Hop til indhold
Brutus

Ændringer til "Thaimassage og thaipiger".

Recommended Posts

Eroguide har et særligt område for: "Thaimassage og thaipiger". Men hvorfor?
Det handler dèr grundlæggende om at de fleste thaipigers primære ydelse er massage, som regel med tilbud om "svensk". Og først sekundært sex (umiddelbart i hvert fald). I modsætning til "almindelige piger", som primært tilbyder sex og sekundært massage. Så det giver rimelig mening.
Men der er i stigende omfang (synes jeg) kommet sydamerikanske, spanske, danske og andre piger, som også har massage som primær ydelse.
Eksempler er: Nina brasilian massage (som jeg lige har besøgt - skøn pige!). Men også bla. Thehoneyposse (som jeg endnu ikke har besøgt). Og adskillige andre piger og steder.

Må jeg foreslå at "Thaimassage og thaipiger" ændres til noget andet, evt "Fokus på massage med mere". Og at det ikke kun bliver for thaipiger men for alle nationaliteter med det fokus - for så er thaipiger altså heller ikke mere specielle!

Hilsen Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke det kun handler om det du beskriver - massage med extra ydelser - men også om det specielle klimaet i thaiverden. Der er jo noget særligt med det, som vi er rigtigt mange der morer os med at udforske.  

For mig giver det derfor rimelig mening med den opdeling EG har lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide - måske kan det også modvirke den tendens at der anmeldels sexuelle ydelser med dertilhørende pris vs engagement osv, frem for massagens kvalitet og stedets serviceniveau. 

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men 99% er vel stadig thai piger?

Foreslår at beholde nuværende opdeling og overskrifter. 

Om omtale af den sidste 1% placeres i den ene eller anden kategori kan de fleste vel leve med. 

Vi ændrer vel heller ikke "Sjælland og København" bare fordi man har udeladt nogle sydlige øer, som de fleste godt kan gætte hvor hører til.

Men hvis man absolut vil ændre noget, så kald det evt thai pige massage og lignende. Bare thai og piger stadig indgår, så det er let at regne ud hvad det handler om. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i flere omgange foreslået at kategorien "Thaimassage og Thaipiger" - helt blev afskaffet, da jeg synes det er en urimelig forskelsbehandling og fremhævning af en enkelt etnicitet på f.eks. de danske pigers bekostning.

Man kunne selvfølgelig godt begynde at kalde det noget andet, så alle piger, der tilbyder oliesjask + udløsning og evt. samleje mm. i en stemning med røgelsespinde i lokaler med en massagbriks som væsentligste inventar, fik deres egen kategori - men jeg kan egentlig ikke se at det vil give mindre forvirring - eller gøre det nemmere at finde et egnet sted at få lettet trykket.

Derimod synes jeg en bedre geografisk opdeling ville være på sin plads ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5

Pjat.....

Kan man ikke lide Thai piger, må det da være bedst at de har deres egen kategori. Så kan de der ikke ønsker at besøge Thaier, gå videre til næste...

Bliver de blandet med alle mulige andre kategorier af piger, vil der snart være et krav fra andre brugere om at, det skal deles op igen...

Brutus skrev, for 7 timer siden:

for så er thaipiger altså heller ikke mere specielle!

De er lige præcis noget specielt, derfor godt med egen kategori......;-)

 

Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Derimod synes jeg en bedre geografisk opdeling ville være på sin plads ;-)

Hvad er der i vejen med nuværende opdeling.........Kan du ikke finde rundt i lille Danmark......:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tænder helt sikkert mest på asiater .... 

tror mange har det sådan .... at de har en præference, det er ikke nødvendigvis kun ydelsen -  så uden at det så lyder for race opdelt ....

så kunne det jo være dejligt med en farve opdeling ...

blege ... brune .... sorte ... gule ... osv..... (hvis der er flere farver kan man tilføjer dem ... der er de "gule og blå" de er til SM ;)   )

:)  haha... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart er vi i moderator-teamet vældigt tilfredse med den opdeling vi har. Der er ikke tale om særlige hensyn til pigerne's etnicitet, men om hensyn til læserne og debattørerne herinde, det skal være  let at finde rundt, og at finde det emne man ønsker.

Det vil altid være en afvejning omkring opdeling,  nogle vil synes at alderskriteriet er væsentligt, andre BMI, andre forskellige fetisches, andre tatoveringer og kropsudsmykninger, nogle tænder kun på bestemte størrelse bryster og hårfarver, ligesom geografi også er et væsentligt kriterie for en del.

For os er overskuelighed og entydighed første prioritet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror ikke det kun handler om det du beskriver - massage med extra ydelser - men også om det specielle klimaet i thaiverden. Der er jo noget særligt med det, som vi er rigtigt mange der morer os med at udforske.  

For mig giver det derfor rimelig mening med den opdeling EG har lige nu.

