Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter, har i noget tid fulgt med fra sidelinien,og læst i de forskellige tråde om alle de søde thaipiger

Vi fra tid til anden besøger, i dag spottede jeg en ny klinik på kongevejen 172 i virum Siam Orchid Massage og Spa

jeg kiggede ind og snakkede med Alice ... jo jo den er god nok det er Alice fra Dronning tværgade som starter i morgen

mandag . Hold nu op sikke en fin klinik hun har fået stablet sammen, så tænker et lille skriv her så hun kommer godt fra start

endnu et par dygtige massøre skulle være med fra start , så vi alle kan blive æltet godt igennem 

Mon ikke et par annoncer dukker op hist og her i løbet af de kommende dage , i alt fald skulle klinik og booking  

være åben allerede i morgen mandag 1 maj ... jeg snupper helt sikkert en tur da det er meget lokalt ...       

                                               

Del dette indlæg


Link til indlæg
Takegawa skrev, for 10 timer siden:

Hej gutter, har i noget tid fulgt med fra sidelinien,og læst i de forskellige tråde om alle de søde thaipiger

Vi fra tid til anden besøger, i dag spottede jeg en ny klinik på kongevejen 172 i virum Siam Orchid Massage og Spa

jeg kiggede ind og snakkede med Alice ... jo jo den er god nok det er Alice fra Dronning tværgade som starter i morgen

mandag . Hold nu op sikke en fin klinik hun har fået stablet sammen, så tænker et lille skriv her så hun kommer godt fra start

endnu et par dygtige massøre skulle være med fra start , så vi alle kan blive æltet godt igennem 

Mon ikke et par annoncer dukker op hist og her i løbet af de kommende dage , i alt fald skulle klinik og booking  

være åben allerede i morgen mandag 1 maj ... jeg snupper helt sikkert en tur da det er meget lokalt ...       

                                               

Hej...er det "den" Alice fra Dronningens Tværgade der har været nævnt en del gange i tråden om thaimassøser med "store bryster"..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Takegawa skrev, den 4/30/2017 at 23:39:

Hej gutter, har i noget tid fulgt med fra sidelinien,og læst i de forskellige tråde om alle de søde thaipiger

Vi fra tid til anden besøger, i dag spottede jeg en ny klinik på kongevejen 172 i virum Siam Orchid Massage og Spa

jeg kiggede ind og snakkede med Alice ... jo jo den er god nok det er Alice fra Dronning tværgade som starter i morgen

mandag . Hold nu op sikke en fin klinik hun har fået stablet sammen, så tænker et lille skriv her så hun kommer godt fra start

endnu et par dygtige massøre skulle være med fra start , så vi alle kan blive æltet godt igennem 

Mon ikke et par annoncer dukker op hist og her i løbet af de kommende dage , i alt fald skulle klinik og booking  

være åben allerede i morgen mandag 1 maj ... jeg snupper helt sikkert en tur da det er meget lokalt ...       

                                               

  Jeg har bemærket at du er ny bruger, og at det er dit første indlæg.  Men tak for anprisningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...