Hop til indhold
Lars Steen

Victoria Århus C

Recommended Posts

Jeg besøgte Victoria i går, havde læst nogle anmeldelser af hende her inde,

som overvejende havde været positive, så jeg tænke at det var hende der stod for tur.

fik hurtigt lavet en aftale med hende, en opringning, og så skulle jeg ringe 15 minutter før jeg var der.

Hun er er rigtig sød og naturlig pige, de fleste at billederne er af hende (et par stykker er ikke, tror jeg)

Vi fik aftalt pris 1000 kr. for 45 minutter, hvilket også åbenbart indeholder superfransk, der står i annoncen det koster ekstra ?

Så gik vi stille og roligt i gang, det var dejligt naturligt, ingen hastværk, og super god sex.

Hun kysser faktisk også en lille smule, ikke dybe tunge kys

Efter jeg var færdig lå vi og talte sammen et lille stykke tid, igen ingen hastværk.

Gentagelses fare ret stor, men nok mest fordi hun var så sød og naturlig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 1 time siden:

Har også kigget lidt på hende - fræk på billederne i det sorte sæt! Er hun sådan fitnessagtig i god form eller bare almindeligt slank?

Jeg tvivler stærkt på, at foto nr. 1 og 5 er af Victoria, men det gør vel heller ikke noget, for hun ser da virkelig dejlig ud på de resterende fotos <3
Jeg havde faktisk stærkt overvejet et besøg hos hende, fordi hun ser virkelig sympatisk og dejlig ud, så tak Lars Steen for at give mig det sidste skub :P
Hvor sådan cirka holder dejligheden til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...