Hop til indhold

Recommended Posts

Efter have opholdt mig en del år i Jylland, så er jeg endelig hjemvendt til Odense, min fødeby..jeg er single og har til tider et behov som alle andre at besøge en kvinde der elsker sex.

En fantasi jeg længe har haft er et møde med en privat 18-20 årig kvinde og jeg forsøgte at efterspørge en af slagsen som andre kunne anbefale, men det lykkes så ikke, så jeg måtte se mig efter noget andet.

Nu hvor jeg er vendt hjem, så har Fyn aldrig været en de steder jeg har kigget, så jeg faldte over en 25 årig kvinde fra Odense..teksten lød ret så fornuftig og jeg tog kontakt til hende på sms som hun forlangte..der gik noget tid og der kom et meget venligt svar retur fra hende af.

Jeg undrede mig over der ingen info var direkte på hende, såsom højde og vægt og måtte lige spørge mig ind til hvad de manglende info skyldtes siden de ikke stod der..Det kom frem at hun var en lille kvinde med frodige former..og det er jo den type jeg synes er mest erotisk og kvindelig.

Jeg har siddet udenfor eroguide og læst lidt om de forskellige forumer, men aldrig på Fyn. det gjorde jeg så denne gang og stødte på den anmeldelse der omhandlede denne kvinde jeg lige haft kontaktet, det lød fint i starten, men den blev mere og mere trist da der dukkede et indlæg op hvor der åbenbart var 2 identiske profiler på den samme kvinde, jeg måtte lige spørge hende hvorfor der var 2 profiler hvor teksten lød næsten ens, men på den ene var der tydeligt fake billeder af en kvinde som slet ikke lignede hende..

Det kan kun forklares ved at du ringer op, hvilket jeg så gjorde. Hun havde en forbandet sød stemme og hun forklarede mig at den ene profil blev styret af en mand, som stod for alle bookinger, så hun kunne have frie hænder til andet, men efter kort tid, så ville hun ikke længere stå til regnskab for hvornår hun havde tid og lyst, så derfor droppede hun kontakten til ham og styrede selv al booking fremover når hun havde lysten til sex.

Så faldte tingene ligesom på plads og jeg kunne se hvorfor der var 2 identiske profiler på hende..nu var jeg så endnu mere ligeglad med hvad der blev sagt, jeg ville dømme hende irl og lavede så en aftale på 30 min til de oplyste 1000kr

Jeg er lige hjemvendt efter en utrolig lækker oplevelse med Kitty, som nu vælger dig at kalde.

En utrolig varm og yderst smuk kvinde der virkelig sætter sig ind i hvad det vil sige og lukke sine døre op for en mand. Jeg havde fået en eksklusiv aftale fredag kl 14 med denne unge smukke kvinde, hun har et par utrolige smukke tusser på sig, grænser meget op til den flotte pinup kvinde, et par enkel piercinger som gjorde hende utrolig smuk på en unik måde.

Selve sexakten var utrolig lækker, hun kunne ihvertfald sit mundarbejde til UG med pil opad. Pikken fik en ordenlig tur, helt ned i hendes hals og det var da vist noget det tændte hende gevaldigt meget.

I mine øjne synes jeg hun var en flot kvinde med grønne øjne, rødt hår og lignede virkeklig en amerikansk pin up kvinde..  

Jeg havde kun bestilt 30 min med hende, men måtte undervejs opgradere den med 30 min ekstra til de 1500,- ingen problemer der..

Analsex var med i legen, men jeg nåede slet ikke og komme så langt for alt andet var så himmelsk at det blev ikk aktuelt.

Efter legen blev der lige kort tid til en sludder om de hersens Gangbang, hvorfor der var så mange der meldte sig til og så udeblev på selve dagen. Jeg måtte så sige at jeg er stor fan af Gangbang og hun skulle da lige regne med min deltagelse hvis det nu passede ind i mit skema.

Så var hun da mere end stensikker på der kom mindst 1. Hun nævnte at hun ville ændre måden hun tilbød gangbang på, så hun var mere sikker på der kom dem der nu havde meldt sig til.Men inden jeg forlod hende, måtte jeg fortælle hende at legen her var lige hvad jeg kunne li, så jeg kommer helt sikkert igen.

Lejligheden var sådan set fin ren, og soveværelset var nu et ret hyggeligt rum og hygge i..

Nu har jeg dømt Kitty med egne øjne og vil ikke sætte hendes behandling overfor mig op i karakter, for hun var utrolig dejlig i mine øjne.

ps jeg lod mig fortælle at hun ville ændre navn, sætte en helt ny anderledes tekst på sin profil samt billeder der virkelig var flotte, jeg fik da lige en snigpremiere på hvad der venter os. Og puhaa de billeder er langt pænere og viser mere hvad man går ind til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, for 9 timer siden:

Efter have opholdt mig en del år i Jylland, så er jeg endelig hjemvendt til Odense, min fødeby..jeg er single og har til tider et behov som alle andre at besøge en kvinde der elsker sex.

