Hop til indhold
Rosen

Domina S Søborg Anbefaling

Recommended Posts

Lige inden jeg starter, jeg har ikke noget specielt tilhørsforhold til Domina S, eller andre dominaer i Domicilet Amazing Phoenix.

Jeg er ikke beordret til at skrive denne anmeldelse af nogen. Det har her på boardet været antydet at dominaerne i Amazing Phoenix, beordrer slaver til at skrive / anmelde for relamenens skyld. 

Efter en problem fri og ærlig kommunikation med Domina S fik jeg lavet en aftale. 

Jeg mødte op, som aftalt i Domicilet, og blev modtaget af en meget smuk ung Domina. Domina S var iklædt en fræk læder corsage, og lange læderstøvler, et fantastisk syn. 

Mine ønsker til seancen, var aftalt gennem vores kommunikation:

Afstraffelse med piske, nåle, electro, klemmer og urin. 

Jeg blev fikseret på en spankingbuk, Domina S startede langsomt ud med en blød pisk. Efterhånden blev der taget hårdere piske i brug, Domina S havde hele tiden føling med hvor jeg som slave var. Under pauser med piskene, blev der leget med electro, nåle og klemmer.

Seancen blev afsluttet med en ordenlig omgang af Domina S gyldne dråber.

Når man mødes første gang som slave/Domina kan det være svært at finde det rigtige niveau. Det var ikke noget problem for Domina S, hun havde en rigtig fornemmelse for hvor jeg var, og læste mig rigtigt godt. 

Domina S er, trods sin unge alder en meget kompetent Domina. Jeg vil helt anmode Domina S om en seance en anden gang.

Jeg kan kun anbefale Domina S

Rosen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er den mest ærlige og oprigtige anmeldelse jeg længe har læst!

Helt uden sammenligning med de bestillings anmeldelser som der har været skrevet en del om

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 7 timer siden:

Dette er den mest ærlige og oprigtige anmeldelse jeg længe har læst!

Helt uden sammenligning med de bestillings anmeldelser som der har været skrevet en del om

Ironi forekommer ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rosen skrev, den 4/28/2017 at 23:21:

Seancen blev afsluttet med en ordenlig omgang af Domina S gyldne dråber.

Det lyder da meget spændende. Her er ellers svarene jeg fik fra Domina S ved to forskellige lejligheder;

 

"Det skal nævnes at jeg ikke tilbyder nåle eller urin/scat." 

 

"Jeg tilbyder ikke urin.

Men det andet er muligt ."

 

GET THE STORY STRAIGHT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS
Århusman skrev, for 5 timer siden:

Det lyder da meget spændende. Her er ellers svarene jeg fik fra Domina S ved to forskellige lejligheder;

 

"Det skal nævnes at jeg ikke tilbyder nåle eller urin/scat." 

 

"Jeg tilbyder ikke urin.

Men det andet er muligt ."

 

GET THE STORY STRAIGHT.

Det gjorde Jeg højst sandsynligt heller ikke på det tidspunkt hvor du skrev. Den slags ting skal Jeg være fortrolig med før Jeg udøver. Det er Jeg blevet nu !

Men hvis du havde gidet ulejlige dig med at se på min hjemmeside, så kan du se at både nåle og urin er kommet på listen. Dette er sket for flere måneder siden!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...