Hop til indhold
Unggut25

Lille Nips 19 år

Recommended Posts

Unggut25 skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/221891

Er der nogen der har erfaringer med denne tøs? Det lyder jo ellers meget fristende :)

//Unggut

Tror ikke du skal regne med at få en aftale med hende hun skriver tit også annoncer med minimums aldersgrænse på fordi hun nok ikke vil møde nogle der kender hende...
ærgeligt for jeg ville sku gerne have en tur af hende det så nogle som hende man håber på der kommer flere af dog med priser som andre og ikke som hende her.. hun er vidst også ret dyr :)

jeg har priser jeg vil betale så det ligemeget om kvinden er kønnere eller yngre det ikke ensbetydende med servicen er bedre jeg betaler ikke flere tusind kroner for et knald :)

men jeg tror bestemt ikke hun er useriøs hun vil nok bare have faste ældre og velhavende kunder ;) det hvad jeg tænker..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at hun ikke er ægte. Det er ikke så svært at betale en pige i udlandet for at skrive en tekst efter eget valg som skal vises på et billede. Hvis man kigger på kontakten på væggen på det ene af billederne er jeg sikker på at billedet ikke er taget i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Hun er fake! Eller hvad man nu skal sige, svarer rigtig sødt i starten, men vil ikke mødes før man har købt dyre billeder og video ved forudbetaling.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja holder pause men vil gerne sælge videoer , 

hvorfor så lige annonce på, og så få timer efter skal der holdes pause..

Hun har vist ikke forstået overenskomsten, planlagt overarbejde....

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvorfor får den snyder pludselig så meget opmærksomhed?

Hun / Den / Det har brugt den annonce på annoncelight i næsten 2 år. Flytter den mellem de forskellige landsdele med jævne mellemrum...

Vågn nu OP og lad være med at falde for den slags, hvor liderlige kan i dog være.? :P

Hvis det er for godt til at være sandt, så er det fusk!

Profil oprettet: 14/09 2015 og hun er stadig kun 19, ikke et ord eller billed har ændret sig i al den tid!

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 8 timer siden:

Altså, hvorfor får den snyder pludselig så meget opmærksomhed?

Hun / Den / Det har brugt den annonce på annoncelight i næsten 2 år. Flytter den mellem de forskellige landsdele med jævne mellemrum...

Vågn nu OP og lad være med at falde for den slags, hvor liderlige kan i dog være.? :P

Hvis det er for godt til at være sandt, så er det fusk!

Profil oprettet: 14/09 2015 og hun er stadig kun 19, ikke et ord eller billed har ændret sig i al den tid!

 

Og "annoncelight" på sedlen hun holder er stavet forkert. Hvilket jo reelt godt kan være et tegn på at annoncen er ægte. Ingen på 19 år i dagens Danmark kan stave. I hvert fald ikke uden deres elektroniske gadgets. ;-) 
Men ja, helt sikkert så får de fake annoncer meget opmærksomhed, men er det ikke vores fælles pligt at hjælpe hinanden med at undgå at blive snydt? Også selvom det måske i nogen tilfælde er så åbenlyst at det ikke skulle være nødvendigt at advare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...