En fantasi jeg længe har haft er et møde med en privat 18-20 årig kvinde og jeg forsøgte at efterspørge en af slagsen som andre kunne anbefale, men det lykkes så ikke, så jeg måtte se mig efter noget andet.

Nu hvor jeg er vendt hjem, så har Fyn aldrig været en de steder jeg har kigget, så jeg faldte over en 25 årig kvinde fra Odense..teksten lød ret så fornuftig og jeg tog kontakt til hende på sms som hun forlangte..der gik noget tid og der kom et meget venligt svar retur fra hende af.

Jeg undrede mig over der ingen info var direkte på hende, såsom højde og vægt og måtte lige spørge mig ind til hvad de manglende info skyldtes siden de ikke stod der..Det kom frem at hun var en lille kvinde med frodige former..og det er jo den type jeg synes er mest erotisk og kvindelig.

Jeg har siddet udenfor eroguide og læst lidt om de forskellige forumer, men aldrig på Fyn. det gjorde jeg så denne gang og stødte på den anmeldelse der omhandlede denne kvinde jeg lige haft kontaktet, det lød fint i starten, men den blev mere og mere trist da der dukkede et indlæg op hvor der åbenbart var 2 identiske profiler på den samme kvinde, jeg måtte lige spørge hende hvorfor der var 2 profiler hvor teksten lød næsten ens, men på den ene var der tydeligt fake billeder af en kvinde som slet ikke lignede hende..

Det kan kun forklares ved at du ringer op, hvilket jeg så gjorde. Hun havde en forbandet sød stemme og hun forklarede mig at den ene profil blev styret af en mand, som stod for alle bookinger, så hun kunne have frie hænder til andet, men efter kort tid, så ville hun ikke længere stå til regnskab for hvornår hun havde tid og lyst, så derfor droppede hun kontakten til ham og styrede selv al booking fremover når hun havde lysten til sex.

Så faldte tingene ligesom på plads og jeg kunne se hvorfor der var 2 identiske profiler på hende..nu var jeg så endnu mere ligeglad med hvad der blev sagt, jeg ville dømme hende irl og lavede så en aftale på 30 min til de oplyste 1000kr

Jeg er lige hjemvendt efter en utrolig lækker oplevelse med Kitty, som nu vælger dig at kalde.

En utrolig varm og yderst smuk kvinde der virkelig sætter sig ind i hvad det vil sige og lukke sine døre op for en mand. Jeg havde fået en eksklusiv aftale fredag kl 14 med denne unge smukke kvinde, hun har et par utrolige smukke tusser på sig, grænser meget op til den flotte pinup kvinde, et par enkel piercinger som gjorde hende utrolig smuk på en unik måde.

Selve sexakten var utrolig lækker, hun kunne ihvertfald sit mundarbejde til UG med pil opad. Pikken fik en ordenlig tur, helt ned i hendes hals og det var da vist noget det tændte hende gevaldigt meget.

I mine øjne synes jeg hun var en flot kvinde med grønne øjne, rødt hår og lignede virkeklig en amerikansk pin up kvinde..  

Jeg havde kun bestilt 30 min med hende, men måtte undervejs opgradere den med 30 min ekstra til de 1500,- ingen problemer der..

Analsex var med i legen, men jeg nåede slet ikke og komme så langt for alt andet var så himmelsk at det blev ikk aktuelt.

Efter legen blev der lige kort tid til en sludder om de hersens Gangbang, hvorfor der var så mange der meldte sig til og så udeblev på selve dagen. Jeg måtte så sige at jeg er stor fan af Gangbang og hun skulle da lige regne med min deltagelse hvis det nu passede ind i mit skema.

Så var hun da mere end stensikker på der kom mindst 1. Hun nævnte at hun ville ændre måden hun tilbød gangbang på, så hun var mere sikker på der kom dem der nu havde meldt sig til.Men inden jeg forlod hende, måtte jeg fortælle hende at legen her var lige hvad jeg kunne li, så jeg kommer helt sikkert igen.

Lejligheden var sådan set fin ren, og soveværelset var nu et ret hyggeligt rum og hygge i..

Nu har jeg dømt Kitty med egne øjne og vil ikke sætte hendes behandling overfor mig op i karakter, for hun var utrolig dejlig i mine øjne.

ps jeg lod mig fortælle at hun ville ændre navn, sætte en helt ny anderledes tekst på sin profil samt billeder der virkelig var flotte, jeg fik da lige en snigpremiere på hvad der venter os. Og puhaa de billeder er langt pænere og viser mere hvad man går ind til. 

Har du et link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, for 2 timer siden:

Det er netop hende, men grunden til jeg intet link lagde er fordi hun agter og lave en helt ny profil, nyt navn, nyt indhold og billeder der er hende. 

Hej med dig

Nu kan man jo nok argumentere mod idéen om en  anmeldelse hvor man ikke ved hvem den er rettet mod. Derfor lagde jeg linket ind. Kan også se at annoncen er lavet om siden jeg sidst så den. Både hvad overskrift, ordlyd og billeder angår.

