Hop til indhold

Recommended Posts

Var afsted i det gode vejr og fik lyst til lidt af det hyggelige, nærheden til mit favorithus i det vestsjællandske, fik mig til at køre en tur ad Ringstedvej.

Jeg havde set at Saga og Sofia skulle være dér.

Jeg havde aldrig besøgt nogle af de piger, men billederne på hjemmesiden så da absolut tiltalende ud.

Jeg ankom og blev vist ind i venterummet. Da jeg som nævnt ikke kendte de to piger, blev de sendt ind for at hilse på. Jeg måtte vente en rum tid i det af tobaksrøg lugtende venteværelse. Jeg har to negative bemærkninger om stedet, noget der har irriteret mig hver gang jeg kommer forbi. Trappen uden gelænder og røglugten i stueetagen. Trappen har fået et gelænder langs væggen, men ikke på "ydersiden" af trappen.

Først kom Saga ind. En høj pige på høje sko, så hun rager nok sine 190 cm op. Flot piger, lange smækre ben, nydelige bryster og et glimt i øjnene. Hun er ikke en ung teenager, men en kvinde af den lækre slags. Billederne ligner fint. http://eventyrpigerne.dk/girls/saga/index.php

Så kom Sofia ind. En meget smuk ung kvinde. http://eventyrpigerne.dk/girls/sofia3/index.php

Billederne er af hende, smuk og petit. Absolut lækker og interessant, men det der glimt i Sagas øjne....

Jeg valgte Saga og vi fik aftalt en halv time. Og det blev det. Jeg blev sendt op i det røde værelse, men måtte lige vente på at håndværkeren gik. Saga var kold, hun havde jo ikke så voldsomt meget tøj på og dørene stod åbne. Det viste sig nu ikke at være så dårligt endda. Jeg kunne virkelig mærke nærkontakten, som hun ikke var karrig med. Saga er en kysser, en rigtig god en og du er ikke i tvivl om, at hun nyder, det du gør ved hende. Jeg blev kysset og fik dejlig fransk og jeg gjorde selvfølgelig gengæld. Jeg var ikke i tvivl om, at hun kun lide min tungeleg, sjældent har jeg mærket en GP give sig hen på den måde. Det danske startede i missionæren og hvor var det bare godt. At se den dejlige krop under mig, mærke hendes hænder på min krop, mærke hendes bryster og føle minitimeren glide ind og ud (får halvfed på bare ved tanken). Så skulle hun ovenpå, først lidt almindelig krammeknep, men så lidt squats fra hendes side. Det var næsten for meget. At mærke hendes fisse og se minitimeren forsvinde der ind. Ja, det blev for meget. Jeg blev pludselig meget højlydt, hvilket jeg normalt ikke gør.

Bagefter lå vi og snakkede og det er hun også god til. Så jeg har lige fået en ny ind blandt top fem. Kommer jeg tilbage? Ja hvad tror I?

OT

P.S.: Hun kan også træffes hos Sexyclub: http://sexyclub.dk/girls/saga/index.php

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

God inspirerende anmeldelse. Har længe haft kig på denne høje skønhed. 

Hvad venter du på? det kan kun gå for langsomt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benji skrev, den 30/4/2017 at 19:10:

Hvordan er Sagas ansigt? Smuk/almindelig/...?

Når vi arbejdede på Saga, gav hun mange stimulerende lyde fra sig. - Man var overbevist om, at hun syntes om ”legen”. - Saga var solbrændt – hendes lange sorte hår lagde sig om ansigt og skuldre – hendes sorte øjenskygger fremhævede hendes søde, lidt vilde hekseagtige blik på én – man var absolut i tvivl om, hvem der her var i færd med at spise hvem. – Vi lod os spise. – Saga’s appetit var beundringsværdig.

(Kopieret fra egen beskrivelse 11 april - fra et sexparty med Pernille og Saga)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vad är Sagas bakgrund, vet du det? Ras/nationalitet

Trodde först hon var mulatt eller latina när jag såg bilderna, men nu ser det mer ut som en solbränd östeuropeiska.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oldtimer skrev, den 30/4/2017 at 17:59:

Var afsted i det gode vejr og fik lyst til lidt af det hyggelige, nærheden til mit favorithus i det vestsjællandske, fik mig til at køre en tur ad Ringstedvej.

Jeg havde set at Saga og Sofia skulle være dér.

Jeg havde aldrig besøgt nogle af de piger, men billederne på hjemmesiden så da absolut tiltalende ud.

