Hop til indhold
ampere

Struer 20 årig boblende pige

Recommended Posts

Hej!   Vil lige anmelde hende her, som er en 20 årig rumæner med den dejligste ungpige figur og alle fotos var ægte nok, men lad være med at tilkøbe anal, da hun snyder og vil kun starte med anal bagfra inden du må i fissen, så du tror at den er i røven, men godt skuespil :)

Bider lidt ved blow.....:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, for 2 timer siden:

, men lad være med at tilkøbe anal, da hun snyder og vil kun starte med anal bagfra inden du må i fissen, så du tror at den er i røven, men godt skuespil :)

 

Aaaah hvis man ikke kan se det, burde man kunne mærke forskel - Og kan man ikke mærke noget, kan det vist være lige meget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

Aaaah hvis man ikke kan se det, burde man kunne mærke forskel - Og kan man ikke mærke noget, kan det vist være lige meget :)

Kort og godt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Den Lange skrev, for 1 time siden:

Gælder det også billedet med Ekstrabladet fra 10. april 2017? :)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmelder sjældent mine besøg, men må lige sige at billeder er dugfriske,

taget i selvsamme lejlighed hvor jeg besøgte hende. Aftalte 1/2 time incl økofransk.

Hun vaskede egenhændigt min pik med sæbe under vandhanen, selv om jeg sagde

at jeg lige havde været i bad...Først blow. Hun spyttede hele tiden i et stykke køkkenrulle..

lignede en der slet ikke kunne li' hvad hun lavede..

Så om i en 69'er.. egentligt nogenlunde,bortset fra at jeg ikke måtte

pille med fingrene... om i missionær. Men først tørrede hun også fissen med køkkenrulle,og 

famlede  febrilsk efter glidecreme! Jeg spurgte hvorfor hun havde 

tørret det naturlige glidemiddel væk med køkkenrullen, men det forstod hun vist ikke...

Her holdt hun nærmest fast i pikken, og klemte benene sammen, så man kun lige

fik pikhovedet indenfor. Jeg spurgte hvad der var problemet. Hun sagde det gjorde ondt...

jeg er ikke større end de fleste, og sagde at jeg ikke gad mere..hun himlede op om at vi kunne prøve andre 

stillinger, men hvis ikke pikke må komme længere ind end 3-4 cm er der sgu ikke meget ved det..

tror hun blev lidt overrasket over at jeg skred, uden at forlange at få mine penge igen... Det burde jeg havde fået,

da det jeg fik, var laaaangt fra det hun skilter med i annoncen....

Hvis i har lyst til at besøge en pæn petit pige med en eller anden form for bakteriefobi, som i ikke må pille ved, og

som kun vil ha' 3-4 cm pik, ja så skynd jer, for efter eget udsagn er tirsdag sidste dag...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 7 timer siden:

Jeg anmelder sjældent mine besøg, men må lige sige at billeder er dugfriske,

taget i selvsamme lejlighed hvor jeg besøgte hende. Aftalte 1/2 time incl økofransk.

Hun vaskede egenhændigt min pik med sæbe under vandhanen, selv om jeg sagde

at jeg lige havde været i bad...Først blow. Hun spyttede hele tiden i et stykke køkkenrulle..

lignede en der slet ikke kunne li' hvad hun lavede..

Så om i en 69'er.. egentligt nogenlunde,bortset fra at jeg ikke måtte

pille med fingrene... om i missionær. Men først tørrede hun også fissen med køkkenrulle,og 

famlede  febrilsk efter glidecreme! Jeg spurgte hvorfor hun havde 

tørret det naturlige glidemiddel væk med køkkenrullen, men det forstod hun vist ikke...

Her holdt hun nærmest fast i pikken, og klemte benene sammen, så man kun lige

fik pikhovedet indenfor. Jeg spurgte hvad der var problemet. Hun sagde det gjorde ondt...

jeg er ikke større end de fleste, og sagde at jeg ikke gad mere..hun himlede op om at vi kunne prøve andre 

stillinger, men hvis ikke pikke må komme længere ind end 3-4 cm er der sgu ikke meget ved det..

tror hun blev lidt overrasket over at jeg skred, uden at forlange at få mine penge igen... Det burde jeg havde fået,

da det jeg fik, var laaaangt fra det hun skilter med i annoncen....

Hvis i har lyst til at besøge en pæn petit pige med en eller anden form for bakteriefobi, som i ikke må pille ved, og

som kun vil ha' 3-4 cm pik, ja så skynd jer, for efter eget udsagn er tirsdag sidste dag...

 

Ja det er trist og ikke et besøg værd :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, den 2/5/2017 at 00:10:

Ja det er trist og ikke et besøg værd :(

Meget enig i din anmeldelse Faunus   Men bagfra kunne hun ikke styre dybden ;)

 

Og det med køkkenrullen bad jeg hende om at droppe, hvilket hun gjorde.....

Min anmeldelse er ikke falsk, og skrev den egentligt kun for at folk skulle spare de 300kr, men vil også lige sige at jeg fik lov til at få en finger i analen men kun med et gummi på og det kunne hun kun i 10sek. fordi det gjorde ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...