Ja thaipigerne kan være rigtig hyggelige og sjove, og det kan bestemt være en fantastisk oplevelse (men er det ikke nødvendigvis blot fordi det er thaipiger). Men jeg har også grinet og hygget mig med piger andetsteds fra. Thaierne har ikke monopol på at være leverandører af sjove oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 9 minutter siden:

Umiddelbart er vi i moderator-teamet vældigt tilfredse med den opdeling vi har. Der er ikke tale om særlige hensyn til pigerne's etnicitet, men om hensyn til læserne og debattørerne herinde, det skal være  let at finde rundt, og at finde det emne man ønsker.

Det vil altid være en afvejning omkring opdeling,  nogle vil synes at alderskriteriet er væsentligt, andre BMI, andre forskellige fetisches, andre tatoveringer og kropsudsmykninger, nogle tænder kun på bestemte størrelse bryster og hårfarver, ligesom geografi også er et væsentligt kriterie for en del.

For os er overskuelighed og entydighed første prioritet.

 

 

Det giver (for mig) blot bedre mening med en opdeling i hhv "primært sex" og "primært massage", end efter tilfældig etnicitet som det er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 9 minutter siden:

Det giver (for mig) blot bedre mening med en opdeling i hhv "primært sex" og "primært massage", end efter tilfældig etnicitet som det er nu.

Hvor skal man så poste hvis man primært har fået sex af en thai, som måske i andre tilfælde primært giver massage? 

Så skal man måske til at lede i dobbelt så mange fora, fordi du vil sprede omtale af thai piger mellem både sex og massage. 

Og så er der problemet med at ordet "massage" (uden thai) andre steder bruges netop om sex. Så skaber det endnu mere rod, for hvornår betyder massage massage, og hvornår betyder det sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg har skrevet det før,....meeeeen gør det gerne igen...ihihi

Drop ordet "thai" i den overordnet afdeling, men lav det til: udenlandske piger i Danmark,

lad den "almindelige" være for Danske piger.

Det kræver selvfølig der skal flyttes en masse anmeldelser/efterlysninger......og en pokkers masse arbejde af moderartor. (men det vil moderator da gerne ik? :D  )

Men det ville gøre det lidt lettere, for dem, der gerne vil besøge en dansk pige, der snart drukner i udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Cherie Hørt! Jeg giver dig 100% ret.

Eller give Danske piger deres eget anmeldelses 'forum'.....vi er jo efterhånden en minoritet som GP'ere herinde.....ihvertfald på anmeldelses fronten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det ville være en dårlig idé at ændre det. Jeg og mange andre går specifikt efter Thaipigerne og jeg gider ikke sidde og bladre mange uvæsentlige annoncer igennem for at finde min Thaimassage. 

En anden fordel ved Thai miljøet for mig er at jeg ikke er typen af kunde der opsøger en prostitueret. Jeg kan simpelthen ikke gå ind et sted og bare droppe bukserne og få FP/BJ/HJ. Jeg starter med en Rigtig massage. Derfra alt efter kemi og hvis pigen overhovedet tilbyder ekstra, tager jeg en beslutning om jeg har lyst til at der skal foregå noget mere.

Jeg siger ikke at der ikke findes piger uden for det miljø der kan massere. Men de afstikkere jeg har taget her i dk udenfor Thai miljøet, kan alle uden undtagelse føres ind under én kategori, falsk markedsførelse.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 1 time siden:

Hvor skal man så poste hvis man primært har fået sex af en thai, som måske i andre tilfælde primært giver massage? 

Så skal man måske til at lede i dobbelt så mange fora, fordi du vil sprede omtale af thai piger mellem både sex og massage. 

Og så er der problemet med at ordet "massage" (uden thai) andre steder bruges netop om sex. Så skaber det endnu mere rod, for hvornår betyder massage massage, og hvornår betyder det sex... 

Nemlig, de Thaipiger der giver sex, gør det oftest kun når de selv vil. Så hvor placere man en kvinde der siger nej til 10 kunder før de tager en enkelt. Thai miljøet et helt unikt. 

Var for nylig ude for at få en Thai massage, hvor det på trods af billeder af en Thaikvinde var en stor sydamerikansk kvinde der havde stedet. Jeg gik igen. Den slags vil jeg gerne spares for. Det er spild både af min og hendes tid.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man jo være forsigtig med at komme med for klare udmeldelser, men de gange, hvor dette og lignende forslag har været debatteret, har der bredt sig en let odeur af brødnid.

Sammy har fat i noget af det, der også får mig til at opsøge thai'er.

Hele stemningen er på et andet plan, end hvad jeg ellers har oplevet hos danske og udenbyske piger, og det er det, der drager mig hid. ;)

Never chance a winning team, hedder det i fodboldverdenen, lad det også gælde her, det funker jo udmærket!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jeg tror jeg har skrevet det før,....meeeeen gør det gerne igen...ihihi

Drop ordet "thai" i den overordnet afdeling, men lav det til: udenlandske piger i Danmark,

lad den "almindelige" være for Danske piger.

