Hop til indhold

Holstebro - kildevej

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogle der ved om stedet er lukket eller der er ny ejer - har hørt at tidligere ejer er flyttet .... eller er andre gode steder i Holstebro hvor de har en pakkeløsning :-)

Skrevet

De er flyttet fra Kildevej, da der kom naboklager...De er nu på en landejendom 6-7 km uden for Holstebro. 

Skrevet
Citat

Er der nogen, der har et link til deres nye domicil?

Ha' en dejlig dag

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg er da interesseret i at vide lidt nærmere hvor man kan finde dem?

Skrevet

Tror omkring Tvis, bare ring på nummeret så får du sikkert adressen

Skrevet

Billederne på Annoncelight ser ikke ud af noget videre, men du godeste - hun er vild dejlig, fræk, kælen og kan "noget" med tungen wauuuu

Skrevet

Tiden er vel afhængig af hvor "udholdende"/trængende man er. Hvis hun havde kørt hurtigere frem, så havde 5 minutter været rigelig for mig (smiler). Men du kan jo altid starte med en halv-times-tur og vurdere længden af dit næste besøg.

Hun snakkede om, at hun blev der måneden ud, så jeg ved ikke, om det stadig er hende på billederne, og MIN oplevelse er altså baseret på DEN kvinde - eller om det var et slagstrick for at få besøg hurtigt igen.

Jeg hører gerne om din oplevelse - ha' en dejlig dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.