Hop til indhold
Anders and

Holstebro - kildevej

Recommended Posts

Hej er der nogle der ved om stedet er lukket eller der er ny ejer - har hørt at tidligere ejer er flyttet .... eller er andre gode steder i Holstebro hvor de har en pakkeløsning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er flyttet fra Kildevej, da der kom naboklager...De er nu på en landejendom 6-7 km uden for Holstebro. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nastypeter

Jeg er da interesseret i at vide lidt nærmere hvor man kan finde dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne på Annoncelight ser ikke ud af noget videre, men du godeste - hun er vild dejlig, fræk, kælen og kan "noget" med tungen wauuuu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiden er vel afhængig af hvor "udholdende"/trængende man er. Hvis hun havde kørt hurtigere frem, så havde 5 minutter været rigelig for mig (smiler). Men du kan jo altid starte med en halv-times-tur og vurdere længden af dit næste besøg.

Hun snakkede om, at hun blev der måneden ud, så jeg ved ikke, om det stadig er hende på billederne, og MIN oplevelse er altså baseret på DEN kvinde - eller om det var et slagstrick for at få besøg hurtigt igen.

Jeg hører gerne om din oplevelse - ha' en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...