en omgang?

Kan se at sprøjt koster 200 og fist 400  der skal du bare lægge til det den tid du vælger med hende. Prisen står i hendes profil her på siden.

Skrevet
AlfaN skrev, for 12 timer siden:

Hvad gav du for sådan en omgang?

1800 for en halv time

Redigeret af Lars Vegas

Skrevet
Lars Vegas skrev, for 12 timer siden:

1800 for en halv time

I den dyre ende, men må være vildt at fiste det lille menneske. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 14 timer siden:

I den dyre ende, men må være vildt at fiste det lille menneske. 

Se du bare at komme af sted, hvis det er den oplevelse du brænder efter, jeg kommer kun hos danske piger, og hos dem finder du det ikke billigere. kan virkelig anbefale Jennifer hun er sød og leverer hvad du drømmer om. god fornøjelse.

Skrevet
Lars Vegas skrev, for 10 timer siden:

Se du bare at komme af sted, hvis det er den oplevelse du brænder efter, jeg kommer kun hos danske piger, og hos dem finder du det ikke billigere. kan virkelig anbefale Jennifer hun er sød og leverer hvad du drømmer om. god fornøjelse.

Er nu ikke mit store ønske, nok nærmere trådstarters. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.