Hop til indhold
Guest Sydvester

22 årige ved tarup center

Recommended Posts

Guest Sydvester

Hejsa alle.

Jeg skrev i efterlysning på denne lille sag at jeg ikke ville lave en anmeldelse. Men nu kommer der alligevel en lille af  slagsen. 

Jeg fik lavet en aftale over SMS så beskrevet. Da jeg jeg er ny med besøg ved glædespiger var jeg lidt nervøs. Jeg er mest til den samme så forsvinder nervøsiteten. Men efter disse billeder skulle hun besøges. Jeg blev lukket ind og billeder er 100 % hende. Hun er russer og jeg syntes det er mega frækt når de taler russisk så det bad jeg hende om selv om jeg ikke fatter et ord russisk. Hun kunne ha kaldt mig alverdens øgenavn ved jeg ikke også ligeglad. Bestilte 30 min til 800 kr. 

Men det superfransk var kun kort. Kom ellers lige fra badet. Men hun ville gerne have pikken mellem patterne hele tiden. De hænger lidt mere end jeg havde håbet. Men nu meget dejlige. Selv agten vil jeg ikke komme så meget ind på. Men hun er super nem og dejlig at snakke med. Det virkede hurtig meget naturligt. Men da kanonen skulle skydes af blev det ud og det store dejlig bryster og hun fik en kæmpe ladning, mere en hun nok lige havde regnet med. Der var fyldt op. 

Men kan kun anbefale hende, hun skulle være her i 3 uger ca så ser om jeg ikke lige får tid igen. 

https://annoncelight.dk/showad/227366

Redigeret af Sydvester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...