Hop til indhold
trold2

helt tåbeligt spørgsmål , men cubansk pige i københavn

Recommended Posts

fik en aftale i dag, vi skulle mødes på nørrebro , kl 15 og det gjorde vi

da vi mødtes siger hun meget hurtigt, om vi ikke skal gå ind i irma og snakke, hvis jeg er bange for at ses med hende ?? det er jeg dog ikke , hm hvad er hun bange for
vi har aftalt at mødes kort, da jeg ikke kan se hendes ansigt på hendes profil, og så køre til mig og lege med de udstrakte rynker ) 
jeg får en sms fra datteren kl 1430, hun vil komme forbi og jeg må aflyse , efter lidt snak i grøntafdelingen i irma, men når altså at møde en mørk slank pige , som
virker meget livlig og chamerende

så kommer spørgsmålet, da jeg kommer hjem må jeg skrive undskyld og spørge om vi kan ses i morgen , det vil hun gerne og vi giver hinanden komplimenter og

sætter næsen op efter mere end agurker i irma 
men så ser jeg på min profil at hun først har set på min profil en halv time efter vi har mødtes, kl 1532, og ikke har set på den før, vi mødtes,hmm tænker jeg hun vil bare mødes , det virker for pro for mig at hun ikke er interesseret i at se hvem hun mødes med bare der er aftalt sex og penge osv

hvad tænker i ?

hun virker lidt pro for mig ) 

god aften

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
modenelsker skrev, for 19 minutter siden:

Hvad er problemet. Det ser ud til at du kan få sex for penge. Var det ikke det der ideen fra start af?

Jeg elsker den sætning lige der... du er meget tæt på at være min nye helt!

trold2 skrev, for 22 minutter siden:

næe , men er hun pro , eller ?

Kommer godt nok an på hvad du mener med pro - tvivler på at en GP ville gide at mødes med dig i grønt afdelingen i den lokale Irma... med mindre der var en eksiterende relation, eller det var en del af en meeeeeget specifik fetisch. Så nej, bestemt ikke "pro".

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 32 minutter siden:

 

Kommer godt nok an på hvad du mener med pro - tvivler på at en GP ville gide at mødes med dig i grønt afdelingen i den lokale Irma... med mindre der var en eksiterende relation, eller det var en del af en meeeeeget specifik fetisch. Så nej, bestemt ikke "pro".

tak det svar kunne jeg bruge 

og grøntsager ophidser mig ikke , men en frosset kylling som langsomt åbner sig op under optøning kan sgu godt få min interesse )
håber sgu i forstår humor )

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 50 minutter siden:

Hvad er problemet. Det ser ud til at du kan få sex for penge. Var det ikke det der ideen fra start af?

jo jo jo , og elsker en cubansk cigar, men blev jo , som du har læst, afbrudt at besøg derhjemme'

vi har aftalt næste halvleg på tirsdag så rolig nu , undrede mig bare , og er nogengange lidt ny/naiv i dette game så hvorfor ikke spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...