Hop til indhold
Guest littledick

Sexdræbende kommentar - kender I det?

Recommended Posts

Guest littledick

Hej 

Nu siger mit nick jo forholdsvis meget om størrelsen på mit arbejdsgrej - Det er ikke Mandingo, der indtager lagnerne, når jeg smider mit korpus på sengen. Derfor kan jeg godt forundres nogle gange omkring kommentarene fra de små lystige glædespiger - der jo om nogen må have set lidt af hvert - "Nøjjj, hvor er den stor", "vi skal da vist bruge XL/kingsize kondomet her (siges samtidig med at en XS findes frem) " "Du skal godt nok passe på, når du trænger op i mig"  Et xl/kingsize kondom eller en otteliters frysepose, det er lidt comme ci comme ça på min mandom.

Jeg oplevede det igen i dag, nævner ikke navnet på glædespigen, det er irrelevant, hun er bestemt ikke den første, der har sagt det - det er mere reglen, end undtagelsen.

Det dræber totalt min sexlyst på mindre end et nanosekund, fordi jeg mener, at der bliver talt ned til min intellekt. Jeg ved godt, at det ikke er verdens ottende vidunder, så lad være med at komme med de tåbelige kommentar. Os med små tissefyre ved det jo godt, og ikke ti vilde tosser kan overbevise mig om andet. 

Det ville være bedre med andre og mere overbevisende komplimenter. Det kan være svært, når man ser mig uden tøj, men så lad være med at komme med komplimenter.

 

Suk! Det kan være et hårdt liv med en lilletissefyr.

M.v.h.

Littledick 

Redigeret af littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Har du været ude for at en piger har spurgt om den er inde? 

Nope, de plejer at se på min ansigtskulør - er jeg rød, må jeg være inde, er jeg bleg, er jeg færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Har du været ude for at en piger har spurgt om den er inde? 

Hvis hun spørger om det... så er det ok at opfodre hende til at lave en knibeøvelse eller to ;) 

MvH
Ham der vist på alle tænkelige måder er ret normal/kedelig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 1 minut siden:

Nope, de plejer at se på min ansigtskulør - er jeg rød, må jeg være inde, er jeg bleg, er jeg færdig.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var mig, og en pige (GP eller ej) sagde spydige kommentarer som dem, du nævner, så kunne jeg godt finde på at stikke hende en flad (nærmest af ren refleks). Det havde jeg ikke fundet mig i. Det er da direkte provokerende og nedladende. 

Tænk, jeg var slet ikke klar over, at nogen GP'er var så onde på den front. Heldigvis har jeg aldrig oplevet noget lign. (Min tisser er vel ret gennemsnitlig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu da egentligt lidt underligt at de kommentere på din pik  - Jeg har aldrig oplevet at en pige har kommenteret på størrelsen. Der er da så meget andet mere interessant man kan kommentere på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Jeg tror såmænd ikke, de gør det for at være onde eller lignende - tror bare de prøver at indgyde lidt selvtillid i undertegnede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror såmænd ikke, de gør det for at være onde eller lignende - tror bare de prøver at indgyde lidt selvtillid i undertegnede. 

Svarer det ikke lidt til at sige til en halv skadet mand - Jeg skal nok lade være med at rode for meget i dit hår, så din frisure ikke bliver helt ødelagt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 6 minutter siden:

Hvis det var mig, og en pige (GP eller ej) sagde spydige kommentarer som dem, du nævner, så kunne jeg godt finde på at stikke hende en flad (nærmest af ren refleks). Det havde jeg ikke fundet mig i. Det er da direkte provokerende og nedladende. 

Tænk, jeg var slet ikke klar over, at nogen GP'er var så onde på den front. Heldigvis har jeg aldrig oplevet noget lign. (Min tisser er vel ret gennemsnitlig)

Jeg som pige havde heller ikke fundet mig i din mod-reaktion med at stikke flade.

Det er langt mere nedladende end den store eller lille pik som du overgår i ondskabsfuld handling !"!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror såmænd ikke, de gør det for at være onde eller lignende - tror bare de prøver at indgyde lidt selvtillid i undertegnede. 

Ja, jeg ville tolke det som misforstået venlighed.

Nu har du prøvet det et par gange eller tre, du er måske forberedt på det kan ske....

Pigerne tror vel de gir god service....

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 17 minutter siden:

Nope, de plejer at se på min ansigtskulør - er jeg rød, må jeg være inde, er jeg bleg, er jeg færdig.

Du har godt nok humor,  og lidt selvironi skader heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
littledick skrev, for 28 minutter siden:

Hej 

Nu siger mit nick jo forholdsvis meget om størrelsen på mit arbejdsgrej - Det er ikke Mandingo, der indtager lagnerne, når jeg smider mit korpus på sengen. Derfor kan jeg godt forundres nogle gange omkring kommentarene fra de små lystige glædespiger - der jo om nogen må have set lidt af hvert - "Nøjjj, hvor er den stor", "vi skal da vist bruge XL/kingsize kondomet her (siges samtidig med at en XS findes frem) " "Du skal godt nok passe på, når du trænger op i mig"  Et xl/kingsize kondom eller en otteliters frysepose, det er lidt comme ci comme ça på min mandom.

