Hop til indhold
Guest aloha

Fist og Sprøjt

Recommended Posts

Guest aloha

Hej

har tidligere efterlyst piger der modtager fist og kan sprøjte. Synes de fleste jeg kan finde herinde kun tilbyder den ene del, altså enten kun fist eller også kun sprøjt - men tænder på kombinationen.

Ligeledes skal det siges jeg er til tyndere piger/kvinder, så selvom de gerne må have lidt på siderne skal de ikke være overvægtige.

Anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 9 timer siden:

Hvad gav du for sådan en omgang?

Kan se at sprøjt koster 200 og fist 400  der skal du bare lægge til det den tid du vælger med hende. Prisen står i hendes profil her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Vegas skrev, for 12 timer siden:

1800 for en halv time

I den dyre ende, men må være vildt at fiste det lille menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 14 timer siden:

I den dyre ende, men må være vildt at fiste det lille menneske. 

Se du bare at komme af sted, hvis det er den oplevelse du brænder efter, jeg kommer kun hos danske piger, og hos dem finder du det ikke billigere. kan virkelig anbefale Jennifer hun er sød og leverer hvad du drømmer om. god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Vegas skrev, for 10 timer siden:

Se du bare at komme af sted, hvis det er den oplevelse du brænder efter, jeg kommer kun hos danske piger, og hos dem finder du det ikke billigere. kan virkelig anbefale Jennifer hun er sød og leverer hvad du drømmer om. god fornøjelse.

Er nu ikke mit store ønske, nok nærmere trådstarters. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...