Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog en "prøv lykken" tur hos DaisyClub, og der var to piger ledige. Jeg valgte Zoe:

https://daisyclub.dk/zoe

Med tøj er Zoe en høj (over 170 tror jeg) slank pige med langt rødblondt hår og et smukt ansigt. Hun er lidt ældre end hun er på hendes billeder, men hun ville kun vinde ved at få taget nogle nye fotos, for hun er blevet smukkere. Uden tøj er hun ikke superslank, men har lidt mave. Hun har silikonearmerede bryster (ikke almindeligt hos DC), og en nydelig bagdel. Hendes mis er trimmet til en lille "fartstribe"..

Zoe's sprogevner er et sparsomt engelsk, der dog rækker til jobbet, og indimellem lidt tysk. Hun virker ret pro, og er nok ikke startet for nyligt.

Hun lagde ud med lidt intimmassage, der fortsatte med superfransk, og derefter sex i diverse stillinger, og tilsidst måtte jeg overgive mig. Zoe tilbød massage, og den udførte hun så godt, at jeg bare nød den tiden ud, og aldrig fik samlet kræfter til en "take two". I sexen var hun i øvrigt engageret, og alt fungerede fint. Det skal også med, at stemningen var god, og kemien fin.

Jeg gik derfra med velbehag i hele kroppen efter en dejlig time med Zoe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongw skrev, for 2 timer siden:

Så du nogen af de andre der var der,?

Ja, det må have været Dai, der var den anden pige, og det kan godt være, at det er billeder af hende på hendes beskrivelse, men så er de taget for længe siden.

Den 3. pige hos DC, Kiki, besøgte jeg nogle dage senere. Hun er nok den der ligner sine billeder mest, og jeg vil forsøge at få skrevet en anmeldelse snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...