Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

Jeg var hos Isabell idag. Først og fremmest, så er det uomtvisteligt hende på billederne. Jeg havde en skidt oplevelse, men det var udelukkende min egen skyld.

 

Isabell åbnede døren i badekåbe (med undertøj under) og jeg blev ført i et soveværelse, hvor vi klarede penge og derefter afklædte os selv. For at prøve Isabell af (se om jeg skulle komme igen, med andre ord) så havde jeg kun booket 15 min. Jeg tænkte, at en hurtigt quickie, og så var den ude af verden. Jeg er bare helvedes stresset på arbejdet, så jerndrengen stod ikke fuldt honnør - og selvom jeg altså ikke sidder med en gigantisk kalorius, så er Isabell en satans lille pige og hendes fisse er fandme stram. Faktisk så stram, at uden at være optimalt opstemt, så kunne det faktisk slet ikke lade sig gøre. Altså med andre ord en kedelig oplevelse, men kun grundet mine egne problemer.

 

Isabell har en meget beskeden kængurupung og en helvedes stor røv til hendes lave statur. Hun har bestemt ikke berøringsangst og gjorde i det mindste sit til, at jeg kunne få udløsning og så stikke af med halen mellem benene.

 

Gentagelsesfare for mig: 0%, og det er kun fordi jeg er fandens ærgerlig og ydmyget. Jeg vil dog sige så meget, at jeg synes hun er et besøg værd. Her er det værd at pointere, at hun ikke taler engelsk, men i stedet får sin lejlighedskammerat (hvem burde fremgå tydeligt af de andre annoncer) til at oversætte.

 

Prøv hende. Der er intet fup at hente der, i hvert fald, og hvis man er til den slags pige, så er hun 2 tommelfingre op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...