Hop til indhold
Guest Trinetease

Lyst eller afhængig....

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hej Kære Mænd :-)

Et spørgsmål til jer ( primært til dem i forhold ).

Skaber Købesex mere eller mindre lyst i jeres forhold? 

Bliver i/er blevet afhængige af købesex? 

Jeg tænker nemlig at det måske godt kan skabe et skævt syn på det tætte og nære når man i virkeligheden hele tiden kan betale sig til 'nyt, vildere og måske ligefrem bedre' end derhjemme? 

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Købesex er lystbetonet, og har ikke noget med det der hjemme at gøre.....måske alligevel i positiv retning....

Det er "super fedt" engang imellem at kunne knalde en fremmed ... tage på et par fremmede bryster etc...Uden mulighed for købesex, måtte man jo finde en elskerinde, og de giver sgu kun problemer i længden hvis de ikke forstår at styre deres følelse.

Hvem gider have hende stående i hoveddøren en sen aften? :-/...

Tror faktisk købepigerne redder en del ægteskaber - hos mig...på arbejdet....er der en del ret frække piger/damer. - jeg har på ingen måde lyst til at ligge an på nogen af dem. Det er meget lettere få den slags ordnet andre steder :-).....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget interessant spørgsmål.

Min erfaring siger mig dog, at selvom købesex er sjovt og man kan prøve nogle ting af, så slår det på ingen måde det man har derhjemme. Nærheden og måden man kender hinanden på er (for mig) meget bedre end købesexen.

Når det så er sagt, så er købesex sjovt og dejligt frit. 
Er nok bare glad for begge dele :D.

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får den sex, jeg har lyst til og brug for hjemme, så mine besøg hos glædespiger sker hverken af nød eller afhængighed. Der går ofte mange måneder mellem mine besøg.

Som Johnson er inde på handler det om det frække ved at have sex med en skøn, fremmed kvinde og nyde hendes krop og dejlige selskab i den aftalte tid. 

 

Det er for mig dybest set for variationens og det frækkes skyld, når jeg nyder intimt samværd med en glædespige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er sex med GP ren lyst, da jeg har mere lyst til sex end min kone.
Det giver mig om noget, mere lyst til at have sex med min kone. Sex med GP og med konen er 2 helt forskellige ting for mig.

En ting der har noget at sige i den forbindelse er at sex med GP altid er med gummi og der hjemme er det ude.
Og sex uden gummi er bare så meget bedere.

Sex med GP er sex for lystens skyld, mens sex med konen er noget helt andet da jeg elsker hende og er bedere end med GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørme et godt spørgsmål Trine.

Jeg vil ikke udelukke at købesex kan skabe en form for afhængighed. Jeg stiftede personligt allerede i en tidlig alder bekendtskab med købesex, og har senere i livet ofte ladet mig friste af denne skønne og uforpligtende måde at komme i kontakt med det sexede modsatte køn på. Men jeg synes det er svært at vurdere hvilken indflydelse det har haft på mit parforhold. Der skal ikke herske tvivl om at det af og til har givet anledning til dårlig samvittighed. Men samtidig tror jeg også at netop muligheden for helt uforpligtende at få tilfredsstillet et begær uden yderligere komplikationer, i virkeligheden har været med til at styrke mit parforhold. Samtidigt synes jeg også at det spiller en rolle at man i kontakt med en glædespige spiller med helt åbne kort, og derved ikke udnytter eventuelle følelser og skader et andet menneske. Men det er selvfølgelig vigtigt hvis man dyrker købesex og vil have et positivt udkomme, at den kvinde man køber sex af gør det af egen fri vilje og at man beskytter sig selv og sin partner mod kønssygdomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det ren lyst som får mig til at købe sex. Jeg får nogle sommerfugle i maven som jeg har svært ved at finde andre steder. Desværre får jeg ikke samme lystfølelse med min kone. Tilgengæld får jeg kærlighed og nærvær derhjemme som ingen GP'er kan give mig. Jeg er blevet afhængig af det kick det giver mig at besøge GP'er, det er nærmest som et drug for mig, og der går sjældent en en dag hvor jeg ikke tjekker annoncer ud.

