Hop til indhold
Dino51

Thai klinik Flensburg

Recommended Posts

Hejsa

lige et spørgsmål....... i Danmark er det jo mere reglen end undtagelsen, at når du besøge en 'butik' med thaimasage, så kan der købes en 'fuldpakke'

Hvad med i Flensburg? Jeg syntes det er svært at blive klog på om de forskellige thaisteder, som F.eks Swan thai massage eller Buatong tilbyder den fulde pakke?!

Er der nogen steder i Flensburg der tilbyder piger, service og kvalitet på samme niveau som f.eks. Ann & Bee i Fredericia??

//

Dino

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Du har ikke ret i, at man som hovedregel kan købe fuld pakke på danske thaiklinikker. En håndtrold er standard på de fleste klinikker. Ikke fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino51 skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Hvad med i Flensburg? Jeg syntes det er svært at blive klog på om de forskellige thaisteder, som F.eks Swan thai massage eller Buatong tilbyder den fulde pakke?

//

Dino

 

 

De sidste 3 gange jeg har kørt forbi SWAN indenfor et 1/2 år, så så det ud til  at den er lukket, men ellers kunne man få en om ikke fuld så halvblød pakke.

Buatong  har jeg ikke prøvet, men har 3 gange forhørt mig om tid "on location", hvor alt var optaget og min tid var knap. Ser meget elegant ud ogudstråler absolut ikke noget som blot antyder muligheden for et lille "strejf".

Taratip og SUKHO giver en dejlig kompetent massage, sidstnævnte pointerer dog at beholde  unter hosen på, og begge steder er der omhyggelig afdækning af de sjove områder.

Leder selv med lys og lygte efter noget som tangerer Hamborg standard.

 

Dino51 skrev, for 4 timer siden:

 

 

Redigeret af powerpoint
fejltast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Powerpoint

tak for dit svar, kunne godt de ud som om det er svært, der er jo Thai hvor det er muligt med fuldpakken i Flensburg, men det er mere ved enkel piger(på F.eks.Fairgirls) og jeg syntes 'de ser trætte ud':-/

 

Og til Vestegnen....

"Du har ikke ret i, at man som hovedregel kan købe fuld pakke på danske thaiklinikker. En håndtrold er standard på de fleste klinikker. Ikke fuld pakke." 

Der er jeg slet ikke enig med dig, jeg har faktisk aldrig prøvet at komme ind på et sted uden mulighed for fuldpakken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey FunnyThai

tak for dit svar, har besøgt Schiffbrucke 56 nogle gange, men syntes ofte at pigerne virker 'lidt samlebånds agtige' i deres service. 

Kan selvfølgelig bare være at jeg har været uheldig. 

Giver Me fransk natur??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...