Hop til indhold
knold6

thai massage jernbanegade hobro 28.04 2017

Recommended Posts

måtte lige en tur forbi thai massage i jernbanegade fuld pakke en tusind lap super massage dejlig sex med sut og slik dybe kys dejlig afslutning oppe i hende. noe hun er bare dejlig gentagelse ja:P :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold6 skrev, for 12 timer siden:

måtte lige en tur forbi thai massage i jernbanegade fuld pakke en tusind lap super massage dejlig sex med sut og slik dybe kys dejlig afslutning oppe i hende. noe hun er bare dejlig gentagelse ja:P :wub:

Du får da reklameret noget for stedet ... var jeg paranoid så ville jeg da tro du havde anparter i stedet når det nu kun er det samme sted du anmelder hele tiden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 16 timer siden:

Du får da reklameret noget for stedet ... var jeg paranoid så ville jeg da tro du havde anparter i stedet når det nu kun er det samme sted du anmelder hele tiden ...

du er IKKE paranoid :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok ja sådan kan man jo osse se på det jeg er ikke paranoid eller skør i hovedet det er et pisse godt sted med nogen søde mensker. såfremt du ikke bryder dig om det så lad være med at læse det.der bliver skrevet så meget andet ævl herinde så måske du skulle finde et andet forum:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi somkhit massage Jernbanegade 1 i Hobro den anden dag.

Stedet ligger på et hjørne, med dør på selve hjørnet, ud til en rimelig trafikeret gade, ikke særlig diskret.

Men der er gode parkeringsmuligheder 50 m derfra, ved brugsen.

Jeg gik ind i butikken og blev straks vist ind i et lille lokale med en dobbeltseng , en ung pige kom ind og begyndte at lægge et tyndt lagen over sengen, jeg sprurgte til massage, 300 kr for en time, der var lidt sprogvanskeligheder, jeg spurgte på mit bedste tegnsprog om hun ville tage tøjet af, hun rystede på hovedet, jeg tænkte at jeg nøjedes med massagen.

Hun gik igang, håndklæde over bagdelen, efter ca 20 min gik døren op og den, jeg tror er ejeren, kiggede ind, det vist sig at hun overtog massagen, hun er en gemytlig dame, hun masserede videre, hun blev ringet op af kunder imens, og igen efter måske 20 min. døren går igen en ny massør træder til, ejeren går ud, den nye er en sød og smilende dame i trediverne. En lidt sjov detalje, der blev skruet op for musikken, da ejeren havde forladt mit massagerum, tilfældigt?

Jeg nød alle tre massører, men den sidste blev mere intim end de andre. Hun ligesom følte sig frem til det jeg kunne lide, og det endte med et fantastisk HJ, et rigtig godt HJ, og da jeg var kommet lå vi og pustede ud mens hun nulrede og kælede for den nu meget tilfredse pik. En rigtig god oplevelse.

Der var ikke aftalt pris, men da jeg var klædt på spurgte jeg til prisen, hun sagde 600 kr og jeg betalte med glæde.

Den sidste massør hedder Nuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så er der måske nogle der skal ha et slaw thai fisse når man nu alligevel er i byen ifm Superligabold....

Men er det normalt med så mange tøser for en gang massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Pele10 skrev, for 8 timer siden:

Men er det normalt med så mange tøser for en gang massage?

Normalt er der vel kun 1 men det kan jo være vestnudisten er kommet midt i maden, altså ankommet, :shock: 

og de har måske skiftes til at spise :P Thaier spiser ret ofte, men mulighederne er mange når det gælder

Thaier :rolleyes: så held og lykke, der er vist i øvrigt 3 frække steder i Hobro :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dejligt at læse at der er andre end mig der har gode oplevelser der .har været der mange gange har kun oplevet en gang hvor der været to massører.jeg plejer at være der når de åbner og så er det altid nu nuk jeg vælger .hun kepper bare vildt godt  tunge kys . fuld pakke kr 1000 :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kunne en her hjælpe med navn på og beskrivelse af de piger der er der. Jeg søger dem på under 50 kg. Da jeg selv er en splejs

Hørte lige navnet nuk... hvordan er hun ??? 

Redigeret af Mariagerfjord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Mariagerfjord skrev, for 9 timer siden:

Hej kunne en her hjælpe med navn på og beskrivelse af de piger der er der. Jeg søger dem på under 50 kg. Da jeg selv er en splejs

Hørte lige navnet nuk... hvordan er hun ??? 

Hej Mariagerfjord.

Jeg besøgte stedet i sidste uge efter anbefalinger fra en bruger på EG.

Jeg mødte Nuk, der var den eneste på stedet (hele dagen sagde hun selv). Hun er lav af vækst og lidt for "rund" i min optik. Fik ellers tilbudt det hele for en tusse. Nej-tak - ikke hende - så jeg kørte til Randers og lettet trykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...