Det kræver selvfølig der skal flyttes en masse anmeldelser/efterlysninger......og en pokkers masse arbejde af moderartor. (men det vil moderator da gerne ik? :D  )

Men det ville gøre det lidt lettere, for dem, der gerne vil besøge en dansk pige, der snart drukner i udenlandske piger.

Det vil jo bare give en fortrinsstilling til de danske piger og ikke løse problemet - desuden vil begrebet "danske piger" jo hurtigt blive infiltreret af thai-piger mv., der bor i DK ;-)

Nej - en bedre geografiks opdeling - og så må pigerne i deres annoncer gøre tydeligere opmærksom på, hvad de tilbyder og hvor de kommer fra ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det vil jo bare give en fortrinsstilling til de danske piger og ikke løse problemet - desuden vil begrebet "danske piger" jo hurtigt blive infiltreret af thai-piger mv., der bor i DK ;-)

Nej - en bedre geografiks opdeling - og så må pigerne i deres annoncer gøre tydeligere opmærksom på, hvad de tilbyder og hvor de kommer fra ;-)

Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Netop da Thaimiljøet for det meste er butikker og i mindre grad enkelte individder. I den samme Thai butik kan være piger der intet tilbyder, tilbyder kun HJ, tilbyder nogle gange PF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhadada der er mange meninge om den sag :-o

Jeg har forståelse for at Admin ikke ønsker at ændre på de grundlæggende strukturer :D. Fred med det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 4 timer siden:

jeg tænder helt sikkert mest på asiater .... 

tror mange har det sådan .... at de har en præference, det er ikke nødvendigvis kun ydelsen -  så uden at det så lyder for race opdelt ....

så kunne det jo være dejligt med en farve opdeling ...

blege ... brune .... sorte ... gule ... osv..... (hvis der er flere farver kan man tilføjer dem ... der er de "gule og blå" de er til SM ;)   )

:)  haha... 

:-):-):-)  Hahahahaha....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vilde være rart med en thai general debat. Thai er en del anderledes end at gå til de danske piger. Så en tråd til når man skal besøge en thai vilde være rart. Hvor kan kan skrive sammen om thai piger uden at det behøver at være en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare under "generel debat"? Kald tråden noget med "Thai-snak" eller lignende.

Samt en tydelig under-overskrift, som klart definerer rammerne for din tråd.

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 3 timer siden:

Det vilde være rart med en thai general debat. Thai er en del anderledes end at gå til de danske piger. Så en tråd til når man skal besøge en thai vilde være rart. Hvor kan kan skrive sammen om thai piger uden at det behøver at være en anmeldelse.

Jamen gode våbenfælle, den starter du da bare! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Nu skal man jo være forsigtig med at komme med for klare udmeldelser, men de gange, hvor dette og lignende forslag har været debatteret, har der bredt sig en let odeur af brødnid.

Sammy har fat i noget af det, der også får mig til at opsøge thai'er.

Hele stemningen er på et andet plan, end hvad jeg ellers har oplevet hos danske og udenbyske piger, og det er det, der drager mig hid. ;)

Never chance a winning team, hedder det i fodboldverdenen, lad det også gælde her, det funker jo udmærket!

Kære hr. Onslow

Jeg kan overhovede ikke dufte, den der brødduft!

Der er ingen forretningsdrivene, der bryder sig om at blive overset! Der er ingen forretningsdrivene der bryder sig om konkurenter.

Den enes død, den anden brød, glem den der med kollegaere!

Er du så naiv at tro at Bilfirmaet Ford ikke jubler, hvis Toyota lukker?

Toiletrullefabrikanterne?

taxaerne da Uber lukkede?

Eller er glædespiger, helt anderlede inde i hovedet?

Men siden, der har været rigtig mange fake anmeldere, på det sidste i thai-afdelingen....så er der vist ikke meget "brød" der!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Kære hr. Onslow

Jeg kan overhovede ikke dufte, den der brødduft!

Der er ingen forretningsdrivene, der bryder sig om at blive overset! Der er ingen forretningsdrivene der bryder sig om konkurenter.

Den enes død, den anden brød, glem den der med kollegaere!

Er du så naiv at tro at Bilfirmaet Ford ikke jubler, hvis Toyota lukker?

Toiletrullefabrikanterne?

taxaerne da Uber lukkede?

Eller er glædespiger, helt anderlede inde i hovedet?

Men siden, der har været rigtig mange fake anmeldere, på det sidste i thai-afdelingen....så er der vist ikke meget "brød" der!

Søde veninde,

du bekræfter så fremragende det, jeg antydede. :)

Kan du hilsen ham, du ved nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...