Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Venner!
Var for et par dage siden på besøg hos Mint, PP Massage, Aarhus. Det var som tidligere dejlige Mint jeg havde lavet aftale med et par dage tidligere. Samværet bliver bedre og bedre jo mere Mint og jeg kender hinanden.
Efter min mening har Mint en flot figur - lidt til den buttede side, pæne bryster, dejlig røv og harmonisk krop
- og det finder jeg ganske sexet. Kendskabet til hinanden betyder meget for mig da jeg er handikappet, mit venstre ben er amputeret. Det handikap er Mint ganske god til at se bort fra, når blot der er gang og styrke i det tredje ben. Og det er der!
Mint tog kærligt imod i døren gav mig et velkomstkys og viste mig ind til det inderste rum, værelset med vindue.
Jeg tog tøjet og min protese af og lagde mig tilrette på briksen og da Mint kom ind kort efter klædte hun sig af og stod ganske nøgen og spurgte hun mig om hvad jeg ønskede. Det behøvede jeg imidlertid ikke svare på, Mint forstod straks, at den sædvanlige indledende massage ikke var min  første prioritet, så hun lagde sig op ved siden af mig, tog oliekanden, smurte hænderene og nussede min krop inklusive mine ædlere dele. Dejlige og stimulerende førsteminutter af seancen. Nu virkede de små blå piller og dilleren strittede i vejret. Nu startede en dejlig 69´er. Mine hænder og tunge fandt alle huller og slikkede og kyssede stille og stærkt rundt, mens Mint suttede min stive pik. Herligt!
Efter nogen tid med kærlig intim berøring bad jeg Mint om at tage en vending. Nu fulgte dejlige kys og kærtegn, mens mine hænder fandt ned til Mint´s kusse og fandt klitten og hun fandt min pik og bevægede hendes oliesmurte hænder op og ned. Nu fandt Mint gummiposen frem og satte den på. Jeg kravlede ovenpå og tog fat på missionærstillingen. Jeg viste hende imens vejen til mit sorte hul - og sikke en fornemmelse, herlig stimulerende følelse. Nu skulle der grovbolles, så jeg bad Mint om at tage endnu en vending, så jeg kunne tage hende bagfra. Jeg red og red indtil jeg kort efter kunne skyde missilet af i en stor eksplosion af vellyst.
Jeg beundrede hendes krop, mens hun efterfølgende stod foran spejlet og smukkeserede sig. Jeg fik et glas Cola, tog tøjet og protesen på og listede stille mod døren, der var nemlig besøg i det første rum, kyssede Mint farvel og gik ud i det kolde forår.
Sikke en luftforandring!
'Blogbuster'

[Mint er der et par måneder endnu].

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...