Hop til indhold
Latino

Pop - Randers

Recommended Posts

Guest sweetaschili

Mødte hende for 1/2 år siden.... Hun er rimelig sød, lav og små buttet. Hun vil gerne ha en fast, men tror hun har set det er en god "business" at være på SD.... ;)

hun er ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sweetaschili

Kald det hvad du vil ;)... Men var da hele pakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
sweetaschili skrev, for 30 minutter siden:

Kald det hvad du vil ;)... Men var da hele pakken

Hele pakken, dvs. massage og sex - til gengæld for lommepenge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Har skrevet en del med hende, til mig har hun kun tilbudt massage og en håndtrold, hvor hun har tøj på under hele forløbet...

 

En time kr. 1.000,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke besøgt hende før, men jeg melder pas og vil finde en anden. Det ærgerligt at det er forskelligt fra Person til person. Men hun skal jo også tænke på sig selv osv. og Sådan er det :)

 

Redigeret af Latino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 17 minutter siden:

Har ikke besøgt hende før, men jeg melder pas og vil finde en anden. Det ærgerligt at det er forskelligt fra Person til person. Men hun skal jo også tænke på sig selv osv. og Sådan er det :)

 

Hun vil helt sikkert få flere kunder/penge, hvis folk vidste at man kunne få sex. Måske man kan få det ved 2. Besøg? Men igen hvordan ved man det, hvis man ikke bliver tilbudt andet 1 gang? 

Men igen som du skriver. Hun arbejder nok hjemmefra og er påpasselig, samt skal tænde på kunden før chancen er der.

 

Har dog oplevet før hos amatør piget, at efter et par dage kom en sms besked, hvis du kom igen, så kunne du få mere.

Har også oplevet, inden jeg kom på besøg, så blev jeg tilbudt det ene og det andet og da jeg så kom og havde lagt mig, så var det kun hj. Det Mega træls.;)

Redigeret af MassageElsker69

Del dette indlæg


Link til indlæg
MassageElsker69 skrev, for 10 minutter siden:

Hun vil helt sikkert få flere kunder/penge, hvis folk vidste at man kunne få sex. Måske man kan få det ved 2. Besøg? Men igen hvordan ved man det, hvis man ikke bliver tilbudt andet 1 gang? 

Men igen som du skriver. Hun arbejder nok hjemmefra og er påpasselig, samt skal tænde på kunden før chancen er der.

 

Har dog oplevet før hos amatør piget, at efter et par dage kom en sms besked, hvis du kom igen, så kunne du få mere.

Har også oplevet, inden jeg kom på besøg, så blev jeg tilbudt det ene og det andet og da jeg så kom og havde lagt mig, så var det kun hj. Det Mega træls.;)

Jeg vil blive glad for at få en sms besked et par dage eller en uge efter, så viser hun også interessere. Men der jo andre, som ikke ønsker dette, da de måske har kone osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...