Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Maxnord
TboneDK skrev, for 10 timer siden:

Det er BEE, der er tilbage under nyt navn ;)

Beklager min uvidenhed, men er der en BEE på Sjælland, og en BEE i Fredericia, som tidligere er blevet rost så meget ?

Synes også jeg fornylig har læst den rigtige BEE er i Thailand. Min interesse går på BEE i Fredericia. 

To Bee, or not to Bee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh så har hun været vildt kreativ og sat et "r" foran i stedet for et "b". Syntes nok jeg kunne huske de tattoos, men det er over et år siden, at jeg har besøgt hende sidst ;) Tak for info Tbone.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 14 timer siden:

Det er BEE, der er tilbage under nyt navn ;)

Hvor gammel vil du skyde hende til at være, og er billederne retvisende? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 3 timer siden:

Ahh så har hun været vildt kreativ og sat et "r" foran i stedet for et "b". Syntes nok jeg kunne huske de tattoos, men det er over et år siden, at jeg har besøgt hende sidst ;) Tak for info Tbone.dk

Hvordan var besøget der? Og hvor gammel vil du skyde hende til at være? :) 
Kunne godt overveje at besøge hende i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, 1 time siden:

Hvordan var besøget der? Og hvor gammel vil du skyde hende til at være? :) 
Kunne godt overveje at besøge hende i aften.

Hun er helt klart et besøg værd. Jeg vil skyde hende til at være max 28,5 år ;) Hun er lækker hvis man er til thai gp'er. Hun er helt klart i top 3 alle gp'er som jeg har besøgt i DK. Hun er verdensmester i megafrench. God tur hvis du tar et smut forbi Rødovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

28.5 år ligefrem? Hehe ;) 

Jeg er "idiot" til at skyde på alder, men du er meget specifik - men, den køber jeg gerne, og hun er dejlig No- Matter what :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 2 timer siden:

Hun er helt klart et besøg værd. Jeg vil skyde hende til at være max 28,5 år  Hun er lækker hvis man er til thai gp'er. Hun er helt klart i top 3 alle gp'er som jeg har besøgt i DK. Hun er verdensmester i megafrench. God tur hvis du tar et smut forbi Rødovre.

Tak for fint svar.

Jeg har en tid med hende i aften, så glæder mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 12 timer siden:

Tak for fint svar.

Jeg har en tid med hende i aften, så glæder mig ;)

Ser frem til din anmeldelse af den Bee. Jeg mener Ree, som thaierne ville udtale som "Lee", da de har svært ved at udtale "r'er":P

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 13 timer siden:

Ser frem til din anmeldelse af den Bee. Jeg mener Ree, som thaierne ville udtale som "Lee", da de har svært ved at udtale "r'er":P

Jeg tog et smut forbi hende inden sen aften træning i fitness i går. Så det blev kun til 15 min., så fik ikke helt fornemmelsen af, hvor god en oplevelse man kan have med hende, da det kun var en quickie. Men en fin quickie med en lækker og rigtig sød thaipige (er normalt ikke til thai), som er smilende og rar. Og så er hun fræk at se på, mens man knepper hende i missionær og dejlig at eksplodere i, mens man tager hende hårdt doggy. Havde måske håbet, at hun var tættere på de 20 år end på de 30 år, men det er bare min egen personlige præference, for pæn er hun stadig. 

Fint besøg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Er det den gamle Bee eller er det en ny Ree, blev i tvivl og tog en tur forbi, må indrømme jeg sku stadig er i tvivl om det er den samme Bee (har besøgt hende flere gange). Men min konklusion er: hun ligner meget og samme tattoo og samme sted som det hele startede, men det er alligevel som om det er en anden, hun har tabt sig, brysterne virker større, og hun er meget ydmyg, direkte spurgt om om var Bee, blev mødt med undvigende svar, måske hun har en grund til ikke at være den hun var...... så den lader vi ligge.

Om den "nye" pige kan jeg kun sige var den gamle bee god så er den nye Ree endnu bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 10 minutter siden:

Er det den gamle Bee eller er det en ny Ree, blev i tvivl og tog en tur forbi, må indrømme jeg sku stadig er i tvivl om det er den samme Bee (har besøgt hende flere gange). Men min konklusion er: hun ligner meget og samme tattoo og samme sted som det hele startede, men det er alligevel som om det er en anden, hun har tabt sig, brysterne virker større, og hun er meget ydmyg, direkte spurgt om om var Bee, blev mødt med undvigende svar, måske hun har en grund til ikke at være den hun var...... så den lader vi ligge.

Om den "nye" pige kan jeg kun sige var den gamle bee god så er den nye Ree endnu bedre :)

Vildt nok hvis den nye "Bee/Ree" er bedre endnu bedre end den gamle Bee. Det var da lidt en teaser Gæsten kom med der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

 Lyder til at være en pige der kan få alle mand op i den lyserøde sky :-). Nogen der ved om hun tager imod 2 eller flere fyre af gangen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kunne hun godt lide at være lidt ukendt og uskyldig, fremfor at være den alle har knaldet med. Ved det ikke, men måske skal hendes nye identitet respekteres. Men jeg besøgte hende i torsdags, og da var hun lige ankommet fra Thailand. Super oplevelse, lidt som når en pige kommet til Danmark for første gang, men dog har erfaring fra branchen i Thailand.

Jeg vil dog ikke anbefale jer at besøge hende, da jeg gerne vil have hende for mig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 12 timer siden:

Er det den gamle Bee eller er det en ny Ree, blev i tvivl og tog en tur forbi, må indrømme jeg sku stadig er i tvivl om det er den samme Bee (har besøgt hende flere gange). Men min konklusion er: hun ligner meget og samme tattoo og samme sted som det hele startede, men det er alligevel som om det er en anden, hun har tabt sig, brysterne virker større, og hun er meget ydmyg, direkte spurgt om om var Bee, blev mødt med undvigende svar, måske hun har en grund til ikke at være den hun var...... så den lader vi ligge.

Om den "nye" pige kan jeg kun sige var den gamle bee god så er den nye Ree endnu bedre :)

Det er den samme. Var forbi igår, var ik i tvivl og hun bekræftede det også selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...