Hop til indhold
s#ren

Gode råd mht. kondomer

Recommended Posts

Hejsa allesammen

Dette er kun fordi jeg føler jeg er i rette selskab, at jeg spørger om dette her - Det er nu I skal være stolte af jer selv ;)

Jeg har så længe jeg kan huske, haft problemer når det kommer til brug af kondomer.

Jeg har prøvet et utal af forskellige typer, men det samme sker hver gang. Kondomet passer nogenlunde i størrelse, men gummiringen der skal holde det fast omkring roden, er alt for stram.

 Mit problem er at gummiringen ofte fanges bag hovedet, og er komplet umulig at få trukket ned over det øverste af skaftet som udvider sig få millimeter bag hovedet. De fleste gange mister jeg fuldstændig lysten over frustrationerne ved påsætning af gummi, og bliver den slap mens gummiet sidder og klemmer omkring roden, er det ikke muligt for mig at få erektion igen, før gummiet kommer af (gætter på at blodtilførslen er lukket pga. gummiringen), hvorved problemerne starter forfra med påsætning af nyt gummi.....

Kan dette problem løses, og er der nogle gode råd til kondomindkøb for en pik med 5 cm diameter på hoved, skaft  og rod, og 16 -17 cm længde i stiv tilstand?

Håber på nogle gode råd, ind imellem de sikkert velmenene "sjove" kommentarer...:)

Redigeret af s#ren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har altid haft samme problem; standardstørrelse-kondomer er for stramme til at kunne rulles på, og får man dem ud over hovedet sidder de fast lige under.

 

Løsningen har for mig været, at starte med at rulle nok af kondomet ud til, at man - med begge hænders pegefinger og langemand indeni kondomet - kan trække kondomet større og ned over pikhovedet og videre til 3-4 cm under, hvor man kan slippe og der kan rulles videre.

Det siger sig selv at ovenstående løsning nok ikke bør praktiseres af personer med lange/flossede negle :-) 

(jeg har brugt denne løsning i mange år uden problemer med bristede kondomer)

 

/Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Helt samme teknik som Pinkman, Det fungere fint for mig - så længe neglene er klippet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super :)

Det skal prøves af i morgen tror jeg - nogen piger der melder sig frivilligt? <3:D:D Nej - just joking....

Tak for de to gode svar, jeg vil forsøge denne fremgangsmåde næste gang lysten melder sig.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 11 minutter siden:

(jeg har brugt denne løsning i mange år uden problemer med bristede kondomer)

 

/Jesse

Jeg mødte engang en GP, der satte et kondom problemfrit på med munden - jeg var overrasket over hvor let det gik, og vi bollede løs, indtil vi skulle skifte stilling og begge blev overraskede over at kondomet nu hang i laser - tror hun havde en skarp tand måske, der havde lavet en rift - men damn, det var et godt knald, og vi fik en lille sundhedssnak efterfølgende, vældigt hyggeligt...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det har noget at gøre med hvordan den sættes på. Den skal ikke trilles ned over pikken, lidt svær at forklare. Jeg har begge mine langefingeren inde i kondomet og tommelfingrene uden på imens jeg folder den ned over pikken. Så sidder den perfekt og hverken klemmer eller ruller af . Prøv dig frem med en agurk .;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Tror det har noget at gøre med hvordan den sættes på. Den skal ikke trilles ned over pikken, lidt svær at forklare. Jeg har begge mine langefingeren inde i kondomet og tommelfingrene uden på imens jeg folder den ned over pikken. Så sidder den perfekt og hverken klemmer eller ruller af . Prøv dig frem med en agurk .;)

Tak for dit råd Ida, jeg vil prøve, dog på min egen "agurk", da jeg tror det er vigtig at "få taget" på den virkelige situation inden jeg næste gang er sammen med en sød GP.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 51 minutter siden:

Tak for dit råd Ida, jeg vil prøve, dog på min egen "agurk", da jeg tror det er vigtig at "få taget" på den virkelige situation inden jeg næste gang er sammen med en sød GP.:wub:

Jeg garanterer dig, den søde GP vil forstå rigtig meget :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 1 minut siden:

Jeg garanterer dig, den søde GP vil forstå rigtig meget :-) 

Jeg har altid mødt forståelse hos GP'erne jeg har været sammen med, og deres vilje har til tider været stor, men mange er kommet til kort, når det gjaldt at få "dutten" på min åbenbart lidt problematiske fætter forneden...Men det hjælper at høre, jeg ikke er den eneste der har problemer med vulkaniseringsfirmaernes idéer..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg tager lidt humor på det. 

Jeg har også mødt folk med vuklaniseringsproblematik, men hør her der findes faktisk 1000 råd mod det. 

Det vigtigste er dutten på toppen og ej forneden, men, men ,men...der påsætter du lidt hjælpemiddel. Er den virkelig så stor? Mewn ok, et uridom, det hjælper :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld hvis jeg tager lidt humor på det. 