Redigeret af Jimbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke i forhold, men JA, købesex skaber nøjagtig den samme afhængighed som spil, rygning, alkohol, stoffer osv. Dem som påstår noget andet lyver simpelthen....

Jeg har forsøgt at stoppe med købesex 100 gange, men det er aldrig lykkedes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange oplevet at når jeg kom hjem fra et besøg hos en glædespige, så var ekskonen mere ousen end normalt - og når man så var igang, kunne man bare lukke øjnene og genopleve momentet med den flotte glædespige, så man bedre til begges fornøjelse kunne holde begejstringen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lyver jeg...

B&O skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er ikke i forhold, men JA, købesex skaber nøjagtig den samme afhængighed som spil, rygning, alkohol, stoffer osv. Dem som påstår noget andet lyver simpelthen....

Jeg har forsøgt at stoppe med købesex 100 gange, men det er aldrig lykkedes

Så lyver jeg...
Hvis du finder dig en skøn kvinde, som knalder dig sønder og sammen, tror jeg det bliver nemmere for dig at stoppe med købesex - hvis du altså virkelig vil det.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tænker lidt at det må give et kick at kunne udvælge den rigtige og hele processen op til.... 

Jeg tror ikke selv på seksuel monogami - jeg mener at det er utopi at tro at ens mand kun kan/skal have lyst til en selv igennem et helt liv.

Men jeg tænker at der også må sidde nogle mænd som er blevet 'afhængige' af kicket - og dermed måske også uinteresseret i sex derhjemme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg tænker lidt at det må give et kick at kunne udvælge den rigtige og hele processen op til.... 

Jeg tror ikke selv på seksuel monogami - jeg mener at det er utopi at tro at ens mand kun kan/skal have lyst til en selv igennem et helt liv.

Men jeg tænker at der også må sidde nogle mænd som er blevet 'afhængige' af kicket - og dermed måske også uinteresseret i sex derhjemme. 

 

Hvis der gør det, bør de ligge købesexen på hylden med det samme....med mindre de ligefrem ønsker at blive singler....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tænker lidt at det må give et kick at kunne udvælge den rigtige og hele processen op til.... 

Jeg tror ikke selv på seksuel monogami - jeg mener at det er utopi at tro at ens mand kun kan/skal have lyst til en selv igennem et helt liv.

Men jeg tænker at der også må sidde nogle mænd som er blevet 'afhængige' af kicket - og dermed måske også uinteresseret i sex derhjemme. 

 

Lige dig, tror jeg kunne gøre de fleste mænd monogame ;-)

Redigeret af Gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 3 minutter siden:

Lige dig, tror jeg kunne gøre de fleste mænd monogame ;-)

.... uden for hjemmet! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex giver afhængighed. Men vis man først kommer ind i Gp branchen så tror jeg ikke man forlader den igen bare lige sådan. Sex med en ny er altid spændende men det bliver hurtig det samme monotone. Derfor er det vel lækkert at kunne gå ud og få "nyt" spændende sex engang imellem, plus man kan vælge en gp som tænder en alt efter humør og ønsker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tænker lidt at det må give et kick at kunne udvælge den rigtige og hele processen op til.... 

Jeg tror ikke selv på seksuel monogami - jeg mener at det er utopi at tro at ens mand kun kan/skal have lyst til en selv igennem et helt liv.

Men jeg tænker at der også må sidde nogle mænd som er blevet 'afhængige' af kicket - og dermed måske også uinteresseret i sex derhjemme. 