Jeg ankom og blev vist ind i venterummet. Da jeg som nævnt ikke kendte de to piger, blev de sendt ind for at hilse på. Jeg måtte vente en rum tid i det af tobaksrøg lugtende venteværelse. Jeg har to negative bemærkninger om stedet, noget der har irriteret mig hver gang jeg kommer forbi. Trappen uden gelænder og røglugten i stueetagen. Trappen har fået et gelænder langs væggen, men ikke på "ydersiden" af trappen.

Først kom Saga ind. En høj pige på høje sko, så hun rager nok sine 190 cm op. Flot piger, lange smækre ben, nydelige bryster og et glimt i øjnene. Hun er ikke en ung teenager, men en kvinde af den lækre slags. Billederne ligner fint. http://eventyrpigerne.dk/girls/saga/index.php

Så kom Sofia ind. En meget smuk ung kvinde. http://eventyrpigerne.dk/girls/sofia3/index.php

Billederne er af hende, smuk og petit. Absolut lækker og interessant, men det der glimt i Sagas øjne....

Jeg valgte Saga og vi fik aftalt en halv time. Og det blev det. Jeg blev sendt op i det røde værelse, men måtte lige vente på at håndværkeren gik. Saga var kold, hun havde jo ikke så voldsomt meget tøj på og dørene stod åbne. Det viste sig nu ikke at være så dårligt endda. Jeg kunne virkelig mærke nærkontakten, som hun ikke var karrig med. Saga er en kysser, en rigtig god en og du er ikke i tvivl om, at hun nyder, det du gør ved hende. Jeg blev kysset og fik dejlig fransk og jeg gjorde selvfølgelig gengæld. Jeg var ikke i tvivl om, at hun kun lide min tungeleg, sjældent har jeg mærket en GP give sig hen på den måde. Det danske startede i missionæren og hvor var det bare godt. At se den dejlige krop under mig, mærke hendes hænder på min krop, mærke hendes bryster og føle minitimeren glide ind og ud (får halvfed på bare ved tanken). Så skulle hun ovenpå, først lidt almindelig krammeknep, men så lidt squats fra hendes side. Det var næsten for meget. At mærke hendes fisse og se minitimeren forsvinde der ind. Ja, det blev for meget. Jeg blev pludselig meget højlydt, hvilket jeg normalt ikke gør.

Bagefter lå vi og snakkede og det er hun også god til. Så jeg har lige fået en ny ind blandt top fem. Kommer jeg tilbage? Ja hvad tror I?

OT

P.S.: Hun kan også træffes hos Sexyclub: http://sexyclub.dk/girls/saga/index.php

Hejsa

 

Tak for den flotte anmeldelse :-)

Hvad var prisen for 1/2 time ? (og husker du hvad 1 hel time koster ?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En halv time koster 1100. Det er en ganske normal pris. Timeprisen kender jeg ikke, men mon ikke ca dobbelt op?  Hos Sexyclub plejer det at koste 1200 for en halv time. 

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
brupdrup skrev, for 10 timer siden:

Vad är Sagas bakgrund, vet du det? Ras/nationalitet

Trodde först hon var mulatt eller latina när jag såg bilderna, men nu ser det mer ut som en solbränd östeuropeiska.

SAGA er så dansk som man blive - hun er sød, lækker, flot og total super elskerinde - og ja hun er dejlig brun.

Skal snart på besøg igen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
brupdrup skrev, for 10 timer siden:

Vad är Sagas bakgrund, vet du det? Ras/nationalitet

Trodde först hon var mulatt eller latina när jag såg bilderna, men nu ser det mer ut som en solbränd östeuropeiska.

Jeg tror, hun er ærke-dansk. Jeg har ikke ellers tænkt over, at hun skulle være "Indvandret". - Men hun kan nok godt lide, at give sig selv et lidt "sydlandsk" udseende. - Jeg garanterer, Hun er rigtig god til "dansk".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik solen, minderne og hormonerne mig til at aflægge Saga endnu et besøg. Havde en dejlig halv time, men prisen var steget til 1200. Hun er dog hver en krone værd. Selv om hun var lidt øm (besøg hende for nærmere detaljer), så gav hun mig en dejlig tur ud i verdensrummet og ind i sjælens mørkeste kamre. Absolut en anbefaling fra min side igen.

Og hun er god til dansk, fransk og alle mulige andre sjove varianter.

Venligst OT (med et kæmpe smørret grin i hele hovedet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...