Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i går Vojensdream, hvor Jeanette tog imod. Hun er en sød pige med et dejligt smil og er tilsyneladende ny i faget. Efter at have frekventeret 6 andre piger samme sted med stor fornøjelse, blev jeg faktisk skuffet. I Jeanettes beskrivelse står, hun har en H-skål, hvilket vel ikke er ensbetydende med silicone. At hun går op i sundhed og fitness, er vel ikke det samme at sige, hun stiller op til miss fitness, dvs. hun er ultratynd. 2200 for en time er ikke rimeligt. :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

er det hende på billederne hos Vojensdream.dk ...og hvis det er ??? ja så er hun temmelig lækker lige min smag, hende gad jeg godt flette lidt åreknuder med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fremgår med tydelighed med de billeder for mig at pigen ikke har ægte natulige bryster:huh:. Det ville også ha været annonceret på en anden måde hvis det har været tale om store ægte bryster. Kik på Trinemuz profil text samme sted:idea: 

Prisen er vel standart på bordel:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis et eller andet angående pigen er meget vigtigt, f. ex. om brysterne er ægte, om hun er piercet eller  noget helt tredie, så få det afklaret inden i telefonen.

Hvis du så alligevel når du ser pigen/kvinden enten ikke har fået de rigtige oplysninger, eller der måske bare er en fornemmelse af manglende "kemi", så kan du jo gå igen.

Mao. tænk først med hovedet, derefter med det andet hoved.

Så undgås skuffelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...