Hop til indhold
kim.jepsen@yahoo.com

MichelleKris24 har nogen været her ?

Recommended Posts

Har skrevet lidt med hende. Hun kræver 500kr i forudbetaling- sandsynligheden for at hun er fake er stor, så jeg skal ikke have sendt penge afsted til hende... men det kan da også være, hun er en af dem, der er reelle og tager forudbetaling, jeg er bare ikke ham, der tager chancen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 46 minutter siden:

...men det kan da også være, hun er en af dem, der er reelle og tager forudbetaling, jeg er bare ikke ham, der tager chancen

Hvis man tager forudbetaling er man vel ikke reel ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Hvis man tager forudbetaling er man vel ikke reel ?? 

Det kan man vel godt være- men de fleste er fake... og derfor tager jeg ikke chancen med dem. Men der er da en gp herinde, der skriver hun tager forudbetaling, og hun har da gode anmeldelser alligevel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg faldt i fælden med begge ben. Jeg tog chancen og skrev til hende og fik svar tilbage rimelig hurtigt. Hun sendte nogle flere billeder som jeg forlangte og skrev at hun krævede forudbetaling. Det var der jeg skulle have sagt fra, men skrev alligevel at jeg gerne ville have noget dokumentation for at det rent faktisk var hende. Så hun foreslog at hun ringede til mig samt sendte et billede af en seddel med min e-mail-adresse ovenpå hendes bryster.

Hun ringede til mig med hemmeligt nummer - igen skulle jeg virkelig have bakket ud mens jeg kunne, men hun overbeviste mig dengang om at hun skam var rigtig. Så jeg fik sendt 700,- afsted, det var det vi aftalte og så skulle de sidste 400 kr. så betales når jeg kom. (en halv time "kostede" 1100).

Alt var på plads, inkl. adresse (gadenavn + nummer, ikke etage og sidedør) og vi aftalte at jeg skulle skrive lige inden jeg tog afsted. Men da jeg skrev beskeden, fik jeg et svar tilbage fra gmail om at hendes e-mail var slettet. Og det var så først der jeg lavede en billedsøgning af de billeder hun havde sendt mig i den første besked. Og de fandtes på mange andre hjemmesider.

Det var der jeg gik i lidt i panik og hvor det var at det begyndte at gå op for mig at jeg var blevet groft snydt. Men vi havde jo aftalt at hun ville komme ned på gaden mellem 21 og 21.15 - så virkede det ikke underligt. Jeg stod der indtil 21.15 og der var stadig ingen der kom ned og hentede mig og der gik det helt op for mig at jeg var blevet snydt. Jeg skulle have bakket ud mens jeg kunne. Så jeg vil kraftigt advare mod at kontakte hende her Michelle. Det har gjort mig 700 kr. fattigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...