Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis det er den "rigtige# Bee tager jeg gerne et par stykker for holdet. Jeg har ikke glemt hende fra sidst!!

Redigeret af peregrin

Del dette indlæg


Link til indlæg
peregrin skrev, 1 time siden:

Hvis det er den "rigtige# Bee tager jeg gerne et par stykker for holdet. Jeg har ikke glemt hende fra sidst!!

Det ER den rigtige - tjek tatoveringerne på ryggen. Hun er dog blevet lidt mere hvid siden sidst- hun har sikkert været oppe i Norge for at tjene lidt håndører, hvem ved?

Men ja, hun er lækker og gør det godt :) Har heller ikke glemt hende ;)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er Bee, hvorfor hedder hun så Ree? Ligner stadig ik hende jeg troede var den rigtige Bee, som jeg har besøgt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 23 minutter siden:

Hvis det er Bee, hvorfor hedder hun så Ree? Ligner stadig ik hende jeg troede var den rigtige Bee, som jeg har besøgt. 

Kan jo simpelt hen være sådan at der findes en grund til at skifte navn og sted indimellem? Noget som er set ofte med pigerne fra det "stald". Hun er måske ikke helt legal?

I øvrigt synes jeg nok hun ligner den du kalder "den rigtige Bee".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Kan jo simpelt hen være sådan at der findes en grund til at skifte navn og sted indimellem? Noget som er set ofte med pigerne fra det "stald". Hun er måske ikke helt legal?

Netop. Jorden kan af forskellige årsager være begyndt at brænde under fødderne på hende.

Fænomenet er jo heller ikke begrænset til piger alene: Også herinde på lille EG ses det, at profiler, der måske i en eller anden sammenhæng har kvajet sig, forsvinder for kort efter at dukke op i ny "uigenkendelig" forklædning.

Jeg kan da i flæng huske ........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ringet og bestilt tid til senere iaften.fik bekræftet at det skulle være den rigtige Bee,samme sted og samme service.Så nu håber jeg det passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey brothers, I have also been drewling over the bee / Ree. Are there any reviews of her? What is she like? Please do answer in Danish, I can get around it.  Thanks! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ER Bee. No doubt. For pokker hvor skal jeg bruge mange penge igen. Det pigebarn er bare toppen af poppen.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
En erfaren nybegynder skrev, for 5 timer siden:

Jeg er den diskrete type.... er stedet diskret?

Ser ud til hun er tilbage hvor hun startede i DK, ikke specielt diskret. Det ser også ud til hun har tabt sig lidt siden sidst hun var her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den gode kending Bee, petit, initiativrig, lækker. Hun fik og gav alle stillingernes ABC - hårdt og soft. Havde fornøjelsen forleden og sluttede af med, efter en dejlig times xxx (ingen tid til massage) at se hendes tunge spinde omkring mit meget pirrede og spændte pik hovede indtil sæden sprang lystigt på min mave, hendes hænder, ansigt og mund..... fenomenalt, dejligt, frækt.... 10/10

bambota

Del dette indlæg


Link til indlæg
bambota skrev, for 3 timer siden:

Det er den gode kending Bee, petit, initiativrig, lækker. Hun fik og gav alle stillingernes ABC - hårdt og soft. Havde fornøjelsen forleden og sluttede af med, efter en dejlig times xxx (ingen tid til massage) at se hendes tunge spinde omkring mit meget pirrede og spændte pik hovede indtil sæden sprang lystigt på min mave, hendes hænder, ansigt og mund..... fenomenalt, dejligt, frækt.... 10/10

bambota

Passer alderen med de 26 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
bambota skrev, for 10 timer siden:

Det er den gode kending Bee, petit, initiativrig, lækker. Hun fik og gav alle stillingernes ABC - hårdt og soft. Havde fornøjelsen forleden og sluttede af med, efter en dejlig times xxx (ingen tid til massage) at se hendes tunge spinde omkring mit meget pirrede og spændte pik hovede indtil sæden sprang lystigt på min mave, hendes hænder, ansigt og mund..... fenomenalt, dejligt, frækt.... 10/10

bambota

Og hvad er priserne?Dem var hun ikke så skjulte med sidst og heller ikke hendes ansigt og sådan. Det er altså lidt spøjst, men måske sådan pirrende og nu er der jo allerede en masse skriverri og forsøg på opklaring - al omtale er god reklame ;-)  

Har være med Bee 4-5 gange, og hun skal lige varmes/startes op, og så kan jeg godt li hendes thai tunge ud af munden kys, man får massere, og skønt økoblow, lidt hårde bryster men ok og faktisk hvis man kan dy sig, giver hun super massage, altså den gode originale Bee, som så er hende her, vel indtil nu kun en der har bekræftet det med et møde...??? Og super smilende og smuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 23 timer siden:

Passer alderen med de 26 år?

Tjaaa - alderen passer nok fint 26-29 år og 45 petite kg og dejlig i indre personlighed og det smukke ydre - 555 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i denne uge været på opklarende patrulje til Rødovre.

Det er Bee og der er ikke lavet om på konceptet. Samme priser, samme gode service, samme søde pigebarn. 

Spurgte, men fik dog ikke en forklaring på navneskiftet/ bogstavlegen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Jeg vil også skifte navn - HEron - Aron - Fron - WhiteNinja -  Hun er jo bare super nams og mums - og priserne er vel sikkert stadig de der 1000 for en halv med fuld skrue, tungen ud af munden, brysterne op i himmelen og fuld æde på øko-blæset, for ikke at glemme hendes helt ur-trolige vindende smil - FUCK hun er lækker, men jeg er optaget ;-)

Redigeret af Eron
Glemte et t i optaget - (af Patricia)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...