 

Yes, hele processen giver da et enormt kick og spiller en betydelig rolle. Man kigger mulighederne ud og møder op på adressen fuld af forventninger og med pengene klar i lommen. Men savner de gamle dage, hvor man også kunne møde en glædespige ude i nattelivet. Der var en hvis spænding i at den sexede dame spillede op til én, og efterfølgende mod betaling gik med på en aftale. Suk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da en del kunder som mener deres koner/kærester ikke har lyst til dem. Jeg tror simpelthen ikke på det. 

Jeg er ikke så gammel men kender damer fra 20-40 års alderen som alle har kæmpe stort behov for sex og begær fra deres mænd. Og de fleste føler ikke de får nok. Jeg tror det er mændene der er nærig med deres pik. 

Men er da glad for mine kunder har lyst til mig.❤️

Og jeg ved jo ikke om mine veninders mænd bare har meget lidt lyst eller om de knalder uden om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har da en del kunder som mener deres koner/kærester ikke har lyst til dem. Jeg tror simpelthen ikke på det. 

Jeg er ikke så gammel men kender damer fra 20-40 års alderen som alle har kæmpe stort behov for sex og begær fra deres mænd. Og de fleste føler ikke de får nok. Jeg tror det er mændene der er nærig med deres pik. 

Men er da glad for mine kunder har lyst til mig.❤️

Og jeg ved jo ikke om mine veninders mænd bare har meget lidt lyst eller om de knalder uden om.

Det kan jo også være et spørgsmål om sex drive. Fx mit er rimlig høj. Min ex var ret lav, der er jo meget forskel på folk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, Lige nu:

Det kan jo også være et spørgsmål om sex drive. Fx mit er rimlig høj. Min ex var ret lav, der er jo meget forskel på folk

Det jo det jeg skriver.

men tror ikke på at alle mine kunders koner ikke har lyst. Jeg kender ikke en eneste kvinde som får nok;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@zommas Hvis du giver et hint om hvor du holder til i Byen, så møder jeg op lettere beruset.....:P

Men du har ret- der var engang hvor den slags nemt kunne ske...har jeg hørt, i et baglokale.....engang....for længe siden ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
TrineMuz skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har da en del kunder som mener deres koner/kærester ikke har lyst til dem. Jeg tror simpelthen ikke på det. 

Jeg er ikke så gammel men kender damer fra 20-40 års alderen som alle har kæmpe stort behov for sex og begær fra deres mænd. Og de fleste føler ikke de får nok. Jeg tror det er mændene der er nærig med deres pik. 

Men er da glad for mine kunder har lyst til mig.❤️

Og jeg ved jo ikke om mine veninders mænd bare har meget lidt lyst eller om de knalder uden om.

Det er jo ret tragisk, at der er en masse ægtepar, der går rundt og har en masse sexlyst (bare ikke til hinanden), som de ikke får forløst.

Manden synes kvinden har mistet lysten og kvinden har et stort behov for sex og begær.

For mig at se er det et klart signal om, at sexlyst er en kompliceret størrelse. Der kan være så mange faktorer, der spiller ind og der opstår nemt en masse misforståelser mellem to mennesker.

For mit vedkommende er massage en vej til reduktion af stress.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Interessant spørgsmål og en masse gode svar. For mit eget vedkommende har jeg erfaret følgende: Når jeg i perioder med fast samliv har suppleret freelance sex - både på købe- og scorebasis - så har lysten derhjemme også været stigende. Mer vil ha' mer.

Jeg ved ikke hvorfor, men muligvis hænger det sammen med måden, man er sammen på.

Mht. købesex, så har det i perioder med fast forhold altid været forbundet og initieret med behovet for total nydelse: At kunne læne sig tilbage og tage imod og bare nyde - og ind i mellem også selv yde. Jeg tror, at det at få lov til bare at nyde og ikke skulle præstere noget som helst, har givet overskud til at være totalt ydende på hjemmebanen - og det har så givet både min partner og mig selv mere lyst.

