Hop til indhold
stivpik93

Så skulle jeg på besøg igen..

Recommended Posts

sad og kiggede og overvejede hvem jeg skulle prøve.. til et bj u. kondom som sædvanlig.

kiggede lidt frem og tilbage og fandt så denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/226895 og det er hende på billederne og hun arbejder sammen med Vera men hende nåede jeg ikke at møde.. billederne er godt nok blevet peppet lidt op eller bare taget af en pro fotograf men hun er stadig en rigtig dejlig tøs og til at kende udfra billederne... og hold kæft nogle dejlige bryster hun har det var svært at holde øjenkontakt da hun suttede min pik da jeg ikke rigtig kunne få øjnene fra dem.. og da jeg så hende bagfra også hun har sku en lækker krop! men som en af de få fik hun mig til at komme uden jeg selv skulle hjælpe til så det kan hun godt finde ud af!! lækkert blow/handjob og bagefter var stemningen fin ikke sådan med heyhey hurtigt ud men selvfølgelig var det kun 15 min så tiden var jo som sådan gået og ud kom jeg  stille og roligt uden stress og for resten med et kys på kinden da jeg gik ;)

hun snakkede om hun kun ville være her 2 uger frem og jeg vil se om jeg ikke kan skrabe sammen til et besøg mere og muligvis med mere end bare bj denne gang.. (den eneste jeg har overvejet at besøge 2 gange)

Jeg kan varmt anbefale hende hvis hun er ligeså sød over for alle!

Det var virkelig oplevelsen værd :)

beklager mine amatør anmeldelser men tænker det meget bedre end slet ingen! det også rart at kunne høre lidt om pigen inden man besøger dem synes jeg selv ingen har lyst til en dårlig oplevelse. MEN IDAG VAR DEN GOD!

Redigeret af stivpik93

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 55 minutter siden:

Ja. Det er virkelig en dejlig dame.

Jeg besøgte hende i Svendborg....der kaldte hun sig Veronika

Hun er alle pengene værd og lidt til :)

Jeg mente nok hun har kaldt sig Veronika!!

men bestemt oplevelsen værd ja! ville gerne have hele turen hvis jeg når engang mere!

29 år :D også mig på 23.. hehe 

hun ligner ellers heller ikke en hvad jeg normalt forbinder med en på 30 :P hun er lækker..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende også i Svendborg, kan kun tilslutte mig alt det positive :-)

Nu er jeg ikke så kendt med stederne i Odense, men hvor ca. holder hun til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, Lige nu:

Besøgte hende også i Svendborg, kan kun tilslutte mig alt det positive :-)

Nu er jeg ikke så kendt med stederne i Odense, men hvor ca. holder hun til?

Tror det må være Vesterbro, ikke så langt fra Føtex, ....

Det ny Polske sted

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg lige må undersøges nærmere;)..

skønheden, med indkøbsmuligheder i Føtex, efter god sex..

rent guf...

som jeg altid har fået på dette sted..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, for 12 timer siden:

Besøgte hende også i Svendborg, kan kun tilslutte mig alt det positive :-)

Nu er jeg ikke så kendt med stederne i Odense, men hvor ca. holder hun til?

jeps vesterbro (hun er fra letland ikke polen) 

faktisk også den eneste jeg har ført en samtale med efter.. :) synes tit bare det handler om at få lettet trykket men det ligeså meget mig selv der har den indstilling men ville man have en at snakke med havde man nok også valgt en dansk og noget gfe istedet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 9 timer siden:

Det tror jeg lige må undersøges nærmere;)..

skønheden, med indkøbsmuligheder i Føtex, efter god sex..

rent guf...

som jeg altid har fået på dette sted..

Sexeren

hhaahaha ja der rigeligt muligheder og hvis du skal klippes er der frisøre lige på vej ind mod byen også haha der er det hele..

der kan man også godt misunde jer andre der måske lidt oftere tager på besøg.. :) tvivler på jeg når at besøge hende igen inden hun smutter desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 8 timer siden:

Hendes bryster ser godt nok noget kunstige ud. Er det hård plast?

Jeg vil mene de er naturlige, :)

Men jeg er før blevet snydt.

Uanset er hun virkelig et besøg værd, hvis man begynder at fejlfinde kommer man aldrig afsted

For ingen er perfekt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 35 minutter siden:

Jeg vil mene de er naturlige, :)

Men jeg er før blevet snydt.

Uanset er hun virkelig et besøg værd, hvis man begynder at fejlfinde kommer man aldrig afsted

For ingen er perfekt :)

 

Så sandt så sandt. 

Vi har dog alle en ting eller to vi ikke bryder os om. Det kan være højde, hårfarve eller noget tredje. Personligt er jeg ikke til hårde kunstige bryster og sådan er det. 

På pigens andet billede ligner brysterne et par påsatte petanquekugler, men på de andre er det ikke så slemt overhovedet. Dette er grunden til mit spørgsmål. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan garantere at brysterne er ægte...og rigtig dejlige efter min smag.

Har besøgt dem flere gange så er ikke i tvivl.

Fantastisk smuk og dejlig pige. Skal besøge hende igen næste uge. Hun rejser d. 12/5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy
stivpik93 skrev, den 4/30/2017 at 10:22:

jeps vesterbro (hun er fra letland ikke polen) 

faktisk også den eneste jeg har ført en samtale med efter.. :) synes tit bare det handler om at få lettet trykket men det ligeså meget mig selv der har den indstilling men ville man have en at snakke med havde man nok også valgt en dansk og noget gfe istedet :P

Ligger stedet diskret?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy skrev, for 2 timer siden:

Ligger stedet diskret?

Det er i er baggård på Vesterbro. Ikke  langt fra Føtex.

Jeg synes det er fint diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...