Du skriver: "og billeder der er hende". Hvordan skal det forståes? Er de billeder hun havde før og dem der er der nu ikke af hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Hej med dig

Nu kan man jo nok argumentere mod idéen om en  anmeldelse hvor man ikke ved hvem den er rettet mod. Derfor lagde jeg linket ind. Kan også se at annoncen er lavet om siden jeg sidst så den. Både hvad overskrift, ordlyd og billeder angår.

Du skriver: "og billeder der er hende". Hvordan skal det forståes? Er de billeder hun havde før og dem der er der nu ikke af hende?

Det var også pænt af dig og ligge et link ind og måske om et par dage, når hun har sammenfattet et langt bedre annonce, så forsvinder den annonce du har linket til.

Jeg skriver at de billeder er på hendes nuværende profil er af hende, men de nye som jeg fik lov til at se, var også af hende, men utrolige stilfulde med lidt gemt til fantasien.

Det kan i så få lov til at se en dag, når hendes nye profil går online..hvis den kommer online herinde på Annoncelight. Hun nævnte godt nok sexpiger.dk som et af de steder hvor hun ville opgradere til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, den 28/4/2017 at 23:23:

det passer ikke med grunden til 2 profiler.. det sku hende selv der har oprettet og passet den og svarede på den sådan har det altid været...

hun er nu noget useriøs men vil gerne mødes med folk når hun selv har lyst hun dropper også aftaler nogle gange har jeg hørt og læst.. jeg har været der én gang for længe siden dengang da annonce billederne var fake jeg blev skuffet da jeg så hende men liderligheden tog over og jeg fik åbenbart rabat og uden til prisen med eller billigere end det husker ikke hendes priser aner ikke om det var fordi hun synes om mig og jeg var ung ligesom hende..

men jeg kunne aldrig finde på at besøge hende igen fordi jeg ved hvor useriøs hun kan være omkring det hele her og fordi hun SLET ikke er min type jeg synes ikke hun ser særlig godt ud :)

men fair nok nogle kan lide hende jeg forstår det bare ikke men forskellige meninger jeg har også haft en god oplevelse hos en der har fået dårlig anmeldelse før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

og det var også første og sidste gang jeg tør være sammen med en gp uden kondom..

hun var selv lidt for hurtig dengang og ligeså var jeg så det endte uden..

men kan da se jeg fik det meget billigere end hendes priser står til nu da haha plus jeg fik det uden kondom..

Del dette indlæg

Link til indlæg
stivpik93 skrev, for 21 timer siden:

og det var også første og sidste gang jeg tør være sammen med en gp uden kondom..

hun var selv lidt for hurtig dengang og ligeså var jeg så det endte uden..

men kan da se jeg fik det meget billigere end hendes priser står til nu da haha plus jeg fik det uden kondom..

Det sker vel igen når du render på en anden du ikke tænder på og/eller er din smag af glædespige, at du slår hjernen fra og knepper med det andet hovede.

Nu fik jeg med det samme en solid aftale på en dag hvor hun slet ikke var på, så jeg er mere end yderst tilfreds med hendes måde og være overfor mig. Men forklarede også at hun ikke skulle være som mange andre piger der bare skal have hevet en masse kroner ind om dage, på liderlige fyre.

Men jeg er yderst tilfreds med hendes måde og være overfor mig, så jeg kommer gerne igen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jo ikke mig hun har droppet aftaler med.. jeg fik jo den såkaldt "gode" side af hende og se men det var ikke noget for mig og slet ikke når jeg ved hvor useriøs hun nogle gange er overfor andre..

hun er lige netop en af de piger der gør det for det hun har bare andet at se til også fordi hun er ung :) jeg kender typen som hende.. kender endda faktisk nogle som kender hende personligt.. så ja hehe :)

jeg kunne ikke finde på at sætte mine fødder der igen men fair med forskellige meninger der skal være en til alle jo ;P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair nok.. 

Jeg er ikke blevet taget ved røven af hende, hun har holdt sin aftale fra 1 dag jeg skrev til hende. 

Men er du jo glad for der ikke er et spandfuld, men et landfuld du kan hoppe på. 

Jeg fik en god oplevelse af hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer

Her er vist lidt mere info om hende. 
http://www.sexpiger.dk/?id=5936 

Virker da som en MEGET seriøs annonce i mine øjne. Men - vil dog nok mene at billederne er MILEVIDT fra det der tidligere har været vist af hende. Dette skal dog ikke ligge hende til last da de jo nu ret tydeligt viser hvad man "får" for sine penge. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry jeg ikke har været det mest aktive væsen på eroguide, personlige problemer har lige kostet mig lidt sved og tåre.

Billederne er milevidt fra den gamle annonce til den hun idag har på sexpiger. Der heller intet og sige til det når hun på den gamle profil kun har haft mulighed for at tage selfies og på den nye profil har fået en mere erfaren fototgraf indover..

Ups..mine personlige problemer gjorde jeg lige måtte komme i aflastning hos hende igen og hvor var det skønt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...