I perioder uden fast partner, som f.eks. lige nu, har behovet for at skabe en fælles oplevelse været større, når det gælder købesex. Derfor har jeg i det seneste års tid også valgt, at besøge den samme kvinde flere gange, fordi gensidigheden og den fælles oplevelse bliver større med fortrolighed og viden om legekammeratens lyster. Når jeg så ind i mellem får et behov for bare at tage imod og koncentrere mig om min egen nydelse, har jeg en god massør med forskellige muligheder for fornøjelig afslutning i baghånden.

Om jeg nogen sinde bliver monogam, ved jeg ikke. På den ene side kunne det være besnærende dejligt. På den anden side virker tanken også en lille smule skræmmende, når jeg tænker på alle de dejlige, smukke og varme kvinder, der render rundt ude i forårssolen.

God forårsdag

-aa

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Trinetease

Et ret defineret spørgsmål. For tror ikke,at der nødvendigvis skabes det ene eller andet. Om man køber sex. Eller ikke gør. Tror der er mange meninger om hvorfor man køber sex. nogle mænd kommer jo for at.

  1. Blive tilfredsstillet. (uden at tænke på den han møder, han betaler for, ja undskyld udtrykket. Få taget trykket)
  2. Blive anerkendt, nogen mænd elsker at få ros.
  3. nogen mænd vil aldrig komme hen til dig bare for at sludre. Hans plan er at have sex med dig, og det er dig, der sætter prisen. Han finder hurtig ud af, hvad din pris er
  4. det, enhver mand ikke kan leve uden, og man ser i mange indlæg herinde. Når der brokkes over partneren er sex. Og før eller siden vil han finde en anden kvinde, der vil give ham sex, hvis ikke konen/kæresten vil. Og ja så betales der for det ved at besøge en GP..
  5. Manden kan få ydelser han ikke kan få derhjemme.

Det er lidt sort/hvidt sat op, men vil nu postulere, der er meget sandhed i det. :-o:) Jeg bliver ikke afhængig af købesex, skulle man snakke om afhængighed så kunne det være, at for mig handler det mere om at jeg, godt kan lide det at finde den rette GPér der kan give mig de glæder og i øjeblikket en rus. Men da jeg ikke køber hver dag, uge eller måske hver mdr. Så er det ikke afhængighed for mig. 

Og så handler det måske også om at folk der er i forhold er ualmindelige dårlige til, at tale sammen. Altså de svære emner. (hvad ønsker vi i vores sexliv, hvad vil vi ikke osv.. Der kan opleves som kritik af vores partner ,for vi er så bange for at såre hinanden. Der opstår et vakuum i forholdet.  Der foregår en masse i vores tanker, for vi kan være bange for at blive dømt, kritiseret for de ønsker vi fx har som mænd i sengen, køkkenbordet, badeværelset eller et 5 sted. Det ligger os på sinde, for vi er så bange for at blive afvist på vores seksualitet. Derfor postulere jeg igen, at det måske er meget nemmere at besøge en glædespige, da hun ikke stiller spørgsmål til ens lyster. Og ja så er der nok også det, at for en del mænd køber sex, af en man måske ikke kunne scorer ude i byen. I købesexbranchen kan, man få lige det man gerne vil have af størrelse, alder, skønhed, krop, ydelser. Ja man kan sige, at  Man får opfyldt en fantasi. Og nogle mænd tænder voldsomt på dette. Der er så, at sige "no strings attached"

At man så kan opnå, at få et meget nært forhold til den pige mand besøger er jo klart et plus. Og de mænd der besøger den samme pige igen og igen oplever jo også, at pigen åbner mere op. Og stoler mere på en. Det er faktisk også et kick. 

Hele dette skriv er sat lidt på spidsen. Men tror nu på der er sandheder i det. Så for mig handler det om lyst, og ikke afhængighed.

Kan i alle have en dejlig 1. Maj. Med det i laver i dag.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...