Hop til indhold
kam

Svendborg i februar

Recommended Posts

Hej gutter (og gutinder..)

jeg var på besøg hos en tror jeg nok spansk pige i Svendborg i februar..

hun havde lyst pagehår og var meget petit. Jeg tror aldrig jeg har fået sådan en god "tur" før, så jeg ville jo gerne møde hende igen - problemet er bare jeg ikke kan huske hvad hun hedder (og om hun overhovedet kommer igen)

Det er jeg sikker på I kan hjælpe med?!

//K. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer

Altså T.Hansen.... Sarah har da ikke pagehår og er da heller ikke som sådan petit. Men beskrivelsen passer perfekt på Roxana https://annoncelight.dk/showad/218697 som rent faktisk var her i både december 2016 og februar 2017.  Tør næsten æde min gamle mølædte hat på det er hende kam mener.

Spansk?                         : Tjek!
Svendborg i februar?     : Tjek!
Lyshåret?                        : Tjek!
Pagehår?                       : Tjek!
Petit?                              : Tjek!
God tur?                         : Tjek!
En man vil møde igen?  : Tjek!

Kommer igen? Ja det ved jeg så desværre ikke. Men håber det sateme... Men har desværre bemærket at på det sted hun var har der ikke været meget aktivitet de sidste par måneder ud over at Katrine (tror jeg hun hed) har været der. Nogen der kender noget til stedets "skæbne"?

Her er lige en anmeldelse af hende.

Håber du kunne bruge dette til noget kam.

Lige et P.S. :

Hun har tilsyneladende været i Danmark for ikke voldsomt længe siden:

Desværre så bare ikke i Svendborg. :-( 

Redigeret af 22 cm and thick
Et hurtigt P.S.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 24 minutter siden:

Ja så godt annoncen. Problemet med nogle sider er bare at man ikke kan være sikker på at de er up to date og hun rent faktisk er der nu. Meeen det er sgu også LIDT langt at køre for at møde hende. Selvom hun virkelig er en ener. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

også en af dem man ærger sig over ikke at have nået og prøve og samme mening her med turen til kbh det er sku for langt for det allligevel... men det svært at nå og prøve dem alle det koster jo også kassen hvis man skal besøge en hver gang man er liderlig det ville jeg godt nok ikke have råd til da!

Redigeret af stivpik93

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Ja så godt annoncen. Problemet med nogle sider er bare at man ikke kan være sikker på at de er up to date og hun rent faktisk er der nu. Meeen det er sgu også LIDT langt at køre for at møde hende. Selvom hun virkelig er en ener. :-) 

Annoncen er lige blevet opdateret med at hun holder fri i weekenden, så mon ikke hun stadig er der. Han kan jo evt. spørge hende om hun har planer om at komme til Svendborg igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...