Jeg har også mødt folk med vuklaniseringsproblematik, men hør her der findes faktisk 1000 råd mod det. 

Det vigtigste er dutten på toppen og ej forneden, men, men ,men...der påsætter du lidt hjælpemiddel. Er den virkelig så stor? Mewn ok, et uridom, det hjælper :-)

 

Hahaha :D

Måtte lige Google uridom.....og jaja - det ser så let ud, men hvorfor viser de de så i grafik istedet for i virkeligheden?:lol::lol: Og udover det tror jeg du ville være træt af at blive prikket op i livmoderhalsen af det rør ude i enden....og den store beskyttelse er vist væk, med mindre man bruger lidt gaffatape i enden af røret, hahaha :D

Jeg er en humoristisk fyr, så det er tilladt at du giver et humoristisk indslag, grin er sundt for sjælen :):) .....og ja, den er så stor....:-P:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 2 minutter siden:

Hahaha :D

Måtte lige Google uridom.....og jaja - det ser så let ud, men hvorfor viser de de så i grafik istedet for i virkeligheden?:lol::lol: Og udover det tror jeg du ville være træt af at blive prikket op i livmoderhalsen af det rør ude i enden....og den store beskyttelse er vist væk, med mindre man bruger lidt gaffatape i enden af røret, hahaha :D

Jeg er en humoristisk fyr, så det er tilladt at du giver et humoristisk indslag, grin er sundt for sjælen :):) .....og ja, den er så stor....:-P:-P

Hahaha...

Jeg vil godt stille mig som nr 1 i køen og lave en virkeligheds video....og jeg lover dig, vi springer uridomet pist væk....Hold nu ferie, du må have en stor og tyk kuffert...det totalt velkomment :-) 

( skal vi vædde på alle tror jeg har født 9 børn og aldrig lavet knibbe øvelser ???? Hahaha ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet i en anden tråd, syner den ikke af meget, inden begejstringen indfinder sig...so don't allways judge by the looks.;)

Om du har født 9 børn eller ej, er ikke så vigtig i min verden - Dét der tænder mig, er når jeg kan mærke på en kvinde om hun er tændt eller ej - jo vådere, jo bedre....det er så træls at blive for tør i halsen...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 1 minut siden:

Som jeg har skrevet i en anden tråd, syner den ikke af meget, inden begejstringen indfinder sig...so don't allways judge by the looks.;)

Om du har født 9 børn eller ej, er ikke så vigtig i min verden - Dét der tænder mig, er når jeg kan mærke på en kvinde om hun er tændt eller ej - jo vådere, jo bedre....det er så træls at blive for tør i halsen...;)

Jeg har ikke 9 børn, men jeg har en eks' i samme vulkaniseringsploblematik som dig, mit problem var bare hans udstyr altid var under begejstring, jeg lover dig den største bule. Det var tæt på Etna kom med Lava og vi kvinder kigger i frøperspektiv, jeg holder dog af din holdning med at mærke kvinden er tændt eller ej - jeg tror din føling er meget stærk og kraftfuld. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ikke 9 børn, men jeg har en eks' i samme vulkaniseringsploblematik som dig, mit problem var bare hans udstyr altid var under begejstring, jeg lover dig den største bule. Det var tæt på Etna kom med Lava og vi kvinder kigger i frøperspektiv, jeg holder dog af din holdning med at mærke kvinden er tændt eller ej - jeg tror din føling er meget stærk og kraftfuld. 

 

Du har nok haft dine problemer med at holde fast på ham, kan jeg forestille mig..;) Havde en ven engang, som var bygget til den gode side hvad "det dernede" angår, og han misbrugte det i højeste grad - pigerne blev skiftet ud hurtigere en vi andre fyre tankede vores brianbiler...havde ikke det store tilovers for ham, da det gik op for mig, hvor mange hjerter han knuste i måneden...:huh:

Angående snak om min føling osv. tror jeg lige vi tager den over PB, hvis det er iorden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 7 minutter siden:

Du har nok haft dine problemer med at holde fast på ham, kan jeg forestille mig..;) Havde en ven engang, som var bygget til den gode side hvad "det dernede" angår, og han misbrugte det i højeste grad - pigerne blev skiftet ud hurtigere en vi andre fyre tankede vores brianbiler...havde ikke det store tilovers for ham, da det gik op for mig, hvor mange hjerter han knuste i måneden...:huh:

Angående snak om min føling osv. tror jeg lige vi tager den over PB, hvis det er iorden ;)

Vi tager den over PB, men, men men, en smuk og stærk kvinde kan nedbryde hans forestilling. Og dog....Vi begge er og var interessante mennesker :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

apoteket har nogle som bare er lidt større, de løser præcist det problem og de koster ikke mere end andre, har en almindelig glidecreme som de andre

mener de er blå i pakken 

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...