Hop til indhold
Guest Vestegnen

Ansigtsmassage

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Sidst jeg fik massage (med afslutning), fik jeg også massage af ansigtet. Men nu jeg tænker over det, så vaskede hun ikke hænder efter hun gjorde mig færdig. Hun tørrede dem muligvis i noget køkkenrulle.

Det korte af det lange er, at hun masserede mit ansigt med sine uvaskede fingre, der havde rørt min pik og som var blevet sølet til af mit sperm. 

Et enkeltstående tilfælde? Nææh, det forekommer mig at ske ret hyppigt. Er det noget I bider mærke i? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant!

Jeg selv har spritter klar til når jeg bevæger mig op mod/over hals og skuldre, FØR udløsning. Men har altid lidt noia over om kunden er irriteret over at jeg bruger 5 sek på at række ud og spritte hænderne. Dvs, 5 sek hvor mine hænder ikke servicerer, og kunden kan føle sig snydt for tid.

Det gælder dog kun hals og hovedbund, og en sjælden gang dropper jeg spritteren. 

Men ALDRIG ansigt. Der er helt andre bekymringer end blot sæd. Fækal bakterier i nærheden af munden...Ebola baby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 26 minutter siden:

Sidst jeg fik massage (med afslutning), fik jeg også massage af ansigtet. Men nu jeg tænker over det, så vaskede hun ikke hænder efter hun gjorde mig færdig. Hun tørrede dem muligvis i noget køkkenrulle.

Det korte af det lange er, at hun masserede mit ansigt med sine uvaskede fingre, der havde rørt min pik og som var blevet sølet til af mit sperm. 

Et enkeltstående tilfælde? Nææh, det forekommer mig at ske ret hyppigt. Er det noget I bider mærke i? ;-)

Så længe hun har vasket hænder mellem kunder så sker der nok ikke noget ved det. Hvis du giver fransk er ansigtet jo også i kontakt med organet og der bliver vel ikke vasket/brugt sprit ?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Sidst jeg fik massage (med afslutning), fik jeg også massage af ansigtet. Men nu jeg tænker over det, så vaskede hun ikke hænder efter hun gjorde mig færdig. Hun tørrede dem muligvis i noget køkkenrulle.

Det korte af det lange er, at hun masserede mit ansigt med sine uvaskede fingre, der havde rørt min pik og som var blevet sølet til af mit sperm. 

Et enkeltstående tilfælde? Nææh, det forekommer mig at ske ret hyppigt. Er det noget I bider mærke i? ;-)

Tillykke, så fik du vel en meget tynd bukkake :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Ebola er måske liiiiidt voldsomt ;-). 

 

Så vidt jeg husker fra Terkel i knibe for man SARS af at komme i kontakt med vådt træ. You never know. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har svært ved at finde en grimasse der kan passe :wacko:

@Vestegnen mener du at de af dine (sterile) kropsvædsker og eventuelle uafvaskede 'helligdage', som du gerne udsætter pigen for - og måske ovenikøbet forventer at hun behandler som lækkerier - er farlige og/eller ulækre for dig selv, når der er risiko for at en mikromy bevæger sig nord for adamsæblet? Så tror jeg at vi skal omskrive @Sammy's Terkel-citat til: man får SART når hun rører ved kæppen :D.

@sashaandersen, joker du, eller forveksler du ebola (livsfarlig tropisk virussygdom) med E-coli (allestedsnærværende bakteriefamilie, bla. i tarmfloraen)? Men ja, personligt ville jeg synes at det var et turn-off, at blive afbrudt af en gang afspritning! Ikke på grund af 10 sekunders manglende opmærksomhed, snarere det kliniske og 'ulækkerheds-signalerende' element i handlingen.

Som Woddy Allen sagde: Is sex dirty? Only when it's done right! :-P

Men på den anden side, er der jo også nogle der har det, som konen der besvarer sin mands tilnærmelser i ægtesengen med: Arrrhh, jeg har liige lagt rent sengetøj på! :shock:

Men sådan er vi jo så forskellige....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

@Curiosity

Du har en trist evne til at lægge mig ord i munden. Jeg har ikke omtalt mine kropsvæsker som hverken lækre eller sterile. 

Jeg har bare tænkt lidt over den sidste massage, hvor hun fik de sidste 5 min til at gå med ansigtsmassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bider mærke i du bemærker uvasket hænder i ansigtet.

Du har været i en uafslappet tilstand med fokus på beskidte hænder, det er virkelig snydt for dig og ansigtet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 56 minutter siden:

@Curiosity

Du har en trist evne til at lægge mig ord i munden. Jeg har ikke omtalt mine kropsvæsker som hverken lækre eller sterile. 

Jeg har bare tænkt lidt over den sidste massage, hvor hun fik de sidste 5 min til at gå med ansigtsmassage.

@vestegnen Jeg lægger dig bestemt ikke ord i munden, jeg spørger dig om du synes at din ladning ( som JEG konstaterer er steril) er ulækker. Jeg prøver bare at sætte mig ind i en tankegang, hvor dét som i det ene øjeblik er vådt, frækt og lækkert, i det næste er klamt. Er det dét som du oplever ?(Spørgsmålstegn!). Det er ren nysgerrighed og på ingen måde fordømmende.

Personligt ved jeg ikke noget bedre end blid massage efter orgasme - også meget gerne ansigt/hovedbunden - og jeg har aldrig skænket det en tanke, hvor fingrene har været henne inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 9 timer siden:

 

Men på den anden side, er der jo også nogle der har det, som konen der besvarer sin mands tilnærmelser i ægtesengen med: Arrrhh, jeg har liige lagt rent sengetøj på! :shock:

Men sådan er vi jo så forskellige....

Ja, så skal man da ej heller kneppe i den uge. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
TrineMuz skrev, for 4 timer siden:

Elsker ansigtsmassage og har ofte fået andres sperm i ansigtet. Jeg er ikke blevet syg endnu :D men det squ lækkert afslappende hvis massagen er god❤️

Jeg satser en 14 dages løn på, at du ikke har fået dit eget sperm smurt i ansigtet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...