Jeg oplevede det igen i dag, nævner ikke navnet på glædespigen, det er irrelevant, hun er bestemt ikke den første, der har sagt det - det er mere reglen, end undtagelsen.

Det dræber totalt min sexlyst på mindre end et nanosekund, fordi jeg mener, at der bliver talt ned til min intellekt. Jeg ved godt, at det ikke er verdens ottende vidunder, så lad være med at komme med de tåbelige kommentar. Os med små tissefyre ved det jo godt, og ikke ti vilde tosser kan overbevise mig om andet. 

Det ville være bedre med andre og mere overbevisende komplimenter. Det kan være svært, når man ser mig uden tøj, men så lad være med at komme med komplimenter.

 

Suk! Det kan være et hårdt liv med en lilletissefyr.

M.v.h.

Littledick 

Nej jeg kender det ikke, har aldrig oplevet det, har oplevetvat de GP jeg besøgte ikke har presærvstiver i min størrelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Nej jeg kender det ikke, har aldrig oplevet det, har oplevetvat de GP jeg besøgte ikke har presærvstiver i min størrelse.

Hvis det er et problem kan jeg foreslå fingertutter , evt til lillefinger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Det er sikkert sjovt for jer at være sjove på hans bekostning, men de spydige bemærkninger fra GP'erne er provokerende. Og nej, det er ikke for at booste hans selvtillid. 

Det gør de for at have noget at grine af efter han er gået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 24 minutter siden:

Det er sikkert sjovt for jer at være sjove på hans bekostning, men de spydige bemærkninger fra GP'erne er provokerende. Og nej, det er ikke for at booste hans selvtillid. 

Det gør de for at have noget at grine af efter han er gået. 

Hahahaha. Er han gået?

Griner....cool down...altså da, er du en lille spy-flue på væggen som forestiller dig folks hån? eller er det faktisk således at du håner din ven på bekostning af os piger? Psttt- spy-flue hahahaHAHA - KLASK OG DU FANDT NYE FALD-sandheder i klasket? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at ingen piger siger det i en ond mening. Det er blot en misforstået gammel skrøne, at denne "kompliment" skulle booste en mands virilitet. Jeg har selv hørt sætningen flere gange hos GP'er og jeg har lært nærmest at ignorere dette ordspil. Hos mig er der dog nogle af pigerne der bliver overraskede, fordi i slap tilstand er den lidt af en myrepik, men ved lidt forkælelse vokser den meget, og bliver faktisk lidt over normen for en stiv pik. Størrelsesforskellen er kæmpestor, og jeg tror det er det, der udløser den gamle kompliment hos pigerne.:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må være gammeldags. 

Hvorfor tager mændene med større element i bukserne ikke galant og takker for komplimentet, Jeg vil da aldrig afholde mig for at rose en lækker og stor pik hvis den fortjener ros. Jeg tror danske mænd skal arbejde med ros og komplimenter og faktisk sker der en modpol i det store mod den lille som skaber større opmærksomhed på den store pik.

pssst. det er faktisk i min subjektive observation således at mænd med store píkke er elendige i sengen, de tror deres størrelse er gaven. Hvor mænd med mindre pikke skal skabe en større begærlighed og derfor knokler derud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Vestegnen skrev, for 48 minutter siden:

 

Det gør de for at have noget at grine af efter han er gået. 

Det er ikke voldsomt meget tillid du har til GP'erne der ;) 

Mit bud vil være at det er sødt/positivt ment, glasset er halvt fyldt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Cilje skrev, for 25 minutter siden:

Hahahaha. Er han gået?

Griner....cool down...altså da, er du en lille spy-flue på væggen som forestiller dig folks hån? eller er det faktisk således at du håner din ven på bekostning af os piger? Psttt- spy-flue hahahaHAHA - KLASK OG DU FANDT NYE FALD-sandheder i klasket? 

Sætter du ikke lige pilleglasset på plads?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 2 minutter siden:

Sætter du ikke lige pilleglasset på plads?

På hvilken hylde? 

Det bedste forsvar et angreb, du tror ikke jeg piller dine pilleglas på gulvet? 

Var det psykofarmakum? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg "kendte" engang en ADHD-ramt pige (ikke GP), der sagde lige hvad der faldt hende ind - nogle gange også ting hun vist egentlig ikke mente. Engang i sengen, mens jeg havde hendes ene bryst i munden, kiggede hun pludselig på mig med sine store øjne og spurgte: "Er du egentlig bøsse?" Det er jeg ikke, men jeg kunne ikke fortsætte den dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...